V pátek jsme vám přinesli souhrn nových informací o očekávané akční adventuře Spider-Man, které ve svém nejnovějším čísle odhalil americký magazín Game Informer. Během víkendu jsme se dozvěděli další novinky. Konkrétně se hráči na sociálních sítích ptali studia Insomniac Games na různé maličkosti, které souvisí i s QTE. Některým fanouškům pavoučího může se při prezentaci hry zdálo, že bude plná Quick Time Eventů. Jinými slovy, že v soubojích a jinde budou muset včas mačkat určitá tlačítka, aby tím vyhráli souboj apod.
Pokud jste se QTE také obávali, tak vás vývojáři uklidní. Ve hře téměř žádné nebudou, což dokazují i gameplay záběry právě od Game Informeru. S QTE se setkáme jen zřídka kdy, využity jsou především ve filmových scénách.
Dále jsme se dozvěděli, že herní svět bude mnohem větší než v Sunset Overdrive (exkluzivita pro Xbox One, na které pracovali právě Insomniac Games). Těšit se můžete na celou řadu aktivit a možností komunikovat s obyčejnými lidmi. Budete se s nimi moci dokonce i fotit. Jen škoda absence dynamické změny denní doby. S pavoučím mužem si neužijeme klasický denní a noční cyklus. Místo toho stanovili tvůrci pevně daný čas pro jednotlivé mise, příběhové momenty a aktivity, aby otevřený svět zasazený do New Yorku vypadal v těchto okamžicích přesně tak, jak Insomniac Games chtějí.
Spider-Man vyjde 7. září exkluzivně na PlayStation 4. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Tak to ohledně QTE je dobrá zpráva, ten cyklus zamrzí ale myslím že se nejedná o nic závratného, hru si stejně každý užije tak či tak .
Moje první hra na PS2jce byl Spider-man 2… Škoda že je tohle jenom exkluzivita na PSko, díky tomuhle vážně uvažuji o koupi konzole,… <3
Doufám už jen v přijatelnou hrací dobu
Ale jo. Za čtyři stovky bych tomu mohl nějaký čas věnovat. Jsem zvědaví za jak dlouho se ta akční kamera omrzí.
Ušetřené peníze půjdou doufám na doučko mateřštiny.
Ta denní doba je jedna z těch věcí, který bych si ani nevšiml, kdyby jste o tom nenapsali Nicméně taková hloupost nemění nic na předobjednávce. Těším se, vypadá to fakt parádně (hlavně ten obleček, dost možná momentálně můj nejoblíbenější).
I kdyby tam byli na kazdem kroku, tak nikdo nerika ze by to hned muselo byt spatne…aspon me by to nevadilo
A s tou dobou, to same…oni vedi co delaji, diky tomu nam urcite dodaji luxusni zazitek/atmosferu
mam velky hlad na kolektorku sakra
Tak ta denní doba je momentálně nejhorší zpráva tenhle rok. Právě tohle dělá ve hrách nejlepší atmosféru a podívanou kdy se mění počasí a denní doba. Taková hra si o to vyloženě říká.
To ano. A proto tvůrci dali jasně danou dobu, aby hráč měl co nejlepší herní zážitek.
To je jen výmluva. Má to tak dost her kdy má hra normál denní dobu a na úkol je to naskriptovaný podle jejich představ.
Jedna věc která vypadá strašně neohrabaně je houpání se na těch pavučinách…Na tom celá ta hra stojí a člověk se podívá na gameplay a je tam úplně jasně vidět že v tom není žadné pořádné momentum, žádné zrychlení ale všechno to vypadá jako animace která se pustí v momentě co se člověk zhoupne
To asi koukáš na jinou hru
Ano.. Řekni mi že pokaždé když se Spiderman zhoupne tak to vypadá že je to dynamické a ne skoro jak spuštěná animace.. Nejvíc je to okaté na 0:43, Spiderman 2 na PS2 měl lepší cit pro pohyb než toto.. Letíš vzduchem rychle jak cyp a když někde jebneš pavučinu aby si se zhopnul tak to s tebou má cuknout a ten švih tě zrychlit. Tady v momentě jak vystřelíš pavučinu tak zpomalíš wtf?