Vydat dvě velké hry jen týden po sobě, to se často nevidí. Tento nestandardní krok zvolila společnost Electronic Arts, která 21. října uvedla na trh Battlefield 1 od studia DICE a 28. října Titanfall 2 od Respawnu. Zajímavé je to zejména v tom, že obě hry si jsou dost podobné, spadají do žánru first-person stříleček a někomu by se mohlo zdát, že cílí na stejné hráče.
To si nemyslí generální ředitel Andrew Wilson, který se ohradil proti analytikům. Ti se nechali slyšet, že Titanfall 2 má velmi dobré recenze, ale vydání týden po Battlefieldu 1 a týden před Call of Duty: Infinite Warfare mu hodně uškodí.
Andrew Wilson by se i v budoucnu zachoval stejně. Podle něj jsou jejich dvě hry dost odlišné a každá je určena pro jinou skupinu hráčů. Battlefield 1 vyhledávají hráči milující bojiště a určitý druh strategické akce, zatímco Titanfall 2 hrají příznivci rychlých stříleček. Potom tu jsou hráči, kterým se líbí obojí, ti si prý zahrají jak Battlefield 1, tak Titanfall 2.
„Jsme velmi potěšeni kvalitou obou titulů. Věříme, že obě hry se budou dlouhodobě dobře prodávat,“ uzavřel Wilson.
U Titanfallu 2 ještě chvilku zůstaneme. V EA jsou nadšeni z pozitivní zpětné vazby pramenící z bezplatných dodatečných balíčků. Jde o ideální způsob jak potěšit hráče a zároveň nerozdělit komunitu. Podle slov finančního ředitele je to správná strategie pro hru jakou je Titanfall. Blake Jorgensen dále potvrdil, že v EA chtějí se studiem Respawn Entertainment v následujících letech pracovat na budování značky Titanfall. Vydavatel vidí obrovskou příležitost pro budoucí díly.
Titanfall 2 jsme již stihli na Zingu zrecenzovat. Martin Cvrček udělil 9/10 a napsal: „Titanfall 2 přináší nejen řádně vylepšenou multiplayerovou formuli, kterou známe z prvního dílu, ale i velmi zábavnou, osobitou a osvěžující singleplayerovou kampaň. Nezáleží na tom, která herní složka vás zajímá víc. V obou případech vás čeká výtečná zábava, která bezpochyby patří mezi to nejlepší, co se v posledních letech v žánru stříleček objevilo.“
Měli tu hru prostě vydat jindy, buď mnohem dříve (zaří 2016) a nebo mnohem později (leden až duben 2017) . Vždyť již zítra vychází nové codko! (Call of Duty: Infinite Warfare) . To vyžere zase většinu prodejů. Ale přál bych EA, aby si z toho koláče podstatný kus ukousla! Potenciál mají jak Titanfall 2, tak i Battlefield 1. Co myslíte, odpustí recenzenti CoD zase vše a nasází hezké 9 – 10/10?
Edit: Ikdyby byly recenze přehnaně kritické, což se u Call of Duty nestalo nikdy v její historii, koupila by si to ta masa bez ohledu na všechno? To je otazné…
Ty analytici mají ale starosti. V tomhle nevidím žádný problém. Horší je vždycky to, když jedna hra vychází rychle za sebou. To pak víc zaplavuje trh a nudí, než to že vyjdou 2 střílečky, ale každá je jiná.
Pro mne za mne, at vydaj naraz 4 hry, jen at to moje portmonka rozdejcha.
však to je jejich problém že budou mít menší prodávanost
Buďme rádi za každou dobrou hru . .
Vezmu obě, sice ne hned ale vezmu je.
Odpověď na komentář uživatele Ryutak
Malé kapesné na měsíc…. asi.
Odpověď na komentář uživatele Ryutak
Moje rec. Chci hrat obe dve, koupil jsem obe dve. Tesim se na TF2, uz je na poste.
Co je komu do toho kdy si vydávají hry? Tyhle hry jsou si podobné akorát v tom že střílíte ostatní hráče a tím to hasne.
Já mam takovy pocit, ze to je taktika EA jak uskodit Call of Duty tim, ze pred jejim vydani prehlti trh s hrami s podobnou tematikou… Osobne mi to nevadi, jestli vsechno pujde "spravne" tak cena pujde rychleji dolu a zahraju si je driv
Vydani v tuto dobu titanfallu 2 urcite uskodilo v prodejnosti o tom zadna a je to skoda.
Jo obě jsou to komerční akční střelnice zaměřené na MP.
Sakra, lidi si stěžují, že není co hrát a ať něco společnosti vydají, a pak, jak vydají 2 dobrý hry, tak si zase stěžují na to, že hry jsou vydávány moc často. Jděte se bodnout lidi. Pokud mně hra baví, tak je mi jedno, že to je stejný žánr během 2 dnů. Koupím obě hry a odehraju je obě. Co mně sakra zajímá, že jsou obě střílečky? Stejně bych je hrál obě buď dřív nebo později. Aspoň mám co dělat, když se nudím. Vy, co si stěžujete, si nemůžete říkat hráči, ale ekonomové.