Aktualizace: Po vydání nového videa se začaly internetem trousit nové detaily, které nám prozrazují nové informace o Death Stranding. Důležitou novinkou je, že nové dílo Hidea Kojimy bude mít multiplayer. Půjde o asynchronní multiplayer – hráči budou pomáhat ostatním dobrodruhům ve formě posílání zásob a sdílením bezpečných úkrytů. To naznačuje, že si ve hře budeme moci pravděpodobně vytvořit vlastní safe house a poté ho poskytnout někomu dalšímu, který se nachází poblíž nás. Přesto všechno bude Death Stranding zážitek pro jednoho hráče, ve hře žádného jiného živého hráče nepotkáte, což je dle mého dobře, když vezmu v potaz, jak je zatím prezentována atmosféra a bizarní příběh.
Ve hře bude chybět tradiční ‘game over’. Pokud během boje zemřete, ocitnete se v zemi nikoho, mezi životem a smrtí, kde budete hledat cestu zpět. Navíc si máme pečlivě vybírat způsob boje, protože zabíjení nepřátel téměř nikdy nic nevyřeší – a každá smrt má následky. To může naznačovat, že se zabitými nepřáteli se opět setkáme.
Přijde vám, že jde o stealth hru? Může se to tak zdát, ale Kojima tvrdí, že Death Stranding je „Social Strand Game“. Půjde tedy o propojení – městům budeme dodávat zásoby a snažit se je znovu propojit.
Pokud už jste viděli včerejší trailer, tak vyšla ještě jeho japonská verze, která je o 34 sekund delší a ukazuje i boj s bossem a další scény, které v původním, anglickém videu nebyly k vidění.
Původní zpráva: Tak jsme se dočkali, tajemné vysílání na Twitch kanálu PlayStationu, které zakrývaly ruce, skončilo a my tu máme nový gameplay trailer, který poodhaluje Death Stranding, nové dílo japonského designéra a scénáristy Hidea Kojimy, jenž stál i za sérií Metal Gear Solid.
V novém, devítiminutovém videu vidíme vůbec poprvé kontaktní souboje a dokonce i nemrtvé, což je teprve zajímavé. Armádu kostlivců – vojáků z první světové války – ovládá hlavní padouch, kterého hraje herec Mads Mikkelsen. Dále vidíme, že hlavní hrdina Sam Bridges (hercem je známý Norman Reedus z The Walking Dead) bude opatrovat plod dítěte, které má být podle dřívějších informací jedinou nadějí lidstva. Mads se ho bude snažit zastavit, stejně jako další nepřátelé.
Důležitou součástí hry je interaktivní uživatelské rozhraní, respektive menu, skenování prostředí a využívání lana, opravdu dlouhého žebříku a futuristické motorky. A potom samozřejmě déšť, který je hodně, ale hodně nebezpečný. Protože všeho, čeho se déšť dotkne, to začne stárnout.
Prostředí této akční open-world adventury se bude postupně měnit, my budeme procházet rozsáhlý svět v různých podmínkách a bojovat nejen se smrtí, abychom zachránili lidstvo před zánikem. Navíc se zpustošenou krajinou plazí nebezpečné hrozby, které vidíme rovněž ve videu.
Co se vlastně stalo? Záhadné a nadpřirozené události známé jako Death Stranding se začaly objevovat poté, co v blízké budoucnosti záhadné výbuchy otřásly planetou. Od té doby krajinu sužují spektrální tvorové a planeta je na pokraji masového vyhynutí. Sam Bridges se touto zpustošenou krajinou musí vydat na cestu a zachránit lidstvo před hrozícím zničením.
