Ambiciózní vesmírný simulátor Star Citizen od společnosti Cloud Imperium Games je stále ve vývoji. Vývojáři ze společnosti Cloud Imperium Games pod vedením Chrise Robertse si ukousli pořádný kus, ale daří se jim hráče, kteří jim přispěli na vývoj, zásobovat novým a novým obsahem, případně vylepšením. Právě k jednomu většímu vylepšení se schyluje.
Americký server IGN přinesl šestiminutové video z hraní, které ukazuje krásy nejnovější verze tohoto vesmírného simulátoru.
V průběhu druhého čtvrtletí letošního roku má dorazit verze 3.2.0. Jejím úkolem je optimalizovat hru a opravit network code. Další verze má vyjít v Q3 2018, poté Q4 2018 a Q1 2019.
Já mám jen Auroru a s ní se ve hře nedá nic dělat. Nedá se do ní nic naložit, nedá se s ní zničit jiná loď, takže akorát někam zaletím podívám se a tím to hasne.
Nemluvě o tom, že jsem byl jeden z lidí co byly těžce nahypování na 3.0 kvůli planetám a když 3.0 vyšlo, veškerý hype pro tuhle hru ze mne opadl. Hra je prázdná, nedá se tam zatím nic dělat, obzvlášť pokud máte loď jako je aurora což vidím jako největší problém, větší než to že to je de na 20-30fps, což je druhý nemalý problém, kdy když to sledujete od 2.0 tak už vás to fakt jemně nebaví.
Už ani nesleduji celé Around the Verse, většinou to jen proklikám a přijde mi, že nebudu jediný co to má takhle. Zapnu to jenom když vyjde velký patch abych se podíval, ale v podstatě se tam nic nemění. Kdyby aspoň nechtěli za ty lodě tolik, tak bych si koupil freelancera a už bych tam třeba aspoň něco přepravoval ale, když oni chtějí za lodě stovky euro, tak to je smůla.
Myslím, že tímhle tempem to budou dělat ještě hodně dlouho. Trochu zvláštní že Squadron 42 měl být asi už před dvěma lety vydaný a my jsme neviděli ani nějaký trailer, který by naznačoval že mají hotovou třeba aspoň polovinu.
Celé je to takové, že přestávám být optimista, doufám, že vědí co dělají a že na to mají dost peněz.
Tak podobný problém mají lidi i s dražší lodí. Hráč nakoupí cargo, prodá ho a profit jsou 2 procenta(i když použiju aplikaci na hledaní nejlepší obchodní trasy). Problém je, že hra je taková pyramida, pokud chceš mít komplexní mechaniky, ty musí být postaveny na mechanikách o úroveň níže a tak dále. V podstatě si budují takovou stavebnici, z které to pak složí. Ignorování této zákonitosti je sebevražda, alespoň u tak komplexní hry.
Jsem přemýšlel, kde jsem viděl tuhle profilovku a už možná vím. Síla vás provázej.
Alespon, ze grafika jde s dobou, az to za 10 let vyjde a konecne bude na cem to hrat. 200 iq to se musi nechat.
Co se týká optimalizace, tam jsou hlavní dva problémy, na kterých se pracuje. Za prvé fronta, která by měla postupně dávkovat inicializace a za druhé asynchronní vlákno pro procesy, které zaberou více času než je jeden snímek. Asynchronní vlákno by mělo přijít s aktualizací 3.3(září) a mělo by být požito u spawnování objektů. Aktualizace 3.2 jenom omezí počet procesů, které dropy způsobují ale úplně je neodstraní. (Culling)
Podpora DX12/Vulkan?
hra by měla využívat Vulkán ale v současnosti nevím.
Kdy myslíte, že vyjde beta?
Až budou všechny hlavní featury ve hře, ještě toho chybí dost od Miningu, doprava lidí, špionáže a já ani nevím co všechno. Pak věřím, že by mohla jít ven beta a v té hra bude ještě hooodně dlouho.
nevím ale mohl by vás zajímat tento odkaz: https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen
linux? Preco to ma tag linux?
Měl bych to zase stáhnout abych viděl co přibylo.
