Celé ty tři roky od oznámení hry se novináři i fanoušci dokola ptají: „Co to sakra vlastně je?!“
Mnozí se dohadovali, že se odpověď nikdy nedozvíme – že zkrátka každý rok Kojima promítne nové, ještě záhadnější trailery a Death Stranding zůstane neuchopitelnou hádankou navždy.
Nyní je ale hra oficiálně hotová a putuje do lisoven, abychom si ji mohli za pár týdnů zahrát.
Got the gold master https://t.co/bCaXp4T43l’s been 3years9m since the studio’s https://t.co/LWCSa0VDGq to mark the 1st step as the new Kojima Productions.Thanks to Sony,Guerrilla,cast members,musicians,artists, staff & fans for supporting us from the start & for all the way thru! pic.twitter.com/LZMlzG7lex
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) September 26, 2019
„Gold master byl schválen. Od založení studia uplynuly tři roky a devět měsíců. Můžeme teď označit první krok nové firmy Kojima Productions. Děkuji Sony, Guerille, hercům, hudebníkům, výtvarníkům, týmu a fanouškům za to, že nás od začátku a celou cestu podporovali!“
Hideo Kojima, 26.9.2019
Hra vychází 8. listopadu s českými titulky a můžete ji předobjednat z Xzone.cz nebo Gameexpres.sk.
V obou obchodech najdete také samostatně prodávanou knihu s artworky.
Jsem opravdu zvědavý, co ve finále vlastně bude náplní hry. Navíc prý není potřeba PS+.
Já na tom nic extra nevidím, na to jak se hra vynáší do nebes a z Kojimy dělá herní bůh
Bacha na jazyk! To není jenom „hra“! To je umělecké dílo, které definuje nový žánr! A oslovujeme Jeho Výsost Kojima!
Ty toho moc odehráno asi nemáš, co? Po tom co v herní branži už dokázal, není o čem pochybovat. Tohle bude jasná GOTY. Konečně nějaký nový svěží vítr, v té záplavě každoročních milionkrát zrecyklovanych braku od Ubisoftu nebo EA
Nie je na tom nič záhadné, je to simulátor horského nosiča s prvkami manažmentu výbavy. „Okorenené“ paranormálnymi javmi a majndfak prvkami, ktoré aj tak nebudú poriadne vysvetlené, pretože Kodžima chce mať úmyselne mätúcu hru (min. z príbehového hľadiska) aby to mohol vydávať za novodobé digitálne pseudoumenie a akýsi nový žáner…
Je jasné, že žádný člověk se nezavděčí všem a žádná věc není univerzálně dokonalá pro každého. Každý máme svůj vkus a tak dále.
Nicméně Kojima definoval několik žánrů v minulosti a je dobrá šance, že se mu to povede znovu .)
Problém je, že Kodžima mal „iba“ nápad a spolupodieľal sa na scenári. Vybrúsili mu to desiatky a stovky ľudí okolo, MGS mu pomohli povzniesť do legendárneho statusu Fukušima, Šinkawa, Mori a ďalší. No z neznámeho dôvodu, žne slávu sám. A ešte má tu drzosť písať si tam „Hideo Kojima game“, keď nevie napísať ani riadok kódu. Chápem to pri ľuďoch ako Richard Garriott, Peter Molyneaux, Sid Meier či Šigeru Mijamoto. Ale tu fakt nie, megalomanstvo a egoizmus par maximus.
Aha…tak už to víme, díky za komentář
Asi je těžké být fanouškem MGS a zároveň odpůrcem Kojimy. 😁 To máš jako u filmových režisérů. „Directed and Written by Quentin Tarantino“. Je to prostě punc kvality. Taky se nikde nepíše, že Tarantinuv scénář k Pulp Fiction byly původně jen „zápisky šílence“ a do podoby scénáře je musel převést Script Doctor.
