Polská společnost City Interactive se chtěla svými tituly vyrovnat konkurenci a kupříkladu letošní Sniper: Ghost Warrior 3 zasadila do otevřeného světa, kde hráči plnili nejen příběhové mise, ale také různé vedlejší úkoly. Nejen z toho důvodu byl vývoj dost nákladný a pro vedení CI Games se bohužel nevyplatil. Sniper: Ghost Warrior 3 se prodává pod očekáváním, hráči si stěžují na mnoho nedodělků a ani recenze nejsou moc pozitivní (naše zde). Není tak divu, že CI Games mění své plány. Firma končí s vývojem nákladných AAA projektů a bude se soustředit na menší projekty.
V následujících letech (konkrétně od roku 2017 do roku 2019) máme od CI Games čekat menší tituly, které se budou vyznačovat vysokou kvalitou a udržitelným rozpočtem pro výrobu a marketing. Zároveň vývojáři budou budoucí hry co nejvíce ladit, aby nedošlo k problémům jako u nedávno vydaného Sniper: Ghost Warrior 3 – špatná optimalizace, velké propady frekvence snímků za sekundu, celá řada bugů nebo problémy s uložením hry.
Počínaje rokem 2018 chtějí CI Games každý rok vydat alespoň jednu novinku, zatímco budou vyvíjet další tituly. Věří, že je to v jejich silách, podle svých slov mají zkušený tým vývojářů.
Co se týče Lords of the Fallen 2, tak pokračování hardcore RPG titulu z roku 2014 je stále ve vývoji. V současné době nevíme, jaký vliv bude mít změna strategie na Lords of the Fallen 2. Vyjít by měl v roce 2018. Zároveň se máme dočkat i další taktické akce po vzoru Sniper: Ghost Warrior 3, ale už bez otevřeného světa. Ten je příliš drahý.
Od změny si CI Games slibují stabilitu a zvýšení příjmů. Po vydání Sniper: Ghost Warrior 3 klesly akcie společnosti a firma se dostala do finančních problémů. Prezident Marek Tymiński přiznal, že bylo chybou soustředit se na vývoj drahých AAA titulů a zapomenout na menší tituly. Lepším finančním výsledkům má pomoci také čínský trh. CI Games budou chtít vytvořit nějaký projekt, jenž zaujme místní hráče. S největší pravděpodobností půjde o free-to-play.
Pokud jste si koupili Sniper: Ghost Warrior 3, tak hra bude dostávat nový obsah, stejně tak patche.
Pro mě byl SGW3 skvělej, dohrál jsem ho už dvakrát
, je ale škoda, že to není pořádně doladěné.
Od dalších her nevím co čekat…
Ale na Denuvo se peníze našly. Pro mě za mě ať zkrachují. Studií co vydává nedodělané sračky je pořád hromada.
Ať se na to dívám zleva nebo zprava, nijak mi tato zpráva den nekazí. Jejich hry nejsou buď dobré od základu nebo jsou rozbité. Jen nevím, co z toho je horší
jejich hry jsou pri nejlepsim prumerny…a proc si kazda firma mysli, ze jejich hra musi bejt taky open world? na linearni akci s par odbockama neni nic spatnyho, pro nektery hry se dokonce hodi mnohem vic, nez nejakej 10x videnej a ohranej open world s opakujicima se cinostma, navic to potom netahne ani pribeh, kterej je casto rozvleklej prave diky open world hratelnosti
Odpověď na komentář uživatele
Předpokládám, že studiu mohli dojít finance a museli titul vydat co nejrychleji, protože nebylo možné hru finančně podpořit po delší dobu.
chyba se soustředit na velké AAA hry? ? TenTymiński by si měl uvědomit, že chyba nebyla, že je to AAA velká hra, ale že i asi vydali příliš brzy, když byla plná bugů a všemožných nedodělků–joo kdo chce moc. .
Tak pokud na hru napíšou, že hrání této hry je silné afrodiziakum, tak číňani to budou kupovat jako teplou rýži. .
Malem jsem se rozbrecel kdyz jsem prisel o save ma druhe mape hry. Od te doby jsem to nezapl. No s fps propadem jsem se nesetkal. Uf njn kdyz ti keca do prace nekdo kdo o tom vi kulovy tak se nedivim ze SGW3 moc neuspel
Ehhh…Ani mi to nevadí, jejich hry nejsou žádné terno.
Nedivím sa že majú problémy Sniper Ghost Warrior 3 mohla byť dobrá hra keby ju nevydali nedokončenú resp neoptimalizovanu s množstvom chýb. . a ich free-to-play tiež bohviečo nebude , musia spraviť niečo čo ľudí osloví niečo nové a kreatívne ale vzhľadom že financíí je málo tak odtoho neočakávam nič a ak sa neschopia tak ich čaká zánik alebo budu prepúšťať alebo ich dakto odkúpi pripadne sa spoja ale to už predbieham až čas ukáže