Jeden z dvojice šéfu se chce více věnovat rodině a osobním projektům. Jaké jsou, to zatím nevíme. Christophe Balestra se k firmě připojil v roce 2002, kdy začal pracovat na hrách Crash Bandicoot a Jak and Daxter. Ve svém blogovém příspěvku přiznává, že takovou budoucnost ve firmě rozhodně nečekal. Do týmu se připojil jako pouhý programátor.
„Vždy jsem měl na tváři úsměv, když se mě někdo zeptal na náš recept úspěchu. Žádný není. Máme kolem sebe jen skvělý tým těch nejlepších programátorů, designérů a umělců. Našim největším tajemstvím je náš talent a chuť pracovat. S klidným svědomím mohu odejít, protože tým ztrácí pouze jednoho z mnoha.“
Studio teď na plný úvazek povede Evan Wells, který Naughty Dog společně s Ballstrou vede 12 let. Vytvořili spolu nový engine a jednu neuvěřitelnou franšízu: „To, kam jsme studio za těch 12 let posunuli, je úžasné. Je to určitě můj největší profesní úspěch. Nedokážu si představit, že bych to bez Evana zvládl. Byla radost s tebou pracovat kamaráde,“ dodal na závěr.
Naughty Dog momentálně tvoří Uncharted: The Lost Legacy a The Last of Us: Part II. Na žádnou z nich by tento odchod neměl mít vliv.
Žádná škoda, takovejch "šéfú" je a bude.

Šéfovat u automatu na kafe umí každej.