Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
Jirkaa_CZE
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Neodolal jsem a podíval se. A můžu říct ze se neskutečně těším, trailer se moc povedl a ta hudba, není co dodat.
Komunita
astaroth
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Porad nevim co si o Death Stranding myslet, ale beztak to bude pecka. Kojima me zatim nezklamal a jsem zvedavej co stvoril kdyz neni pod diktatem Konami..
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Na trailer se dívat nebudu, chci si to vychutnat bez spoilerů v létě na PC. Nicméně z toho, co jsem načerpal v minulosti, jsem absolutně přesvědčený, že to je hra přesně pro mě. Nedokážu si představit, že by mě cokoliv mohlo zklamat. Když to sesumarizuji:
Jsem samotář, miluju toulání se přírodou (v Jizerských horách/Krkonoších) s foťákem a krosnou na zádech. Miluju post-apo/sci-fi, mám rád Cestu. Mám hodně rád hry, kde mohu vypnout, pokochat se nádherně vystavěnými světy a především pak hry, kde je parádně zpracovaná krajina, případně různorodé biomy (i proto mě vůbec nevadil opuštěný, ale nádherný Mad Max například). Mám hodně rád Metal Gear Solid V: Phantom Pain. Naprosto mi nevadí Kodžimův humor a „podivnosti“. Engine Decima, považuji za jeden z nejnádhernější enginů a jeden z těch nejvhodnějších pro zpracování opravdu skvostné krajiny. Po odehrání MGS V absolutně nepochybuji o filmovém oku Kodžimy (jen vzpomeňte na ten filmově dokonalý úvod). Cit pro soundtrack? 100%. Filozofická témata, jinotaje, trojsmysly? Jen do mě! Herci jako Mikkelsen, Reedus či Del Toro? Splněný sen. Mám hodně rád ve hrách možnosti fashion a ovlivňování výbavy. V DS to máme v míře vrchovaté… A takhle bych mohl pokračovat.
Čili ano, Death Stranding je vyloženě hra pro mě. A to se nezmiňuji o příběhu, který bude bezpochyby zajímavý a zvláštní, jako vše od Kodžimy v minulosti. Těším se na všechny aktivity a mě osobně připadá i hodně zajímavé ono vysmívané doručování věcí, které samozřejmě bude mít absolutní smysl. Navíc mě hodně přitahuje vidina, že budeme jednoznačně doručovat i různé podivnosti… V jednom z videí se Sam táhl i s mrtvolou… No a pak tady máme tu neskutečnou porci detailů a drobností, které v jiných hrách vůbec neexistují. Kodžima v tomhle zase posunul laťku dál.
A úplným závěrem: kolikrát jsme už viděli od Kodžimy videa, ve kterém byl pelmel všelijakých podivností a nesouvisejících věcí, skoro až nesourodých divností? Mnohokrát. A nakonec, když to člověk rozehrál, si vše dokonale sedlo. „Bylo to tam“. V Death Stranding to vidím podobně a jsem rád, že zatím nevidím celý obraz a nenechám si ho vyspoilerovat. V každém případě nemám pochyby o tom, že v případě hry od Kodžimy bude výsledek konzistentní a skvěle fungující.
PS: Doufám, že recenze bude obsáhlá, ale nebude prozrazovat zásadní věci…
Komunita
fordzy
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Dobře si udělal. Trailer ukázal pár věcí, které bych raději objevil až při hraní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
No jo, ty jsi znalec Kojimy a pospojuješ si nitky. Průměrnému hlupáku jako jsem já trailer nic neprozradil.
Komunita
fordzy
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Nitek bych se nebál, stejnak jsou ty scény postavené do jiného kontextu. Ale výbuch atomovky, druhá Mama, zničení Odradeku, odhalený obličej Deadmana, odhalení že oválná pracovna je hologram a hlavně postřelení BBho bych si radši zažil až ve hře. Ale je jasné, že je to jen špička ledovce.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vyhledal jsem si Odradek na Googlu, tak ti už můžu odpovědět. Já to říkal, že jsi znalec. V souvislosti s tím by mě zajímalo, jestli má nějakou spojitost s českým (Kafkovým) slovem odradek, čeština už se v Kojimových hrách objevila. Řekl bych, že skoro jistě ano, protože Kafkův popis věci k jeho vizuálu i funkčnosti v Death Stranding docela sedí: https://www.odaha.com/franz-kafka/proza/povidky/starost-hlavy-rodiny
Teď k traileru- jak znám Kojimu, tak spousta věcí (hlavně v trailerech) je spíše symbolického rázu, a žádná ze scén se ve finální hře vůbec nemusí objevit. Dost možná ten trailer má svést hráče na falešnou stopu, ti budou čekat, že se stane něco, co se ve hře nestane, pročež je pak o to více překvapí nějaký dějový zvrat. Jsem si jistý, že Kojima ví, proč trailer sestříhal přesně tak, jak ho sestříhal, no a já přistupuji na jeho hru a jsem rád, že jsem ho viděl.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
V traileru žádné spoilery nejsou- nic, co bychom už neviděli v předchozích trailerech, třeba na E3- jen spousta kulervoucích záběrů, Kojima se v traileru vyřádil. A zrovna u něj bát se spoilerů, to je paranoia a hypochondrie v jednom.
