Náznaků v předchozích dnech byla celá řada, nikoho tak nepřekvapilo, že během předávání cen odhalilo BioWare nové Dragon Age. Veterány série jistě nepřekvapí návrat postavy jménem Solas, kterou všichni známe z Dragon Age: Inquisition a z DLC Trespasser. Celkově nic převratného nečekejte, ve studiu jsou podle všeho na začátku dlouhého vývoje. V současné době se všichni soustředí na dodělání akce Anthem (klon Destiny) a poté začnou na plné obrátky pracovat na Dragon Age.
„Jsme potěšeni, že můžeme konečně potvrdit existenci tohoto projektu. Nemůžeme vám ale prozradit žádné detaily krom toho, že budujeme nový tým kolem jádra veteránů Dragon Age. S některými jsme spolupracovali na Dragon Age, Jade Empire a Baldur’s Gate,“ nechal se slyšet výkonný producent Mark Darrah. To Matthew Goldman, nový kreativní šéf Dragon Age, byl o něco sdílnější a prohlásil, že se mají v úmyslu vrátit k velkým a epickým příběhovým volbám a romantice, jež provázela tuhle RPG sérii od samotného začátku.
Pokud budeme věřit spekulacím ze začátku tohoto týdne, tak nové Dragon Age má vyjít nejdříve za tři roky. Teaser trailer končí hashtagem #DreadWolfRises, což nás vede zpět na začátek tohoto článku, kde je zmiňován Solas.
Jděte s tím „clonem“ Destiny do kanálu. Anthem má svůj vlastní styl a design, ale napsat, že je to klon je pro mozkové bunky jednoduší než se nad tím trochu zamyslet, že pane Burian.
Presne tak… bude to vlastna genericka nuda… nie okopirovana
Otázka je jak brzo je napadne udělat remaster DAO
Příští rok je výročí vydání DAO, tak třeba se dočkáme oznámení
Možná by ale bylo lepší, kdyby mělo remaster pod palcem jiné studio. Nerada bych ubírala zdroje Anthem/DA4/ME5.
Příběh Dragon Age 3 měl některé silné momenty, ale ve směs je zapomenutelný. O Solasovi vím jen že měl nějaké skryté úmysly, ale už vůbec nevím nic o té postavě, jen že se ke konci hry odhalilo více
[/spoiler] V Trespasser dlc je Solas vysvětlen a určuje jakým směrem se “asi“ bude skloňovat nové Dragon Age. + Doporučuji i The Descent dlc, které naznačuje další možné eventy mezi trpaslíky a Elvhenan.
Tady si někdo moc nepovídal s postavami a nečetl kodex
(Nemyslím to rýpavě, ale takhle bych DAI popsala, kdybych se zaměřovala hlavně na gameplay a fetch questy.)
Inkvizice příběhově trpěla ve dvou bodech – dynamika vyprávění a zakončení.
Druhý bod ovšem napravilo DLC Trespasser.
Když se do té hry člověk opravdu vložil, zjistil, že stavěli na stejné konstrukci tajemna a zápletek jako DAO. To bylo ale daleko lépe (stravitelněji a okatěji) naservírované publiku pod nos.
teaser na hru která vyjde až za tři roky ? WTF
Cyberpunk 2077 -> teaser první měsíc 2013 a dneska je hra kde, že
A oznámena v květnu 2012.
Je vidět, že vývoj her se poslední dobou dost prodlužuje. A to ne jenom čas potřebný k dokončení (větší hry, grafické vychytávky…), ale také střídání IP u velkých studií, která nelze nafukovat a rozšiřovat donekonečna. Dojde pak na to, že půlku času vývoje by klidně zvládli za zlomek času, kdyby na to měli celý tým v plné síle. Takže dnes 6ti letý vývoj může být ekvivalentem 4-3 let v době, kdy se jednalo o jediný projek studia.
Speciálně u pokračování zajetých IP pak vzniká velká frustrace na straně fanoušků. (Vždyť dost možná budu mít doma ročního prcka a to jsem při vydání DAI bydlela v jednom pokoji s bráchou u rodičů… děsivá představa…). Kratičký teaser může uvolnit napětí, ale zároveň studiu zavařit, pokud se něco podělá a hra se zruší, nebo výrazně odsune.
A já přitom do ted čekám na CZ do posledního dílu která u konce asi ztroskotá na programu kterej to dostane do hry
V tuto chvíli to vypadá, že by bylo rychlejší se tu angličtinu naučit
DAI bylo vlastně prvním titulem, kdy jsem musela jet bez CZ titulek a obrovsky to posunulo moji znalost jazyka.