Death Stranding vyjde 8. listopadu letošního roku na PlayStation 4 s českými titulky, jak zároveň s novým gameplay trailerem potvrdila česká Sony. Hra se bude prodávat ve čtyřech různých edicích. Nejhodnotnější je sběratelská edice s kufříkem hlavního hrdiny, plodem miminka, steelbookem (uvnitř hra), PSN avatary, různými in-game bonusy, soundtrackem a videi z vývoje. Poté je tu digitální Deluxe edice s podobným digitálním obsahem, speciální edice se steelbookem a standardní edice pouze se hrou.
Death Stranding předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Všiml si někdo, že nový trailer je naprostým protikladem toho předchozího traileru?
V předchozím traileru Kojima láká na mysteriózní drama s hlavním hrdinou, který působí jako obyčejný muž, na kterém není nic zajímavého, nemá žádný vyšší cíl, pouze nosí balíčky a má problémy i s chozením a dokonce ztratí svoji motorku a spadne do řeky. Trailer neobsahuje žádnou akční nebo „cool“ scénu, má pomalejší střih, klidnější hudbu a staví hlavně na napětí. Pochopitelně se trailer stal terčem vtipů. A v reakci na to, Kojima vytvořil nový trailer v ryze Mega blockbuster stylu, ve kterém je Sam vyobrazený jako badass superhrdina, pro kterého nic nepředstavuje problém, nosící cool brýle, cool čepici, jezdící na cool motorce, vyuzivajici Batmanovskou jeskyni, s cílem zachránit svět a prakticky všechno co v traileru udělá působící cool. Každá scéna záměrně působí cool a i ty obyčejné úkony jako postavení žebříku a lezení po laně jsou vyobrazené jako nejvíc cool úkony, které hráč může ve hře dělat. Nesmí chybět důraz na zlého záporáka, který se Samovi staví do cesty. Do toho hraje Apocalyptica, trailer má rychlejší a udernejsi střih. A končí pocitem, že má hráč chuť si hru předobjednat.
Tak si říkám, jestli to Kojima plánoval a chtěl poukázat na vkus hráčů nebo jen reagoval na reakce a jak hra vlastně bude působit při samotném hraní… Jako v novém nebo predchozim traileru?
Podle mě to bylo tzv. ticho před bouří. Neřekl bych, že Kojima je ten typ tvůrce, co se nechá ovlivnit. Naopak, má svoji pevnou vizi a nic a nikdo mu nemůže stát v cestě. Vzpomínáš na včerejší stream? Kolik lidí na nadávalo, mě nevyjímaje, ať už ty černý fleky zmizí? A stejně si to Kojima udělal tak, jak chtěl on sám.
Nejspíš to měl naplánované, ale i tak je tam cítit, jak si chtěl otestovat vkus hráčů a zase poukázat na to, jak jsme nevyzrálí. To je pořád dokola, nikdy Kojimovi neumožníme vytvořit co by skutečně chtěl. Vždycky musí vzít v potaz vkus hráčů a třeba z donucení vytvořit hru, kterou nikdy nechtěl vytvořit, viz MGS4. ?
Ten stream jsem sledoval jen chvilku. To postupné odkrývaní s přibývajícím počtem sledujících, přece souviselo s tématem hry – Vzájemná spolupráce.
Asi je dobře, že jsou dvě verze traileru, ten japonský je až moc divný.
Ten má chapadla. Tomu rozumím potom.
Teda ne, že bych rozuměl chapadlům a byly nějak v moji oblibě… a sakra.
To jsem nějak nepochopil…
To je dobře potom.
Ten nejapný vtip jsem pochopil. Nepochopil jsem tu první větu, jak souvisí trailer s chapadlama.
Že v té Japonské verzi traileru je přidána scéna s těmi velkými černými věcmi s chapadlama.
6:04 to začíná.
Tak zrovna tohle mi divný nepřišlo, kvůli tomu jsem si tu verzi zapnul, ale byly tam jiné podivné detaily (třeba ta žena ve zlaté masce), a pak taky soundtrack.
Co tam dělá Krajčo?