Kojima je nositel vize a každá část hry nese jeho rukopis, bez Kojimy by prostě nebyl MGS. Ty si jistě jeden z těch, kteří věří, že Fukushima napsal většinu scénáře… Ale kdyby si hrál Metal Gear 1,2, Snatcher a Policenauts, které Kojima napsal sám. Tak by si cítil, že scénáře k dalším MGS hrám, jsou převážně Kojimo dílem a ostatní mu pouze pomáhali. Podle béčkově laděných dialogů, tuny expozice, referencí na filmy, odkazů na Kojimův život, poznáš, že je to primárně Kojimovo dílo.
Ale máš pravdu, že pořád mluví jen o sobě jakoby zbytek týmu neexistoval a až teď, pod palbou kritiky začal postovat děkovné posty a fotky celého týmu. Teď je to snad vůbec poprvé co máme možnost vidět celý tým.
O MGS mi ozaj lekcie dávať nemusíš. Fukušima napísal kodekové rozhovory, čo je snáď polovica hry. Ja MGS nevnímam ako Kodžimovu hru, ale ako Konami hru, na ktorej pracoval okrem iných aj Kodžima. A po tom „výkone“ v MGS 5 sa naplno ukázalo, že už sérii nemá čo dať a stal sa jej hrobárom. Príbeh slabučký, otvorený svet extrémne repetetívny, rozhovory takmer žiadne. Od MGS 3 to už šlo od 10 k 5. Tak som rád, že odišiel. Snáď to dostanú do rúk schopnejší ľudia.
Snatchera som hral tiež.
Lepší lidi…
To už jsme mohli vidět, když „lepší lidi“ šáhnou na MGS. Užívej si růžověj svět, kterej se nikdy nestane realitou.
Fukushima napsal jen vedlejší Codec rozhovory. Nemělo by se na něj zapomínat, ale ani mu připisovat kredit za Kojimovu práci.
Phantom Pain bych nepodceňoval. Na poprvé jsem byl zklamaný, že jsem nedostal co mi bylo zdánlivě slibováno, ale v tom příběhu se skrývá mnohem víc, než je vidět na první pohled. Když k tomu nebudeš přistupovat jako ke klasickému MGS příběhu a přistoupíš na to, že je příběh z části vyprávěný více Artově, s větším důrazem na emoce, nežli dialogy… z části jako puzzle navázaný na každý díl v sérii, který si musí hráč poskládat sám a brát ho v kontextu celé série… z části jako halucinogení trip otevřený vlastní interpretaci, ve kterém není jasné co bylo jen halucinací, vsugerovanou vzpomínkou nebo se skutečně stalo… Když přistoupíš na Kojimou hru, tak dostaneš dost unikátní zážitek.
Imho Na kazetách, které jsou náhradou za Codec rozhovory je dost úžasných dialogů. Které můžeš poslouchat kdykoliv chceš.
Schopnější lidi nerostou na stromech. Vzpomeň si, jak to dopadlo s Metal Gear Rising. Kojima hru pouze produkoval a když tvůrci selhali, tak Kojima musel projekt zrušit a předat ho Platinum Games. A dnes si nedokáži představit, že by nějaký schopný tvůrce byl ochotný pracovat pro Konami a ještě se odvážil převzít MGS.
Asi zbytečná otázka, ale o PC verzi se zřejmě stále nic neví co?
Tak ví se akorát, že byla v plánu. Jestli došlo ke změně… to nevíme.
Na redditu zase někdo vytáhl, že to bude „Only On PlayStation“ viz link:
https://www.reddit.com/r/DeathStranding/comments/d8tdg3/death_stranding_is_only_on_playstation_in_updated/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf
Jesus, tolik fanboyů. Stále bych ale neoslavoval dokud to někdo neřekne oficiálně.
Jedinej kdo tu oslavuje, jses ty a ten tvůj Cyberpunk
DS na počítače nikdy nevyjde, vzdyt to je od začátku jasné.
*ehm* *ehm* Cyber *ehm* punk
Cyberpunk není zas tak záhadný. Stačí si dát s Keanem pivo.
aha pardón já jsem kokot jsem tam četl nejžádanější
Pekny, zrovna na MCR to si zahraju az v nedeli
Takhle to má vypadat, teď se můžou měsíc a půl věnovat už jen ladění hry.
Ať už je listopad!!