Příznivci neustálé akce a strachu o život by mohli najít zalíbení v nadcházející kooperativní střílečce World War Z, v níž čtyři přeživší bojují v zamořeném světě proti stovkám nemrtvých. Nakažených je opravdu hodně, v jeden moment může proti vám běžet až tisíc zombies, které jsou navíc hodně rychlé. Čtenáři knihy World War Z (česky Světová válka Z) budou namítat, že dílo od Max Brooks prezentovalo hnijící monstra v úplně jiném světle, většinou šlo o plazivé potvory. Vývojáři ze Saber Interactive si dali za úkol vytvořit zábavnou a dynamickou akci se spoustou střelných zbraní. Z toho důvodu si vzali u zombíků příklad z mnohem akčnějšího filmu.
Pokud se vám první gameplay záběry, které přináší americký web IGN, líbí, tak World War Z využije předlohu knihy a stejnojmenného filmu. Tvůrci se inspirovali a podle knihy stvořili jednotlivé lokality, v nichž budeme s dalšími třemi kamarády přežívat. Konkrétně jde o New York, Moskvu, Jeruzalém a korejské letiště. Další mapy budou přidány v průběhu času. V každé lokalitě na nás čeká odlišná čtveřice přeživších.
World War Z je v plánu na letošní rok ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Vypadá to teda mnohem líp než ta zombie hra od tvůrců Pay Day.
Prostě to si upřímně autoři řekli Zombie her je málo a navíc žadný kde je 1000 zombíků zároveň, to je to co tu chybý, to co hráči chcou. Pardon, ale jestli bych si měl pořídit Zombie hru, tak chci prorpacovaný charaktery a příběh viz. TWD (komiksy). Chci porádný survival prvky a ne další masovou vraždu zombíků jak už jsme mohli zaží od L4D přes Dead Island až po Dying Light. (Všechno to jsou fajn hry, ale ne to co bych chtěl)
NO jo no, někdo zase musí mít položený obě ruce na stole a neralisticky zrychlené míření aby se vůbec trefil, takže si nevybereš ale já radši gamepad, přeci jen to vzdáleně připomíná více střelbu než šoupání myší po stole, to mi přijde k smíchu
Někdo o koze, někdo o voze.
Už jsem toho na téma „myš vs gamepad“ slyšel a četl hodně, ale „vzdáleně připomíná více střelbu než šoupání myší po stole“ opravdu slyším prvně. Když už to bereš takhle, používáš při „skutečném“ míření palce nebo ruce? (tohle hodně závisí na zvyku, já preferuji menší citlivost, takže používám více celý loket než jen zápěstí ale stejně) O zmíněném zrychleném míření řeknu jen toto, v reálu je člověk schopný mířit mnohem rychleji než s analogovou páčkou, to mi věř…
A nezlob se na mě, ale jediný kdo potřebuje „něco, aby se vůbec trefil“ jsou konzole, jak je vidět na výše uvedeném videu.
Z toho mě vždy bolí sérdce, jak vidím někoho hrát střílečky na gamepadu. Ta přesnost, ta efektivita střelby. Maj gád.
Půlka zásobníku v prdeli než se aimbot chytne a začne mířit na zombie, potom jen přeskakuje z hlavy na hlavu. Jaká to krása sledovat, za tohle musel někdo dostat tučnou prémii. Nehledě na to, že mi to přijde jako L4D a The Division. Kde je ten strach? Zombie vypadají jako nulová hrozba z toho gameplay videa…