Tak gameplay mě moc nezaujal, hrát to asi nebudu. Ale zkouknu to na ytb kvůli příběhu, protože ten vypadá zatím docela zajímavě, uvidíme co s tím provedou. Grafika vypadá dost dobře, jen nevím jestli to je jen mnou, ale ten lip sync by mohl vypadat líp (hlavně na začátku), na to jak ty postavy dobře vypadaj, tak když mluví, tak to jsou pořád takový „umělotiny“, což mě překvapuje, zvlášť když tam maj přímo herce. Nevím proč mě napadlo zrovna tohle jako příklad, ale i CoD WW2 mi připadalo, že vypadalo líp
rly ? CoD WWII byl vetši vysměch nez BFV ty komparatory v 2.sv a mnohem vic a brokovnice nerfnuta z CoD 1/COD 2 Death Stranding je sci-fi jinak řečeno kvalitně udělani CoD BO3/CoD IW jak by se měl udělat
To je esperanto?
Říkam, že WW2 byla dobrá hra? Ne. Akorát jsem si vzpomněl na to, že se mi líbilo jak měly udělaný obličeje. Netušim o čem to tu ty debatuješ.
Na úplném začátku je to myslím schválně- jakože to dítě slyší trochu jinak než my.
Tu je ještě nějaké kratší info o co teda půjde.
hms, jestli to teda bude multiplayer only s tim, ze to bude o natahovani dratu mezi hracem A a B, tak to teda neni zrovna dvakrat velkej odvaz, uplne vidim tu inspiraci basema z MGS5
Stránky PlayStationu uvádějí hru pro jednoho hráče. Nějaké on-line prvky tam budou, ale nebudou tak zásadní, dle mého.
Tu až na konci je něco dalšího o tom online.
super, asynchronni multak me nevadi, prijde me zajimavejsi nez bezny hrani vedle sebe, navic vylucuje griefing a vsechny ty ostatni rusivy prvky klasickyho multaku (zejmena kompetetivnost)
Díky Johnyshi za velmi zajímavé informace, tady v novince nejsou schopní opravit ani jméno hlavního hrdiny.
Jméno hlavního hrdiny jsem opravil teď ráno, včera jsem si toho bohužel nevšiml, což se stát může. Teď čtu další informace a dávám vše dohromady. Co takhle si uvědomit, že jsem novinku vydal včera k večeru, poté na ní ještě hodinu pracoval (do 19:15) a pak šel od PC? Myslím, že není nutné hned takhle útočit, plus není to žádná velká chyba.
Navíc to, co sem dal Joshynshi není ani na oficiálním webu Death Stranding. Já včera čerpal z oficiálních zdrojů.
Ber ho s nadhledem, je to nevděčné malé dítě ,kterému ještě máma pere ponožky,jinak si jeho chování nedovedu vysvětlit,….
Koukám, že jména a názvy vám tady dělají problémy docela často, viz nickname Joshynshi. To je tedy pěkná zkomolenina z původního Johnysh
Co se týče příspěvku uživatele Johnysh, tak to jsou přímá slova z Twitteru Hideo Kojimy, což si troufám říci, že je docela oficiální zdroj, jelikož jeho jméno je s touto hrou spojováno asi nejvíce.
Ne vše co se kolem hry oznámí, musí hned cpát na oficiální web hry.
Za ten nickname se omlouvám, psal jsem to z mobilu, což se stát prostě může (nekoukal jsem na jeho nick, kopíroval jsem to, co napsal OneShot) a nejde o nic, co by se muselo extra řešit. Johnysh jistě promine. Co se týče Death Stranding, tak v době, kdy jsem se věnoval novince nic takového známo nebylo, nebo jsem si toho nevšiml. Nemusíme snad psát všechno hned. To základní máme a teď vše postupně doplníme, když to uznáme za vhodné.
