For Honor není špatná středověká akce, ale u hráčů ji dost sráží problémy s připojením. Situaci mají výrazně zlepšit dedikované servery, které eliminují většinu resychronizací a díky tomu se zlepší matchmaking a celkově má být připojení stabilnější. S tím souvisí i otravný požadavek na NAT typ, kdy se hráči s neveřejnou IP adresou často nemohou spojit s jinými hráči.
Dedikované servery budou u PC verze spuštěny 19. února. Krátce na to na nich poběží i konzolové PlayStation 4 a Xbox One verze. Ubisoft věří, že během přechodu nedojde k žádným velkým problémům. Změna online infrastruktury byla u PC verze veřejně testována v polovině loňského roku.
„Změnit online infrastrukturu za pochodu je výzva, ale zároveň jde o krok ke zlepšení herního zážitku pro naše hráče. Dedikované servery připraví cestu pro další podporu For Honor a nový obsah,“ dodává šéf vývoje Damien Kieken.
Ještě předtím se For Honor dočká páté sezóny. Age of Wolves (Věk vlků) se o pozornost přihlásí 15. února a přinese do hry rozsáhlou aktualizaci pěti hrdinů. Ubisoft se rozhodl pro změny v bojovém systému, přinese hráčům více možností pro přizpůsobení postav a hlavně lépe vyváží všech pět hrdinů. Kensei a Conqueror navíc dostanou nové pohyby, nové animace a další maličkosti.
S novými tréninkovými funkcemi dostanou hráči další možnosti, jak zdokonalit své dovednosti a stát se nejlepším válečníkem For Honor. Pátá sezóna vám má pomoci naučit se základní a pokročilé techniky, přičemž si vše budete moci vyzkoušet v novém módu Arena.
Zdroj: Tisková zpráva
Odpověď na komentář uživatele
Benny666
To ja rozhodně také. Čekal jsem na tuto chvíli, abych mohl začít.
lol po roce přidají něco co tam mělo bejt od začátku, a šašci jim za to ještě tleskají
Odpověď na komentář uživatele
Santhan
Souhlasím s tebou, ve vsech směrech, ale at to melo byt jak chtělo, vydavatel je UBI a i kdyz servery měli byt dedikované od začátku, jsem rad ze to tak je aspon teď
Odpověď na komentář uživatele
Benny666
Tohle není bravo ubi. Vývojářská firma si to platí ze sve kapsy, aby potěšila hráče. Ubi je kvůli napojení na uplay servery, který podporuje jenom p2p, poměrně diktátorská.
Edit: Smutné to je, ale o to víc mě mrzí pozice developeru, kteří s tímto projektem začali v malém počtu mimo ubi. Po té museli překopat polovinu nápadu, aby se s tím Ubi spokojil. Jistě, či chleba jíš toho píseň zpívej, ale koncept jako for honor to odnést takhle nemusel
Jak jim to mohlo trvat tak dlouho to člověk nepochopí. Taková zmařená šance na úspěch co si nechali proklouznout mezi prsty.
Tak ale tenhle problém je u všech ubi her ne jen u For Honor.
Odpověď na komentář uživatele @123midur
Zas tak nesrozumitelné to není, překlepy jsem opravil.
Odpověď na komentář uživatele
dedly
Krásně napsané
A teď česky prosím 
Lagy ze synchronizace nahradí problémy s net codem
Tohle se mělo přidat už v druhé sezoně
To brzo….
Jinak eště někdo to hraje podle steamspy za posledních 14 dni přes 45k unikátních hráčů, max online za posledni den skoro 2600. To je jen steam kdoví kolik na uplay
Jupí jupí, jeste ze je venku tak hnusne.

A uz potrebuji pauzu od divize. Jen ne a ne se od ni odervat. Snad mi for honor znova pomuze.
Spíš je smutné, že k tomuhle dojde až po roce …
Uz se těším na komenty typu: on to jeste nekdo hraje…. .
U mě…Bravo Ubisofte jen tak dál