Host
Smraďoch
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Kazdej novej zaber a info se da povazovat za spoiler, zalezi jak moc chce kdo vedet. To je ale povyku kvuli malymu psouku, OneShote.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Spoiler je od slova „spoil“, zkazit, tedy spoiler ti něco zkazí (třeba zážitek ze hry). Ne každé info ti zkazí zážitek ze hry, někdy ho může dokonce i vylepšit, třeba když se v traileru dozvíš „backstory“ k nějaké postavě, což ve hře vůbec nemusí být, a ty pak můžeš takovou postavu vnímat úplně jinak a lépe chápat její konání.
Soudě dle tvého jména, o pšoucích víš asi mnohem víc než já, tak tohle ti budu věřit.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tenhle trailer je neskutečný nářez, jako ostatně bývají všechny trailery, které si sestříhají sami režiséři. Vzhledem k velmi nudným ukázkám z hraní jsem ovšem velmi ostražitý, byť naději neztrácím- MGS V taky Kojima neprezentoval těmi nejreprezentativnějšími částmi hry.
Host
Zmrd
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Podobně jako u MGS 5 se mi chce zvolat: „Co tam sakra dělá ta velryba!“
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Velryby jsou pěkní lumpové, vetřou se na každou párty
Komunita
Andrion
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Trošku mě straší, že se hra tváří jako openworld, nicméně ten herní svět vypadá strašně prázdně. Stejnou prázdnotu jsem cítil u MGS V – velká herní mapa plná potenciálu, který ale nebyl využit. Obávám se, že by to tak mohlo být i zde.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tak jelikož téma hry je „dlouhá cesta pustinou po ekologické katastrofě“ tak k tomu ta rozlehlá „prázdná“ krajina docela patří…
Komunita
Andrion
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Téma hry jsem doposud nějak nepochytil, takže to asi tedy dává smysl. Otázka je, nakolik bude cestování pustým světem zábavné z hlediska hratelnosti.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Povíme si to tenhle pátek ráno v naší recenzi
Komunita
Alfajk
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
mozna mam radeji prazdnej svet, nez svet, kde je na mape miliarda ikonek k pruzkumu a sbirani… snad tady bude nejakej smysluplnej obsah a ne jen chozeni z mista A na misto B, z traileru porad nejsem o nic chytrejsi, preorder se porad da zrusit az po recenzich, nemuzu se jich dockat
a Margaret Qualley je ve hre jako Momma fakt hot
Komunita
Andrion
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
To souhlasím, ovšem ani přílišná prázdnota není dle mě v pořádku, a tak se mi to zatím jeví. Hru nijak nesoudím… jen nahlas přemýšlím a zajímá mě, zda má někdo podobný názor. Připadá mi že bude lepší, když budu očekávat zajímavý film než zábavnou hru.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Kojima si během měsíců dokončování chodil pravidelně odpočinout do hry – jen tam seděl na trávníku a koukal na hory, řeky a oblohu. Byl toho plný jeho twiter a ty fotky si mě naprosto získaly: musím říct, že podobně „očišťující“ zážitek mi ve hrách chyběl.
Nicméně bych nepodceňoval mechanickou komplexitu jeho předchozích her, je očividné, že ho baví vymýšlet a co nejpestřeji kombinovat nápadité herní mechaniky.
Komunita
maryunder
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Kurňa, ty nás pořádně taháš za nos.
Komunita
fordzy
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tak MGSV nebyl klasický openworld určený k prozkoumávání světa, ale spíš semi-openworld s důrazem na plnění misí ve vymezené oblasti.
DS na mne působí jako nový typ openworldu, kde není kladený důraz na to, aby na každém kroku bylo něco co hráče cvrnkne do nosu. Ale aby hráč víc vnímal přírodu kolem sebe a nebral ji pouze jako krásnou kulisu, ale jako regulérního nepřítele/přítele. Každá hora, řeka, šutr, déšť je pro hráče překážkou v dosažení cíle. Každý krok po ostrých šutrech snižuje životnost bot, proud v řece tě může strhnout, na horách můžeš umrznout, Timefall ničí zásilky atd… K tomu setkání s BT, Mules, bossfighty atd..