Plus na Twitteru Kojimy není všechno. Má tam ten svůj osobní dopis, kde mluví o online prvcích, ale je to dost nespecifikováno. To další ) nevím, kde vzal. Na oficiálních zdrojích to není.
Miky: V úplně každé novince jsou tu cca 3-4 chyby či překlepy. Obvykle je neřeším a nepíšu o tom, jméno hlavního hrdiny zkomolené 2x po sobě mi přišlo už hodné zmínky. Vadí mi to asi víc než bokasovi, jelikož na rozdíl od něj ty texty třeba čtu. A jsem za ty texty rád, i když věřím, že mnohým by stačil trailer, ale od toho podle mě herní servery nejsou. Vždyť tě to samotného musí mrzet, dáš si práci s článkem a pak se v něm najdou chyby. Ideální by byl editor, ale já vím, že na něj nemáte peníze, tak ty překlepy do určité míry přehlížím.
To máš tak- před pár dny jsem zavítal na fórum, a co nevidím- už v lednu si SamFisher stěžoval, že ho Zing odhlašuje, i když by neměl. Pod ním dalších pár lidí se stejným problém. Já jsem tě o tom informoval až po nějaké době, cca v březnu. No, a máme konec května, a problém přetrvává. Ale o tohle mi nejde, to je jen příklad, jde o to, že se to nasčítá a člověk pak vidí jistou laxnost ze strany redakce. A přijde mi blbý vyčítat něco té části redakce, která není oficiálně placená, tak se prosím nediv, že se lidi obrací na tebe. Jsi oficiální tváří Zingu, se všemi výhodami i nevýhodami, které to přináší. A snad jsem zas tolik neřekl, ale jestli ti to tak vadí, klidně mi komentář smaž.
P. S. Já nick Johnyshe napsal dobře, a ani bych se nevyjadřoval k tvému překlepu, v komentářích to neřeším, pokud to není vtipný překlep.
EDIT: Tady oficiální odkaz k tomu „dopisu“:PS Blog
Jde mi o to, že si tady stěžuješ, přitom nových informací jsou cca tři věty, které předtím nebyly k dispozici, tak jsem to nemohl napsat. To snad pochopí každý a nebude kvůli tomu vyvádět jak čertík vyskakující z krabičky. Myslím, že jsem toho včera napsal dostatek z toho, co bylo k dispozici. Mnohé weby mají jen pár vět a vlastně nic nového nepřinesly – jen video.
Za nové informace jsem poděkoval Johnyshovi, ne kritizoval tebe za jejich absenci. Tebe jsem pouze upozornil na dvojitý překlep. Omlouvám se tedy za upozornění na překlep, už na ně více nebudu upozorňovat.
Měl by sis ještě jednou přečíst, co jsi přesně předtím napsal. Dle mého si totiž narážel na to, že nejsme schopni přinést nové informace. Alespoň tak vyzní tvoje věta.
Ne, spíš jsem narážel na to, že jsi opravil válku v titulku a měl jsem za to, že na jméno ses vybodl úmyslně. Nedošlo mi, že by to šlo pochopit i takto, tak za to se ještě jednou omlouvám, a tak trochu i za tuto tím pádem relativně zbytečnou diskuzi.
Válku jsem opravoval poté, co mě upozornil Honzas z redakce, nikoliv tvůj nebo někoho jiného komentář. Ty jsem v té době nečetl, dělal jsem stále na novince a poté přešel na další práci. Tudíž jsem si nevšiml, že mám blbě jméno. Většinou jména raději kopíruji, aby nedocházelo k překlepům, tady jsem to neudělal a nevyplatilo se. Ale prokousával jsem se spoustou informací, snažil se dohledat další a při dalším čtení jsem si té chyby nevšiml. Za to, že jsi na překlep upozornil ti děkuji, ale to „ani“ mi přišlo tak, že narážíš na to, že nejsme schopni doplnit informace ani opravit jméno hlavního hrdiny.
Teď už toho necháme.
