Karetní Gwent: The Witcher Card Game od CD Projektu RED si v posledních měsících odbyl ostrý start na PC i na konzolích, čemuž předcházelo značné a ne vždy úplně kladně přijaté překopání celé hry. A tak je nyní čas vyhlížet budoucnost. Tu tvůrci nastínili formou streamu, v němž bylo v první řadě oznámeno, že v březnu dojde na první větší expanzi. Rozšíření nabídne více než 100 nových karet, stejně jako nové či pestřejší archetypy a mechaniky. Níže se můžete podívat na podobu některých nových karet. Great Oak pro Scoia‘tael je zjevně inspirován knižní ságou, zatímco Svalblod vychází z tématiky Skellige v Zaklínači 3.
Už v lednu navíc hru rozšíří pět velitelů převzatých ze sesterského singleplayerového RPG Thronebreaker: The Witchr Tales. S jistotou dojde na královnou Meve, snad se ale dá počítat i s Eldainem, Gernichorou či Ardalem aep Dahym. V průběhu roku 2019 by navíc měla dorazit zcela nová frakce, nicméně o ní zatím nejsou k dispozici žádné oficiální informace. Spekuluje se však o změření na upíry či Redanii, tedy návrat karet, které byly z Gwentu dočasně vyřazeny. Jde zejména o Radovida, Shani, Dijkstru nebo Philippu Eilhart.
Vývojáři celkově chystají na příští rok celou řadu změn. Samozřejmostí je snaha udělat hru plynulejší, počítá se i s větším vlivem systému proviantu, který omezuje počet a typ karet ve vašem balíčku. Dobrou zprávou pro mnoho hráčů pak jistě bude návrat ke starému systému výměny karet na začátku kola. Aktuálně počet možných výměn určuje vámi používaný velitel, přičemž si je musíte sami rozvrhnout na celý zápas. Postupem času se však vývojáři vrátí k systému, kdy si můžete v prvním kole vyměnit tři karty, ve druhém dvě a ve třetím jednu. K návratu ke starým principům by mohlo dojít i v případě maximálního počtu karet, které máte v ruce na začátku daného kola.
Dále je v plánu přepracování výzev spojených s frakcemi, jež budou spíše než na počet výher za danou frakci sázet na tematické questy. Podstata výzvy navíc ovlivní nabídku v in-game obchodě, takže pokud například vyhraje Nilfgaard, budete si moci koupit soudky s kartami nilfgaardské frakce. Zajímavě zní také časově omezené akce a změny odvíjející se od aktuální sezóny. Během sezóny s tématikou medvěda tak kupříkladu mohou mít hráči během zápasu v nehodnocené kategorii na své straně medvěda, jehož je třeba chránit. Jednotlivé sezóny by navíc měly nabídnout skiny rubu karet.
Aby toho nebylo málo, v přípravě jsou režimy turnajů a sledování zápasů, nové variace a pravidla módu Arena nebo další skiny herní plochy. Rozloučit bychom se naopak měli s otevřeným PTR a s akcemi spojenými s různými svátky, na něž občas došlo v éře otevřené bety. Podle slov tvůrců byly příliš náročné na vývoj s ohledem na fakt, že byli hráči s novým obsahem vždy rychle hotovi. Pokud se tedy tyto akce někdy vrátí, budou o poznání odlišné. I tak toho ale Gwent čeká v roce 2019 víc než dost, takže nezbývá než doufat, že se projekt díky tomu pořádně zmátoří. Ještě do konce letošního roku by měl dorazit ještě hotfix, jenž snad zlepší neuspokojivý výkon hry na PS4.
Homecoming je tak strašný, že ani nevěřím, že dokážou ještě vůbec něco spravit.
Achjo, já tomu vážně nerozumím. Proč to teda vydávali , když to pořád stojí za hov** a v dalším patchi to chcou celý překopat a přidat tolik karet který nikdo ani nevyužije …
Lidi říkali jak Homecoming změní hru a nebudou se hrát pořád dokola stejné decky a hele co se stalo? Pořád se hraje dokola to stejný.
Navíc je pravda, že plynulost hry je katastrofální, tím jak přidali kartám „order“ akce, tak hlavně když máte neschopnýho protihráče, kterej neumí zmáčknout „End turn“ je to doslova utrpení …
Čím víc to hraju, tím víc chápu, že všichni streameři a většina hráčů utekla hrát Artifact …
Artifact je taký fail tak jedině Hearthstone