Nizozemské studio Guerrilla Games, které vytvořilo skvělou akční adventuru Horizon: Zero Dawn (recenze hry a recenze DLC) a sérii Killzone, se stěhuje do nové, větší budovy v Amsterdamu. Tvůrci těchto hitů budou mít k dispozici pět podlaží průmyslových kanceláří, které jim umožní se rozrůst ze stávajících 250 zaměstnanců a celkových 400 zaměstnanců. To je velká expanze, která se projeví v následujících letech.
Generální ředitel Hermen Hulst prozradil, že růst jim umožnil úspěch PlayStation 4 titulu Horizon: Zero Dawn. Na hře s hlavní hrdinou Aloy pracovali téměř sedm let. Jejich cílem je zkrátit dobu vývoje dalších her, aby mohli novinky vydávat jednou za dva nebo tři roky. V Guerrilla Games mají v plánu pracovat na zbrusu nových titulech i hrách založených na stávajících značkách. Jinými slovy se pro PlayStation s podporou Sony dočkáme pokračování Horizon: Zero Dawn a třeba i střílečky Killzone, stejně tak úplně nových dobrodružství. Hulst je pochopitelně nadšen růstem studia a už se těší, až nám ukážou své novinky, na kterých pracují.
Pokud vám přijde zkrácení doby vývoje z téměř sedmi let na dva až tři roky moc, tak v herním světe je dvouroční až tříroční vývoj zcela běžný. Příprava Horizon: Zero Dawn trvala tak dlouho ze dvou důvodů. Jedním byla skutečnost, že Guerrilla Games museli vytvořit zcela od základů nový herní svět a s ním spojené postavy, stejně tak vývoj Killzone: Shadow Fall. Tahle first-person střílečka vyšla 15. listopadu 2013 a byla startovním titulem pro PlayStation 4.
Tak to do té doby možná zvládnu dohrát Horizon. Nebo se alespoň přehoupnout přes šestou hodinu.
Hlavne at zachovaji kvalitu. zivot je sice kratky ale ja si klidne pockam 7 let na podbnou hru jako je HZD.