Sakra, tady se to rozjelo
Hej, dělejte si s tím co chcete, já jen brouzdám po netu a co tu nevidím a tam ano sem hodím.
Jméno neřeším, klidně to zkraťte na Johny, já to tak stejně používám.
Ten dlouhý seznam těch klíčových feature je na UK stránkách Playstation.
https://www.playstation.com/en-gb/games/death-stranding-ps4/
Já jsem rád, že jsi na to upozornil, jinak bych si toho dnes ráno asi nevšiml. Já včera čerpal z americké verze PlayStationu, kde kupodivu tohle vůbec není, což je divné, ale ok.
Jo, jo v pohodě. Jinak ještě bych chtěl zmínit, že by měla být v plánu PC verze.
https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/bumqac/daily_reminder_that_death_stranding_is_still/
A tu si někdo všiml, že chybí „Only on Playstation“
Tam bude dočasná exkluzivita, což se očekávalo. Možná na rok, možná méně.
Tak, tak. Fucito už to okomentoval.
https://www.resetera.com/threads/antonio-fucito-death-stranding-is-a-ps4-timed-exclusive-will-come-to-pc-at-a-later-date.119830/
Epic exclusive coming in
Příběhově to vypadá jako oscarový trhák, z pohledu gameplaye ale absolutní tragédie.
Ouuu, copak, vlastníme jinou konzoli?
Bohužel ne
Ouuu, copak, máme místo mo*ku PS4 kostku.
ou máme vůbec hlavu??
Koukám, že je tu pro někoho mozek sprostý slovo, doslova.
To je jasný, je to tu zřejmě sprosté slovo, tak to chce drobnou korekci.
Ani jedno, ani druhé si zatím netroufám soudit. Johnysh sem ale přihodil zajímavé info, doporučuji přečíst, říká o příběhu i gameplayi víc než semotný trailer.
Velice povedené
Po několikátém zhlédnutí jsem vypozoroval pár věcí. V závěrečném sestřihu má Sam naprosto stejný výraz ve tváři jako Big Boss na začátku prvniho traileru na Ground Zeroes. Předposlední scéna s Mikkelsenem a cigaretou odkazuje na podobnou scénu z filmu Apokalypsa a podle džungle a zvuku vrtulníku se dá předpokládat, že zavítáme i do války ve Větnamu. Jak tu někdo podotkl, tak tank a výstroj vojáků je očividně z první světové, ale v předchozích trailerech byly vidět i scény z druhé světové. V jedné z posledních scén je vidět, že Lindsay stojí před vylodovaci lodi v Normandii. Podle poslední scény se asi dá předpokládát i návštěva měsíce. Shrnuto: 1. i 2. Světová válka – Vylodění v Normandii, Válka ve Větnamu, Postapo Amerika, Hory, Pláně, Měsíc. Jo, bude toho dost. ?
*Vietnam, to není od slova větev. Že ty si pořád nedáš pokoj s tím propojením s MGS- je to prostě stejný tvůrce, tak má ve svých hrách rád podobné či stejné prvky, víc bych za tím nehledal. Se scénou s Mikkelsenem máš pravdu- nejsem znalec Apoklalypsy, ale minimálně džungle a vrtulník tam je. Nevím ale, jak by kterákoli z válek 20. století mohla souviset s tím, že máme „opravit Ameriku“, když žádná z nich se neodehrávala na americkém území (s výjimkou Pearl Harboru, který ale taky úplně není blízko amerického kontinentu). Třeba to ale souvisí se Samovou větou, že na státech už nezáleží.
P. S. Nějaké domněnky o týpkovi v 5:20? To mi přijde jako největší mindfuck, a zároveň takové nekojimovské.
Že ty si nedáš pokoj s opravováním ostatních. ? Jsem napsal Vietnam a autokorekce mi to změnila na Větnam… Asi chyba v Matrixu.
