Už několikrát jsme slyšeli o tom, že Star Wars: Battlefront 2 má být mnohem obsáhlejší než Battlefront z roku 2015, který byl v době vydání po obsahové stránce dost chudokrevným titulem. Dosavadní informace a ukázky nasvědčují tomu, že to tak opravdu bude, přičemž Andrew Wilson z EA na konferenci s investory prohlásil, že Battlefront 2 má být dokonce třikrát obsáhlejší než jeho předchůdce.
Finanční ředitel Blake Jorgensen dodal, že v EA očekávají, že mezi vydáním v polovině listopadu a březnem 2018, tedy do konce fiskálního roku, se prodá zhruba 14 milionů kopií hry. Tolik se ve stejném období mělo prodat i Battlefrontu z roku 2015.
Rozhodně to není nereálné číslo. Star Wars tradičně zláká hodně lidí a Battlefront 2 vychází zhruba měsíc před premiérou filmu Star Wars: Poslední z Jediů, dost očekávané osmé epizody základní filmové ságy. Dosavadní prezentace hry navíc působí opravdu přesvědčivým dojmem a na mnoho fanoušků působí tak, že se tvůrci opravdu snaží změnit vše k lepšímu a napravit problémy předešlého dílu. To všechno nepochybně přispěje k faktu, že se bude nový Battlefront prodávat jako rohlíky.
Wilson ještě prohlásil, že společnost připravuje robustní plán na dodatečnou podporu hry po vydání, o němž se bude více mluvit na akci EA Play, která proběhne v červnu v období výstavy E3. Bernd Diemer z DICE sice nedávno prohlásil, že se Battlefront 2 obejde bez Season Passu, takže tvůrci a vydavatel budou nejspíš vydělávat na vývoj dodatečného obsahu mikrotransakcemi, ale nikdo z EA zatím tento plán nepotvrdil.
Já mám pocit, že to tentokrát vyjde, vývojáři na to měli dost času a jistě i dost financí. Navíc se mohli poučit z minulého dílu, takže po každé podobné zprávě se na hru těším víc a víc.
jednou se možná dočkáme stejné kvality jako měl STAR WARS Battlefront 2 z roku 2005
3 x 0 je pořád nula. . tak uvidíme
Odpověď na komentář uživatele Rack
To stejné jsem si říkal jak jsem viděl ten nadpis
Takže si mám přichystat 120 GB na disku?
3x nic je ale pořád nic
Odpověď na komentář uživatele
Predeslej dil byl hnus ! Proto neverim ani tomuto
A když to dobře půjde, tak i 5x, 6x víc. Předobjednatelé dostanou 8x víc obsahu. Slibujeme. Přísaháme a všechno dodržíme tak jako úplně vždy. Děkujeme za vašich cca 100 eur. Vaše EA.
Odpověď na komentář uživatele
Může to být ze dvou důvodu: Buď se vydavateli nechce investovat do vývoje tolik peněz a raději udělají poloviční hru, aby následně na ní navázali pokračováním, nebo si prvním dílem chtějí zjistit, jaký zájem o takovou hru je a pro pokračování si určí prodejní cíle a tím pádem i cenu, kterou do vývoje investují.
V případě SW: BF pravděpodobně s vývojem spěchali, aby co nejdříve vydali hru, když už si zaplatili za licenci u LucasArts.
Proc neudelat porádnej díl napoprvé ? Proc je zapotreba "opravovat" predešlé výtvory, až v rámci dalšího pokracování ? Tenhle prasáckej trend nerespektuji. .
Ještě aby ne, když to má 3x víc období