Akční survival adventura Ancestors: The Humankind Odyssey od kreativního ředitele Assassin’s Creed vypadá skutečně zajímavě. Patrice Désilets nás láká na dobrodružství, ve kterém se budeme snažit přežít v drsné, přesto krásné Africe před dlouhými deseti miliony let. Ano, v tomhle letopočtu započne hra a my postupně projdeme evolucí a uvidíme svět i před dvěma miliony let. Projdeme si různým prostředím a terénem, setkáme se s různými predátory a budeme se učit nové schopnosti a dovednosti, které předáme další generaci. Jen pozor na úmrtí, to bude mít velké následky.
„Našim cílem s Ancestors: The Humankind Odyssey je nabídnout herní zážitek, který žádný hráč nikdy předtím nezažil,“ říká Patrice Désilets, spoluzakladatel a kreativní ředitel studia Panache Digital Games. „Náš malý tým vytvořit ambiciózní a pohlcující hru s jedinečným prostředím, které uchvátí hráče všech typů. Těšíme se, až hráči prozkoumají náš svět,“ dodal.
Vydavatelem Ancestors: The Humankind Odyssey je Private Division, nová divize společnosti Take-Two, která uvede PC verzi na trh přesně 27. srpna letošního roku prostřednictvím Epic Games Store, jenž má roční exkluzivitu (to není žádná novinka). PlayStation 4 a Xbox One verze budou následovat v prosinci 2019. V tiskové zprávě se bohužel nepíše o podpoře češtiny – samozřejmě nechybí angličtina, francouzština, němčina, italština, španělština, japonština, polština nebo ruština.
Podívejte se na nové video, které v necelých třech minutách představuje vše o hře. Jde o druhou epizodu. Ta první vyšla před měsícem a máme ji také pro vás:
Vypadá to zajímavě a fakt se mi líbí absence jakékoliv mapy (a tedy i absence hustého koberce úkolových ikonek k ničemu). Začínám se těšit.
Hra vypadá parádně, může to být první survival hra, která mě bude bavit, možná dokonce i hodně, Désiletsovi věřím jako málokomu. Hodně jeho her, alespoň pro mě, bylo dost revolučních a jsou to srdcovky- Prince of Persia: Sands of Time i první dva Assassíni, a všechny tři zrevolucionalizovaly parkour ve hrách a ukázaly, že historie ve hrách může být výborně zpracovaná, s poutavým příběhem, velmi zábavnou, pohlcující hratelností a realisticko-magickou atmosférou. Tyhlety prvky Patrice zkrátka mistrně ovládá, a protože Ancestors na nich také z obrovské části stojí, nemám nejmenší pochyby o tom, že hra bude skvělá.
Akorát teda přístup vydavetele mě nebetyčně sere.
P. S. Dovolím si poznámku, že čeština nebude potřeba, opice toho moc nenamluví. A překlad menu člověka někdy spíš zmate, než by pomohl.