Italská fabrika na hry v podobě Milestone (jen letos mají Gravel, Monster Energy Supercross, MotoGP 18 a MXGP Pro) chystá další novinku. Motocyklové závody Ride 3 přijedou 8. listopadu ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Datum vydání doprovází video, které ukazuje záblesky z hraní společně s představením nové tratě uprostřed Gardského jezera a Strada della Forra v Itálii. Strada della Forra je ráj motorkářů a Milestone pro zachycení těchto míst využili fotografie ze vzduchu, aby mohli trať co nejlépe přenést do své hry.
Já už jen dodám, že Ride 3 pohání technologie Unreal Engine 4. Díky tomu se má tento díl pochlubit grafickým skokem oproti svým starším bratříčkům. Zároveň nabídne přepracovanou kariéru, Livery Edition, 500 dílů pro přizpůsobení motorky, 30 značek motorek (dohromady přes 230 motorek rozdělených do 7 kategorií), 30 závodů po celém světě, noční ježdění, lepší nasvícení, vylepšenou umělou inteligenci společně s lepší fyzikou a mnoho dalšího.
Ride 3 předobjednáte na Xzone.cz.
Moto GP 15-18 bylo super s onboard pohledu fakt šílená rýchlosť a zábava!
Já jsem dal šanci TT isle of man a WRC7 od Kylotonu a nelituji.
Jinak WRC prodal Mileston Kylotonu a ti se to snaží vrátit zpět na výsluní co Milestone zadupal do země, jde to pomalu ale jde to.
Jinak poslední jejich motorky Moto GP18 byl totální propadák, tak co si pak myslet o Ride3
MotoGP 18 je dobrá hra, jediná vada je horší grafika… Hratelnost drží milestone u motorek slušnou. Zkoušel jsem snad všechny možnosti a nejlíp se mi hráli motorky právě od milestone.
Každému sedí něco jiného, hrál jsem Moto GP, Ride a nejvíc se mi líbí TT isle ale až na tu poměrně těžkou obtížnost i na nejlehčí možnost. V některých chvílích mi to připomíná těžké Dirt rally
Dvojka mě celkem bavila, takže třetímu dílů šanci určitě dám.
To zas bude rychlokvaška. Mě zůstává rozum stát nad tím, že vlastníci práv na různé tyhlety Moto GP, Dakar, WRC atd. vybíraj takovýhle studia a určitě na ně ještě tlačí, aby toho vycházelo co nejvíc. Já být vlastníkem práv, vyberu si kvalitní studio, dám mu dostatek času a financí a pohlídám si kvalitu. Já nechápu, že zaměstance toho studia baví vytvářet hry, o kterých musí vědět, že nejsou dostatečně kvalitní. Pokud teda ti lidi nejsou na takové úrovni, že nic lepšího vytvořit neumí. Ale vzhledem k tomu kolik her ročně chrlí, bych to viděl na nedostatek času na vývoj, a že kdyby se jim dalo dostatek času a peněz, dokázali by za 3 roky vytvořit hru, která bude sklízet 8-9 hodnocení.
Ještě mě strašně mrzí, že výrobci motorek, a velmi často i aut, poskytnou licence pro kdejakej šmejd. Zatímco český SCS Software má obrovskej problém přesvědčit výrobce trucků, aby jim poskytli licence. Přitom ETS 2 je velmi kvalitní hra, kterou neustále zlepšují a rozšiřují, je to dlouhodobě jedna z nejhranějších her na Steamu, která se občas dostane i do top 10 atd. Já být výrobcem návěsů, pneumatik, trucků, budu sám usilovat o to, abych se v té hře objevil, protože to pro mě bude reklama a záruka kvality.
U těch tracků atd. jde hlavně o to, že sami výrobci nejsou zvyklí licencovat své produkty pro hry. SCS je tak musejí přesvědčovat, zatímco výrobci motorek a aut s tím mají již slušnosti.
Ještě k tomu co píšeš. Majitel licence neplatí vývoj, ale nechává si zaplatit za licenci. Milestone za ty licence musejí platit ranec a proto už nezbývá tolik peněz na vývoj. Jsem před časem četl rozhovor, že si jejich vedení dokáže moc dobře spočítat kolik jejich hra prodá kusů. Nejsou to miliony, ale jim to stačí. Milestone by potřebovali pořádného vydavatele, který by investoval do vývoje peníze a vše si pohlídal
Každopádně je to škoda. Studia, která vytvářejí průměrné hry, dostanou licence na kde co a jiní, kteří dělají kvalitní hry mají s licencemi obrovský problém.
Velká studia o podobné značky nemají zajem, jelikož na tomhle by tolik nevytřískali.