Netvrdím že DS má spojitost s MGS, jen poukazuji na Easter eggy. Ono jich tam bude mnohem víc. Třeba poslední „barvoslepá“ scéna, ve které si Sam snaží prostřelit hlavu, odkazuje na nedokončenou Epizodu 51 z MGS5.
Redux verzi Apokalypsy jsem viděl před pár měsíci a tak mne to trklo do očí.
https://youtu.be/9l-ViOOFH-s 1:25
Měsíc se také nenachází na americkém území a přesto ho navštívíme. Ty války asi představují selhání lidstva a Sam je prožije aby se poučil(změnil) z minulosti a mohl vybudovat lepší budoucnost – bez válek. Dost by mne zajímalo, proč jedna scéna: 4:46, působí jako pohled z tanku. ?
Týpek bude nějaký výzkumník pracující mimo Bridges. Nějaký Miliardář jako Elon Musk pracující solo. Lokace mi připomíná film Oblivion. Šokující mi to přišlo, když jsem si uvědomil že je to Kojimuv kámoš Refn, teď už ve hře chybí jen J. J. Abrams a Kojimova partička bude kompletní. Nejvíc mně zaujali Refnovo autentické botky, vyloženě se hodící do zimní oblasti. ?
Dále jsem si všiml, že ta rudá země v předchozím traileru by mohl být Mars. V 1:27 je vidět rudý oblek, možná ho budeme používat na Marsu. V 5:38 je kladený důraz na to, aby jsme si všimli vozidla, pravděpodobně bude ovladatelné.
Mrkni na Japonský trailer, jsou tam scény navíc: Samův souboj s příšerkou, Amélie s maskou, žluté kytky a skladba s vokály.
Jinak ta myšlenka spojování osad za účelem obnovy civilizace je převzaná z filmu Postman. Tam Kevin Costner brázdí pustinu post apokalyptické budoucnosti a jednou se dostane do spárů šíleného záporáka a jeho bandy, kteří dost připomínají Homo Demens. Ale Costnerovi se podaří utéct a nalézá poštovní dodávku a uvnitř mrtvolu pošťáka, aby neumrzl, tak si obleče poštovní uniformu a pro zábavu si začne číst dopisy, až ho napadne, že by je mohl doručit a případně dostat odměnu. Vydá se do jedné z osad. Vymyslí si historku o tom, že USA začalo znovu fungovat a prezident obnovil poštovní úřad. Lidé jsou mu vděční a dají mu další dopisy, koně a zásoby a tak se Costner dá na dráhu falešného pošťáka. Postupně inspiruje mladou generaci k vytvoření poštovního úřadu a pomocí pošty se začnou osady propojovat a obnovovat původní civilizaci. Z Costnera se stane hrdina a během toho, mu několikrát zkříží cestu záporák, který se mu pochopitelně snaží překazit plány. Na konci se odehraje bitva, ale Costner to uhraje tak aby k bitvě nedošlo, ani k dalším válkám. Končí to dost patrioticky s důrazem na světový mír, přátelství, lásku atd… a je to strukturou podobně béčkové jako všechny Kojimovi příběhy s důrazem na cool hrdinu a jeho sexy přítelkyni a šíleného záporáka, ale Kojima k tomu jako vždy přidá Artový vizuál, filozofický přesah a další témata. https://youtu.be/V43K5yFn5GM
je to divnejsi a divnejsi, adventurni a exploracni gameplay vypada dobre a pribeh me fakt zajima, tesim se na vydani, skoro to vypada na preorder, ale jeste si to musim rozmyslet
Už dlouho jsem neviděl zajímavější trailer a hru, která by se tak odlišovala od ostatních!!!
Je to hezký no. Ten tank mi ale spíš příjde jak z první světové
Zklamání, docela bída
Bída je tvůj trapný komentář
Jak už tu někdo psal, ta světová válka je PRVNÍ, plus Sam je BridgeS.
