Ve studiu StormCube Games se sešlo několik bývalých zaměstnanců budapešťské pobočky Cryteku (například Peter Antovszki, skladatel hudby pro Crysis 3 a Crysis Warhead), kde společně chystají klasickou válečnou real-time strategii s budováním základny.
Jejich titul se jmenuje Reconquest a soustřední se na následky třetí světové války, která pro lidstvo znamenala téměř zánik. Zemi vládne bezpráví. Nejcennějším zdrojem je radioaktivní břidlicový plyn. Právě ten rozhoduje v bitvách.
Tvůrci chtějí hráčům nabídnout styl klasických real-time strategií se sběrem zdrojů, postupné budování základny a staré dobré bitvy. Samozřejmostí je potom kariéra pro jednoho hráče a skirmish, kde budete bojovat proti umělé inteligenci.
Reconquest vyjde v prosinci na PC.
Odpověď na komentář uživatele Phase
co bych za to dal aby to bylo na steamu
No, ale proč to vypadá jak 8 let stará hra nevím …. taky bych si dal real time strategii.
mne to pripomina aj KKND, uvidime nieco take by som bral a hned
Tak to je tak strašné klišé, až je to k smíchu.
Kdyby to udelaly na konzole a neb jeste lepe na vr:)
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Keby tam neboli tie zelené kryštály resp. plyn ale červené tak Dune 3000 ako vyšitá
C&C: Gas Wars
škoda, že neexistuje kombinace grafiky z Company of Heroes 2 s klasickou RTS se stavěním základny jako je C&C. kdyby o takové někdo věděl dejte mi echo
lol vypadá to hrozně, když už nepočítám to, že se nepokusili ani o kapánek inovace, tak grafika vypadá hrozně, kdybych to srovnal s command and conquer: Tiberium wars (kde se mimo jine inspirovali tiberiem jako "plynem") tak řeknu že tiberium z roku 2007 bylo tak o 20 let po tomhle
To se mi líbí
v dnesni době je kazda RTS vitana snad dopadne dobře