Marketing Control od Remedy za poslední měsíci by se dal nejlépe shrnout následujícími slovy: „Koukejte, trailer lákající na možnosti GeForce GTX od Nvidie. A hele, další trailer lákající na možnosti GeForce GTX.“ Videí, jež demonstrují ray tracing, globální iluminaci, stínování a další vizuální výdobytky, které si při hraní Control a několika dalších titulů užijete jen s grafickými kartami řady RTX, je zkrátka dost, ale pokud by vám náhodou nestačila, můžete se nyní podívat na další. Tvůrci tentokrát slibují ukázku zahrnující více schopností, nepřátel a zbraní, případně další možnost nahlédnout do útrob záhadné budovy Oldest House, v níž se novinka od tvůrců Maxe Payna a Alana Wakea odehrává.
Control vychází 27. srpna 2019 na PC, PS4 a Xbox One. Krabicové verze na konzole předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk, PC verze bude k dispozici pouze digitálně přes Epic Games Store.
Ale tak jooo… ono to vypada paradne… Hlavne ty odrazy ve skle jsou bomba… Ale za tu stratu vykonu by mi to asi nestalo… a hlavne ne 35k za titana, ktery asi jako jediny to utahne na max… 😀
Záleží na rozlišení. Ve 4K? Tam to jisté určitě nebude. Ale menší rozlišení by neměl být problém. Ani pro slabší karty než je Titan.
lesk, čistá podlaha, lesk na blátě na trávě. proč se všechno musí lesknout jako zlatý prase? ted nemluvím jenom o tehle hře ale obecně. Ty hry vypadají hodně uměle, ale třebas kf2, tam to tak strašný neni, a osvětlení tam je parádní, když je tam třebas policejní siréna jak se točí, vypadá to moc pěkně. V amd grafice sem se zeařekl, přííští pc bude na nvidii, ale ted se zase rozhoduju zda nevzít amd, poslední dobou se to hodně zlepšilo a ty nové grafky mají lepší vyhlazování. Uvidíme co přinese příští rok intel se svojí grafikou. Snad to pohne s cenama.
Výdobytky ?
Tam by se spíše hodilo ,, výdoblitky ´´
Control vypadá slibně, snad to nebude ze slabšího soudku jako Quantum break.
Další nesmyslné video ohledně rtx stejně jako hbao a další ptákoviny které nejsou nijak spjaty s grafikami od AMD či NVIDIE je to jen na vývojářích . Je to další stupen detailu nic víc . AKorát se nechávají zaprodat a dělají lidem v hlavě bordel .
Zrovna HBAO přineslo opravdu hodně v porovnání s SSAO… Ray tracing je ale opravdu jedna z těch technologií, po které brzy neštěkne ani pes. Za tu ztrátu výkonu to nestojí.
Najskôr si obaja naštudujte čo to Ray tracing je. Aktuálne výsledky nie sú tie, ktoré je možné cez RT dosiahnuť. Rasterizácii sa bude RT na míle vzďalovať pribúdajúcim výkonom. Ešte si porovnajte grafiku spred 20 rokov s tou dnešnou. Asi nevyzerajú rovnako, že? RT je budúcnosť hernej počítačovej grafiky. Jednak sa ním dá docieliť oveľa krajšia (a realistickejšia) grafika ako rasterizáciou a tiež je jednoduchší pre vývoj, pretože pri ňom už netreba pracne a časovo náročne riešiť fake-y ako pri rasterizácii. Je samozrejme náročný na výkon, ale to sa časom poddá.
Vzhledem k tomu jak malé skoky teď nVidia dělá s každou následující generací, tu pořádný Ray tracing výkon nebudeme mít hodně dlouho. Leda že by AMD vývoj trochu urychlilo konkurenčním bojem.
Ten herní svět vypadá, jak kdyby se po něm těsně před začátkem hry proháněla armáda uklízeček, které všechno vyleštily a navoskovaly.😃
Hold musí nějak splnit přání Nvidie za ty peníze co jim dala kvůli propagaci RTX/DXR…
Koľko to bolo presne peňazí? Celkom ma to zaujíma a keď už to očividne vieš, tak sa s takou informáciou podeľ.