Je to tu, dlouho očekávané pokračování úspěšné hry Assassin’s Creed, tentokrát s názvem Odyssey. Zajímá vás, jestli se vyplatí zakoupit tuto hru nebo co všechno se změnilo od minulého dílu (Origins)? Tak se podívejte na toto video! Sdílejte, lajkujte a pište vaše názory do komentářů.
- Přečtěte si textovou recenzi Assassin’s Creed Odyssey
Assassin’s Creed: Odyssey vychází 5. října s českými titulky na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk s dvojicí exkluzivních dárků.
Vypada to na dalsi nasilnou implementaci mikrotransakci, proc o tom v recenzi nebyla (nevsimnul jsem si) zminka? https://www.polygon.com/2018/10/3/17931920/assassins-creed-odyssey-level-grinding-microtransaction-problem
Protože je to SP Only ? A koho zajímají kosmetické serepetičky a boosty v sp hře ?
Me.
To má jednoduchej důvod. Protože ačkoli se může zdát, že je to násilný, tak není, a každej, kdo to bude hrát normálně, by to nikdy neřek. Stejně jako si na to nikdo nestěžoval u Origins, kde byla implementace do puntíku stejná. Odyssey grindingem ani zdaleka netrpí a pokud jde někdo jenom po hlavních questech a zcela kašle na vedlejší úkoly, které dají nejen potřebné zkušenostní body, ale i výbavu a další věci, pak se nemůže divit, že je to najednou těžký. Za 80 hodin, co jsem v Odyssey strávil, jsem ani jednou nenarazil na problém s grindingem a tempem a už vůbec nebyly mikrotransakce násilný. Až budou, rád si zanadávám. Hru jsem ale hrál, dohrál a parádně si jí užil aniž by mě mikrotransakce jedinkrát otravovaly nebo bych je nedej bože měl volit jakou „správnou cestu“.
Dik za info. Jestli je to tak jak rikas, nechapu z ceho si to autor clanku na ktery sem odkazoval vycucal. Takove zavazne obvineni si prece jen tak nemohl vymyslet.
Věřím tomu, že právě hrál stylem, že šel jenom po hlavních questech (což samozřejmě nevím jistě, ale nic jiného mě nenapadá). I já to tak teda dělal, ale často jsem odbočoval po hromadě vedlejších záležitostí, což očekávám, že bude dělat 99% hráčů. A přitom jsem i tak minul neuvěřitelná kvanta vedlejších úkolů. Úplně v pohodě jsem hru dohrál. Jediný místo, kde jsem začal pociťovat zpomalení, bylo úplně na konci. Level 45 a dopracovat se na level 50 (max) už chtělo nějakou práci. Ale stačilo se věnovat těm vedlejším questům a byl jsem tam co nevidět. Takže vážně nevím, co redaktoři Polygonu vlastně v tý hře dělali, ale normální člověk by s tím neměl mít problém. Občas ta hra třeba trochu s těma levelama poskočí, to je pravda, ale buď to může člověk vzít jako výzvu, nebo se vylevelovat. To už je ale na něm. Obě varianty jsou správné.