Asi to nebude rychlá hra a rozdělí hráče podobně jako RDR2, ale o obsah bych se nebál.
Neodolal jsem a podíval se. A můžu říct ze se neskutečně těším, trailer se moc povedl a ta hudba, není co dodat.
Porad nevim co si o Death Stranding myslet, ale beztak to bude pecka. Kojima me zatim nezklamal a jsem zvedavej co stvoril kdyz neni pod diktatem Konami..
Přesně tak.
Na trailer se dívat nebudu, chci si to vychutnat bez spoilerů v létě na PC. Nicméně z toho, co jsem načerpal v minulosti, jsem absolutně přesvědčený, že to je hra přesně pro mě. Nedokážu si představit, že by mě cokoliv mohlo zklamat. Když to sesumarizuji:
Jsem samotář, miluju toulání se přírodou (v Jizerských horách/Krkonoších) s foťákem a krosnou na zádech. Miluju post-apo/sci-fi, mám rád Cestu. Mám hodně rád hry, kde mohu vypnout, pokochat se nádherně vystavěnými světy a především pak hry, kde je parádně zpracovaná krajina, případně různorodé biomy (i proto mě vůbec nevadil opuštěný, ale nádherný Mad Max například). Mám hodně rád Metal Gear Solid V: Phantom Pain. Naprosto mi nevadí Kodžimův humor a „podivnosti“. Engine Decima, považuji za jeden z nejnádhernější enginů a jeden z těch nejvhodnějších pro zpracování opravdu skvostné krajiny. Po odehrání MGS V absolutně nepochybuji o filmovém oku Kodžimy (jen vzpomeňte na ten filmově dokonalý úvod). Cit pro soundtrack? 100%. Filozofická témata, jinotaje, trojsmysly? Jen do mě! Herci jako Mikkelsen, Reedus či Del Toro? Splněný sen. Mám hodně rád ve hrách možnosti fashion a ovlivňování výbavy. V DS to máme v míře vrchovaté… A takhle bych mohl pokračovat.
Čili ano, Death Stranding je vyloženě hra pro mě. A to se nezmiňuji o příběhu, který bude bezpochyby zajímavý a zvláštní, jako vše od Kodžimy v minulosti. Těším se na všechny aktivity a mě osobně připadá i hodně zajímavé ono vysmívané doručování věcí, které samozřejmě bude mít absolutní smysl. Navíc mě hodně přitahuje vidina, že budeme jednoznačně doručovat i různé podivnosti… V jednom z videí se Sam táhl i s mrtvolou… No a pak tady máme tu neskutečnou porci detailů a drobností, které v jiných hrách vůbec neexistují. Kodžima v tomhle zase posunul laťku dál.
A úplným závěrem: kolikrát jsme už viděli od Kodžimy videa, ve kterém byl pelmel všelijakých podivností a nesouvisejících věcí, skoro až nesourodých divností? Mnohokrát. A nakonec, když to člověk rozehrál, si vše dokonale sedlo. „Bylo to tam“. V Death Stranding to vidím podobně a jsem rád, že zatím nevidím celý obraz a nenechám si ho vyspoilerovat. V každém případě nemám pochyby o tom, že v případě hry od Kodžimy bude výsledek konzistentní a skvěle fungující.
PS: Doufám, že recenze bude obsáhlá, ale nebude prozrazovat zásadní věci…
Dobře si udělal. Trailer ukázal pár věcí, které bych raději objevil až při hraní.
No jo, ty jsi znalec Kojimy a pospojuješ si nitky. Průměrnému hlupáku jako jsem já trailer nic neprozradil.
Nitek bych se nebál, stejnak jsou ty scény postavené do jiného kontextu. Ale výbuch atomovky, druhá Mama, zničení Odradeku, odhalený obličej Deadmana, odhalení že oválná pracovna je hologram a hlavně postřelení BBho bych si radši zažil až ve hře. Ale je jasné, že je to jen špička ledovce.
Vyhledal jsem si Odradek na Googlu, tak ti už můžu odpovědět.
Já to říkal, že jsi znalec.
V souvislosti s tím by mě zajímalo, jestli má nějakou spojitost s českým (Kafkovým) slovem odradek, čeština už se v Kojimových hrách objevila. Řekl bych, že skoro jistě ano, protože Kafkův popis věci k jeho vizuálu i funkčnosti v Death Stranding docela sedí: https://www.odaha.com/franz-kafka/proza/povidky/starost-hlavy-rodiny
Teď k traileru- jak znám Kojimu, tak spousta věcí (hlavně v trailerech) je spíše symbolického rázu, a žádná ze scén se ve finální hře vůbec nemusí objevit. Dost možná ten trailer má svést hráče na falešnou stopu, ti budou čekat, že se stane něco, co se ve hře nestane, pročež je pak o to více překvapí nějaký dějový zvrat. Jsem si jistý, že Kojima ví, proč trailer sestříhal přesně tak, jak ho sestříhal, no a já přistupuji na jeho hru a jsem rád, že jsem ho viděl.