Když už sem píšu, tímto se omlouvám Kojimovi, že jsem onehdy tvrdil, že jeho hry nevynikají hezkou grafikou.
To je dobře, že ses omluvil. Skoro každý MGS, v době vydání, představoval vrchol herní grafiky. ✌️
Tak to pr, to zase ne- MGS žádný vrchol grafiky nepředstavovalo, před pětkou tu byl několik let Zaklínač 3, před čtyřkou tu byl Crysis, před trojkou Half-Life 2 a Far Cry a před jedničkou první Half-Life. Snad jen dvojka měla na svou dobu pěknou grafiku, srovnatelnou s Max Paynem, RtCW či MoHAA.
Asi si neuvedomuješ, že MGS byl vždy konzolovou exkluzivitou. MGS byl vždy vrcholem na Playstationu. To nemůžeš srovnávat s PC exkluzivitami, ty jsou samozřejmě na jiném levelu.
Jedničku, dvojku a pětku můžu, ty na PC byly a jsou. Právě dvojka se graficky vyrovnala i těm nejhezčím PC hrám té doby. A pokud jde o trojku a čtyřku, tak naopak Far Cry i Crysis vyšly též na konzole, a i s těmito verzemi moje srovnání pořád platí.
Crysis vyšlo na konzole až mnohem později a v osekané podobě. V době vydání na PC to byla nejnáročnější hra, jen málokdo ji rozjel na maximální detaily. Stejně tak Far cry. To byly původně benchmarky pro PC. Starší MGS vyšly i na PC, ale jako levný port z konzolí. MGS byly vždy dělané na míru konzolovému hardwaru, ze kterého vyždímaly maximum a na konzolích v době vydání platili za vrchol. Chápeš? Nemůžeš srovnávat PC hry a konzolovky. MGSV nebyla nejlépe vypadající hra, ale také vyšla na předchozí generaci, kde jela na 30fps a na nových konzolích jela plynule na 60FPS a na PC jela plynule i na té nejslabší šunce a přesto má dost hezkou grafiku. Málokterá hra má tak úžasnou optimalizaci. Tvrdit, že Kojimovi hry nikdy nevynikaly hezkou grafikou je prostě lež. Asi jsem měl v prvním komentu zmínit, že myslím vrchol grafiky na konzolích.
Tak už pěkně předobjednáno za 2 litry :D.
Že by to byla první Kojimova hra která bude opravdu dobra? Ale MGS V v ukázce taky vypadalo dobře a pak to nestálo ani za to kilo co jsem za to dal Každopádně ale asi každý může říct kdy tam nastoupil Del Toro.
Presne Kojima neví jak na to proste.
Bez hrát zase fortnite a nepruď. btw: každá hra od hidea je skvělá!
No… To záleží na tom co kdo má za skvělé. Pro někoho je dokonce skvělý i ten fortnite. Ale MGS V je prostě shit. Celá hra je jen dokola ta samá skoro až identická vata pro vylepšování báze – což je na ní to nejlepší. Úvod paráda a pak jako by začne úplně jiná hra. Když si člověk na youtube najde kompletní hru v jednom videu a klikne kam chce pořád to bude to stejné a nebude vědět která je to mise. Ale u konce to vypadá že se zase něco děje. Ale kdo to má tak daleko protrpět.
No jo ale ty jsi psal hry od Kojimy a to není jen MGS5. MGS 1,3,4 jsou herní klenoty a neznám lepší herní sérii. MGS 5 měl dobrej gameplay, problém byl pak ty opakující mise ale i tak to byla kvalitní hra
však je to děcko co nebylo ještě na světě a hrál akorát pětku nemám cenu řešit
Lol, „viděl jsem to na youtube a vím, že je to s*ačka“. Hratelnost je na youtube nepřenositelná.
Myslis mgs5 nejlepsi sandbox hratelnost ever.
Pust i radsi fifu…