F1 2018 je více než jen hra. Tak začíná aktuální deník na oficiálních stránkách. V něm si David Greco našel čas, aby fanouškům prozradil novinky, které je čekají ve hře F1 2018 v souvislosti se řízením monopostů Formule 1.
Simulace a ovládání vozů F1 v letošním díle výrazně pokročily. Vývojáři se ve studiu Codemasters soustředili na fyziku podvozku, modernizaci zavěšení, nové pneumatiky a velkou novinkou je systém ERS. Konečným výsledkem mají být realistické závody s měnící se přilnavosti s ohledem na opotřebení pneumatik. V tom hrají roli i různé směsi pneumatik a povětrnostní podmínky na trati.
„Věřím, že F1 2018 je obrovský krok kupředu. Říct jednu věc je velmi těžké, ale dle mého si pozornost zaslouží rozšířený systém, který nám umožnil simulovat realističtěji teplotu v pneumatikách,“ dodal David Greco a odkázal fanoušky na aktuální video.
F1 2018 vychází 24. srpna na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Zdroj: Oficiální blog
Letos to je hodně o pneumatikách a jejich prohřívání, takže je super, že se tenhle prvek objeví i ve hře.
Na me to pusobi tak ze jak pridavaji vetsi hloubku simulace jizdy, systemy (ERS), tak ze jednak posouvaji sebe, tak zaroven uci obycejne hrace. Kamarad vzdy hral vse nastavene tak aby proste zatacel, plyn, brzda. Tot vse. Ted uz jede s minimem pomoci. Me osobne se libi moznost ovladani ERS. Uz ted mam vymyslene mapovani tlacitek na volantu abych mohl menit jak mix paliva, tak i ERS zatacku od zatacky Proste bude co delat po cele delce okruhu a i sledovat dalsi parametry auta
Souhlas. Dřív jsem hrál na klávesnici, takže trakce zapnutá, ABS zapnuté a nebylo to ono… Na druhou stranu jsem na klávesnici zajel pak skvělý time trial Pak jsem si koupil volant a musel jsem se učit odznova, začal jsem s polovypnutou trakcí, teď už komplet s vypnutou, všechna hejblátka povypínaná, každou sezónu jsem se snažil vypínat další nastavení, aby to bylo těžší.
Jen bych byl rád, kdyby otočný knoflík na G29 měl lepší využití, protože čím robustnější nastavení, tím by to bylo snažší s tím knoflíkem měnit nastavení, ale blbě se ovládá. Je moc citlivý, takže když pootočím o jednu pozici, někdy se změní o dvě… Ale to by museli překopat, aby každý posun měl svoje vlastní unikátní přiřazení knoflíku, jako má třeba Ferrari F1 volant od Thrustmasteru.
Navíc Codies by mohli udělat unikátní přiřazení kláves pro přidání a ubírání ERS / paliva / brake bias / změny přítlaku.