Již před časem jsme vás informovali o plánech společnosti Google vtrhnout na gaming scénu s vlastní herní platformou. Toto očekávané představení se nám kvapem blíží a za týden už všichni konečně budeme vědět, jakou má Google vizi v budoucnosti hraní. Tato událost se odehraje 19. března v 6 hodin večer středoevropského času. Celý event můžete také nalézt živě na internetu a o novinky z něj určitě nebudete ochuzeni ani na Zingu.
Pro Google tohle oznámení může znamenat hodně a proto nás k němu zve novým videem. Pojďme tedy k němu chvíli přistupovat jako k nápovědě. Jak můžete vidět, v krátkém shotu se v kratičkých sestřizích mísí různé prostředí z odlišných herních žánrů zahrnující sportovní, závodní či fantasy prostředí. Znamená to tak, že Google bude platforma pro všechny tyto žánry? Zároveň se kamera pomalu přibližuje k něčemu, co může být chápáno jako brána. Chce snad Gooogle propagovat svoji platformu jako bránu do herního světa? Že by snad levná herní konzole? Svým způsobem by to i dávalo smysl, díky již známému projektu Stream, tak Google může vydat konzoli, která se bude zaměřovat pouze na streamování her do jakéhokoliv zařízení, což by mohlo znamenat bránu do světa her i těm, kteří si nemohou dovolit přepych, ovšem za cenu rychlého a stabilního internetu.
To že to Google se svými ambicemi myslí vážně dává najevo i novou osobností, která se připojila do jejich řad. Tím není nikdo jiný, než oblíbená veteránka videoherního průmyslu Jade Raymondová. Svojí prací se podepsala třeba již na původních hrách ze série Assassin’s Creed nebo prvním Watch Dogs. Pracovala třeba také s Amy Hennigovou na zrušené Star Wars hře od studia Visceral Games. Během včerejšího dne na svém twitterovém účtu oznámila, že se připojila ke Google jako viceprezidentka. Nic více, nic méně. Je tedy jen velice těžko odhadnout, na čem může pracovat. Třeba se to příští týden na GDC dozvíme.
Proč pořád ty dekádu stará fota, všichni přeci stárneme – tedy alespoň ve skutečnosti, na webech býváme forever young.
Jade Raymond 2018
Takže tam mají dát fotku, kde je focená z dálky, zpocená, blbě osvětlená, a zachycená v momentě, kdy má divný výraz, anžto něco intenzivně vysvětluje? Navíc většina lidí si ji už navždy bude pamatovat z té fotky, co je v tomto článku, pročež již podle náhledu poznají, o koho jde.
Ne, fotky mají být reprezentativní a aktuální (odkazované foto je jediné datované, které jsem našel).
Můžu se zeptat (třeba mimo mísu), co můžeme od GDC čekat my hráči? Tahle akce šla tak nějak vždycky kolem mě, tak bych rád věděl, jestli třeba můžeme čekat nějaké zajímavé novinky, tedy kromě těch od Googlu, třeba i o nových hrách.
Pokud tě aspoň trochu zajímá vývoj her, tak tě tam může zajímat spousta panelů. GDC většinou není o obrovských novinkách(i když pár jich tam vždy je), ale je to většinou konvence, kde se sejdou vývojáři a sdílí s ostatními čeho dosáhli nebo jakým způsobem určité osoby pracují. A také se tam představují/předvádí nové technologie.
Co si naposled pamatuji, tak jsem koukal na panel od tvůrce NiER a jakým divným způsobem on píše příběhy(píše je od konce). A jak jinak jeho příběhy jako celek nedávají smysl, ale dávají smysl pouze v momentu dění.
A za tohle mě všichni ukamenují, ale přednáška o tom, jaká byla původní vize Fortnitů něž se dostali, tam kde teď jsou, je taky hrozně zajímavá. Bylo neuvěřitelý vidět kolika fází faceliftů si ta hra prošla.
Já si vždycky myslel, že skvělé příběhy se píšou jedině od konce. A ač sám nepíšu skvělé příběhy, často sám postupuji stejně, když píšu báseň, většinou napíšu buď poslední sloku, nebo nějakou uprostřed, která je stěžejní, a pak se k ní snažím dostat. Stejně tak, když píšu písničku, tak nejdřív jde na řadu buď konec, nebo refrén, a to neplatí jen o textu, ale i pro hudbu je dobré mít jakous takous osnovu a vědět, čím chceš skončit. Tenhle postup (psát od závěru či od stěžejní myšlenky) mi přijde daleko jednodušší, než začít od počátku a doufat, že se řetězcem asociací nedostanu kamsi do řiti (což by se pravděpodobně stalo). Taky se mi dost často stává (když jde o lyriku), že po napsání některé sloky mezi sebou proházím. Takže před každým, kdo je schopný napsat skvělý příběh od A do Z popořádku, aniž by při tom měl vizi klíčových scén a konce, hluboce smekám.
Každopádně děkuji za obsáhlou odpověď, beru si z toho, že je to akce hlavně pro vývojáře a pro ty, kdo se zajímají o technickou stránku her/hardwaru; plus prezentovány jsou spíš již vydané projekty, takže nemusím mít strach, že by mi proklouzla nějaká žhavá novinka. Ještě jednou díky.
Teasuje?
Achjo, člověk se snaží být originální a setká se jenom s výsměchem
No pouzit v jedne vete „teasuje“ a zaroven pouzit prechylovani jmena neni moc konzistentni.
Jsou to obě počeštěná slova původem z angličtiny, zrovna nekonzistenci bych nevyčítal.
V klidu
Anglicismy jsou naprosto normální věcí pro mladší, ale nevím jestli to tady budou chápat někteří naši pardálové. Ale blbci zase nejsme ne?
Neřekl bych že jsem zase tak starej ale vypadá to pěkně blbě
To víš, mladá, nová novinářská krev a anglicismy v nejčistší podobě.