Aktualizace: Netrvalo dlouho a Activision přispěchal s tiskovou zprávou, která odhaluje dodatečné detaily o téhle akční řežbě od autorů Dark Souls a Bloodborne. V Sekiro: Shadows Die Twice se ujmeme role bezcitného válečníka, „jednorukého vlka”, který jen tak tak unikl smrti, jehož cílem je osvobodit svého pána, mladého panovníka z pradávné linie, a pomstít se jeho úhlavnímu nepříteli.
Samotná hra nás vezme do upraveného sengokuského Japonska v 16. století, kde budeme bojovat proti nepřátelům „větších než život” za pomocí prostetických pomůcek, zčásti stealthu, vertikálního pohybu a samozřejmě velmi osobní, akční „krvavé konfrontace”.
V dalších mnoha ohledech zní Sekiro velmi podobně jiným hrám od FromSoftware, především těm tzv. Soulsborne. Díky průzkumu prostředí máme nacházet nové předměty, postavy nebo skryté nepřátelé. Souboje se budou soustředit hlavně na boj s mečem a na vaší protetickou rukou, na kterou bude možné nasadit spoustu další výbavy a úprav, které změní styl souboje. Chybět nemá ani stealth nebo hák.
Vývojáři slibují hardcore hru, která je hodna jména FromSoftware. Silná slova, ale my věříme, že Hidetaka Miyazaki slib splní. Na závěr ještě několik screenshotů.
Původní zpráva: Tajemný projekt Shadows Die Twice od FromSoftware, odhalený na poslední, resp. loňské The Game Awards pomocí krátkého nicneříkajícího teaser traileru rozhodně strhl řadu pocitů. Především bylo cítit napětí a nedočkavost, kdy už se konečně o novém projektu něco dozvíme. A něco jsme se dozvěděli hned zkraje na letošní E3 konferenci Microsoftu.
O Sekiro: Shadows Die Twice toho zatím moc nevíme, jenom to, že se hry dočkáme až příští rok, a to pro PC, PS4 a Xbox One. A velmi překvapivě se o vydání postará Activision. Nabušený trailer níže vám přitom prozradí, co vlastně můžeme od hry čekat.
Rád vidím že umí i něco jiného než jen re-texturování I když si dali na čas.
Nemam slov. Takový Nioh, ale od opravdových tvůrců Souls her.
Prostě další souls hra v jiných kulisách ale snad povedená, protože to dělá přímo FS. No já to beru!
Tohle muselo hodně lidí překvapit, včetně mě. Čekal jsem to na SONY konferenci, očekával se Bloodborne 2 nebo nové Tenchu a přišli s novou IP a to ještě ve spolupráci s Activision, cože?! No vypadá to fakt krásně a skvěle, ale hardcore hry mě zrovna nelákají, mám v knihovničce Bloodborne, tak až zkusím ten tak uvidím, zda má vůbec cenu, abych něčemu takovému dával šanci. Ale vypadá to dobře, to jo!
Ajaj, hardcore. Tak to abych teď zbaběle utekl. Budu doufat, že to nebude až Dark Souls hardcore, protože hra mě dost láká. Nechci si ale pořídit hru, kterou nezvládnu dohrát.
Ode dneška Soulsbornekiro
Doufam ze Bloodborne setri na ps5.
Nejsem fanoušek Dark Souls her, proto tohle je snad první hra od From Software, která mě zajímá. Líbí se mi netypické prostředí, a řekl bych, že ani gameplay není úplně typický pro Souls hry, což je pro mě jedině dobře- nemám hry jako challenge, nýbrž na odreagování, a tady vidím malou šanci, že bych nemusel umřít 100x na jeden checkpoint. Ale chápu, že pro někoho kdo čekal Bloodborne 2 toto může být zklamáním, u mě je to naopak. Jedno z příjemných překvapení Microsoftí konference.
Nejsem z toho nadšený tak, jako jsem byl při oznámení Bloodborne, ale líbí se mi to.
Čekal jsem Tenchu,protože pod Activisionem vycházelo.Škoda snad to bude dobré i tak.
Neříkali náhodou From Software, že chtějí zkusit jiný žánr?
Ehm… já nevím. Jsem kapku na rozpacích. Asi jsem hodně čekal něco ve stylu DS. Měl bych se od toho asi odprostit. Zkrátka ten japonský styl mi nepříjde tolik rozmanitý. Ale i tak se na to těším.
Asi mam stejnej problem.
Jsem nadšen!!!