Pokud máš jen základní loď (Mustang), tak patch co má vyjít v červnu loď značně přepracuje, já mám Aegis Avenger Stalker a ta se má v červnu zvětšit o 50%. Od letošního roku má vycházet velkej update každý 3 měsíce (zatím plní, protože v březnu vyšel první )
lol to video je for:-))).furt nas krmi rotacnimi pohledy na lode co jsou davno venku.sam freelancera mam roky.2 hodiny leti.dalsi 2 pristava,3h hodiny nese posranou bednu a zase 2 hodiny odleta.uzasne prezentacni video jak si zalitnout pro krabici.super quest :-)).
hru vlastnim takrka od zacatku a jsem velice rozladen. ano cca 6 let to je venku a jeste dlouho nebude.to je ostudne.na to, ze je to co se tyce penez kolik ziskali a kolik na to maji lidi v tymu je to k neuvereni jak se to vlece.optimalizace silena.miluju vesm. simulatory. sam jsem dojel vsechny wing commandery a privateery od chrise a taky to tehdy byly bomby a lamace HW,ale vyvoj netrval dlouho a vse bylo uzasne.priznam se,ze me to zatim nechytlo protoze ten herni obsah je tezce fadni a furt ladi sami kokotiny a houbec z toho.meli zacit squadron 42 jako prvni veci aby poskytli pribehovou kampan. MP mody mohli pockat a stejne tak i 1st person.maji milion ambici a nic nestihaji.za sebe nedoporucuji,ikdyz az jednou budu mit dite a to bude mit na ohambí sedivy chlupy:-))) a hra vyjde pak mozna bude za to stat:-).
Před pár týdny jsem hru vyzkoušel když byla na nějakou dobu zdarma k vyzkoušení. Co se týká obsahu, tak hra měla režim Team Deathmatch (pobíhání po vesmírných stanicích a *pif* *paf*, klasika), lodní souboje (podobné z Battlefrontu akorát ve větším prostoru), a Free roam, kde můžete dělat co chcete + obsahuje tutoriál (vzít si loď a blbnout, pobíhat po stanici). Nějaké questy tam také jsou. Ale ta optimalizace byla strašná. Jediné bylo taktak hratelné TDM a asi i ty lodní bitvy. Ten free roam se fakt nedal, nehratelný. Kdyby teď zapracovali na optimalizaci, tak paráda a uvažoval bych i o koupi. Nevypadá to vůbec špatně.
Sestava: i7 8700, gtx 980, 16gb DDR4 3200mhz
Optimalizace ještě nějakou dobu nebude, i s mým PC mám problémy, ale zase nemůžu si na nic stěžovat, hru jednu chvíli pomocí jedné stránky dávali zdarma, tak jsem do ní investoval asi 5 dolarů na lepší loď :D. Od té hry nelze očekávat dokončení během následujícíh cca 3 let, možná SP bude hotovej, ale Universe bude chtít ještě dost práce (ten mě ale zajímá víc než SP)
Aktualizace 3.2 by měla jenom omezit dropy ale aktualizace 3.3(září) by měla přijít s mechanikou, která by umožnila dropy odstranit.
Tam by se to vlastně mělo řešit tím, že bude pro náš PC načtena jen lokace ve které jsme a popřípadě se načte ta, kam letíme. Nyní se vypočítávají všechny lokace najednou že?
Zatím to funguje tak, že když jsi na jedné straně mapy a někdo si na druhé straně mapy spawne loď, tak to dropne každému. Všechny lokace se pravděpodobně nepočítají, jenom ty, kde jsou hráči nebo hlavní přístavy podle mě. A ta mechanika o které mluvíš je až ve 3.3. V 2.2 dojde jen k ořezání.
jejda překlep ne 2.2 ale 3.2. Asi sem budu psát přes účet
pohoda, pochopil jsem
sorry jako, ale todle po sesti letech vyvoje? ta hra vzivote nebude dokoncena
Vypadá to skvěle. Sice bych raději propracovanější systém ovládání jako simulátor než engine off a ready to flight … no ale snad brzy
Potom jsem dokoukal to šestiminutové video, vzpomněl jsem si na jedno YT video, které má stejný obsah, ale trvá jen 17 sekund.
https://www.youtube.com/watch?v=K_MvzkCbNZA
Je tu někdo, kdo si to koupil a hraje to? Zajímalo by mne jestli je ve hře obsah co dokáže zabavit, nebo jestli to je zatím rozdělaný sandbox bez misí, npc atd. V případě že jo, stojí to za tu cenu?
Jestli tě zajímá pouze hratelnost, tak zatím nekupovat. NPC tam jsou, mise tam jsou ale všechno zatím v prvních verzích. Ale hra bude bobtnat. V alfě jdou použít jenom lodě, které si koupíš za reálné peníze. Větší optimalizace by měli přijít v létě a na podzim. Jde tam obchodovat ale zatím žádný balanc až v létě, tudíž je to grind. Aktualizace 3.1 opravila velké množství chyb. Na konci roku by měl přijít megaserver, jak ho známe například z Elder Scroll online. Mapa by měla růst s každou aktualizací. V každé aktualizaci se plánuje několik herních mechanik. Bude se pracovat i na AI, jednak se to projeví na AI NPC, jednak to umožní nové mise. Zalidnění vesmíru NPC(zatím jenom na velkých stanicích) by mělo přijít na jaře nebo v létě roku 2019.