V traileru žádné spoilery nejsou- nic, co bychom už neviděli v předchozích trailerech, třeba na E3- jen spousta kulervoucích záběrů, Kojima se v traileru vyřádil. A zrovna u něj bát se spoilerů, to je paranoia a hypochondrie v jednom.
Kazdej novej zaber a info se da povazovat za spoiler, zalezi jak moc chce kdo vedet. To je ale povyku kvuli malymu psouku, OneShote.
Spoiler je od slova „spoil“, zkazit, tedy spoiler ti něco zkazí (třeba zážitek ze hry). Ne každé info ti zkazí zážitek ze hry, někdy ho může dokonce i vylepšit, třeba když se v traileru dozvíš „backstory“ k nějaké postavě, což ve hře vůbec nemusí být, a ty pak můžeš takovou postavu vnímat úplně jinak a lépe chápat její konání.
Soudě dle tvého jména, o pšoucích víš asi mnohem víc než já, tak tohle ti budu věřit.
Tenhle trailer je neskutečný nářez, jako ostatně bývají všechny trailery, které si sestříhají sami režiséři. Vzhledem k velmi nudným ukázkám z hraní jsem ovšem velmi ostražitý, byť naději neztrácím- MGS V taky Kojima neprezentoval těmi nejreprezentativnějšími částmi hry.
Podobně jako u MGS 5 se mi chce zvolat: „Co tam sakra dělá ta velryba!“
Velryby jsou pěkní lumpové, vetřou se na každou párty
Trošku mě straší, že se hra tváří jako openworld, nicméně ten herní svět vypadá strašně prázdně. Stejnou prázdnotu jsem cítil u MGS V – velká herní mapa plná potenciálu, který ale nebyl využit. Obávám se, že by to tak mohlo být i zde.
Tak jelikož téma hry je „dlouhá cesta pustinou po ekologické katastrofě“ tak k tomu ta rozlehlá „prázdná“ krajina docela patří…
Téma hry jsem doposud nějak nepochytil, takže to asi tedy dává smysl. Otázka je, nakolik bude cestování pustým světem zábavné z hlediska hratelnosti.
Povíme si to tenhle pátek ráno v naší recenzi
mozna mam radeji prazdnej svet, nez svet, kde je na mape miliarda ikonek k pruzkumu a sbirani… snad tady bude nejakej smysluplnej obsah a ne jen chozeni z mista A na misto B, z traileru porad nejsem o nic chytrejsi, preorder se porad da zrusit az po recenzich, nemuzu se jich dockat
a Margaret Qualley je ve hre jako Momma fakt hot
To souhlasím, ovšem ani přílišná prázdnota není dle mě v pořádku, a tak se mi to zatím jeví. Hru nijak nesoudím… jen nahlas přemýšlím a zajímá mě, zda má někdo podobný názor. Připadá mi že bude lepší, když budu očekávat zajímavý film než zábavnou hru.
Kojima si během měsíců dokončování chodil pravidelně odpočinout do hry – jen tam seděl na trávníku a koukal na hory, řeky a oblohu. Byl toho plný jeho twiter a ty fotky si mě naprosto získaly: musím říct, že podobně „očišťující“ zážitek mi ve hrách chyběl.
Nicméně bych nepodceňoval mechanickou komplexitu jeho předchozích her, je očividné, že ho baví vymýšlet a co nejpestřeji kombinovat nápadité herní mechaniky.
Kurňa, ty nás pořádně taháš za nos.
Tak MGSV nebyl klasický openworld určený k prozkoumávání světa, ale spíš semi-openworld s důrazem na plnění misí ve vymezené oblasti.
DS na mne působí jako nový typ openworldu, kde není kladený důraz na to, aby na každém kroku bylo něco co hráče cvrnkne do nosu. Ale aby hráč víc vnímal přírodu kolem sebe a nebral ji pouze jako krásnou kulisu, ale jako regulérního nepřítele/přítele. Každá hora, řeka, šutr, déšť je pro hráče překážkou v dosažení cíle. Každý krok po ostrých šutrech snižuje životnost bot, proud v řece tě může strhnout, na horách můžeš umrznout, Timefall ničí zásilky atd… K tomu setkání s BT, Mules, bossfighty atd..
Asi to nebude rychlá hra a rozdělí hráče podobně jako RDR2, ale o obsah bych se nebál.