Právě dnes vychází pixelartová prvotina pětičlenného slovinského studia Piksli z Ljubljany, jíž je unikátně pojatý RPG simulátor života ve městě Urban Tale. Na začátku hry je z vás anonymní a zcela bezcharakterní obyvatel, jenž se právě přistěhoval do cizího města (je jím virtuální Ljubljana + několik dalších) a prozatím vůbec netuší, kdo vlastně je, kam chce kráčet a co chce dělat. Prostě netuší, jak žít.
A na vás je, abyste ze své čisté postavy vytvořili osobnost a osobu přesně podle svého gusta, úplně stejně, jako byste se chovali vy v podobné situaci, kdybyste se ocitli jako noví obyvatelé bez práce a bez přátel v cizím městě. Ve hře si tak naplníte svůj virtuální život, splníte sny o životě a práci a třeba najdete nové přátele a vyděláte balík prachů, protože ve hře je, co se života týká, možné prý skoro vše.
Tvůrci lákají na zcela novou úroveň realisticky fungujícího světa kolem vás, kdy můžete chodit do práce, jen tak zevlovat, a to všechno při pravidelném střídání ročních období a denní doby a počasí. Urban Tale by měl na Steamu vyjít v průběhu dneška, zatím ve fázi předběžného přístupu, nicméně hra jako taková je plně dokončená. Pouze si tímto tvůrci nechávají zadní vrátka pro vychytání všech případných chybiček.
Zní to zajímavě 🤔
To jo no, jenom mě už sere že každá zajímavá indie hra musí být v old-school grafice. Jako pamětník si rád zahraju v takové grafice, například Terrariu miluju, ale nemusí to přece cpát do každé hry, pak už to nepůsobí jako uměleckej záměr, ale lenost udělat moderní 2D grafiku.
Já bych se taky přimlouval za moderní 2D grafiku a ne tyhle Farmville style hry. Nicméně hra vypadá zajímavě : )
Lenost udělat moderní 2D grafiku ? Myslíš že všechny tyhle indie studia mají kapacitu nebo finance dělat 2D grafiku ? S tím by se mohla zvednout aji cena hry a hůř se třeba aji prodávala. Je plno důvodů proč často tyhle studia volí jednodušší grafiku
indie studio nemívá moc velký rozpočet a udělat lepší grafiku nemohou dovolit, tahle pixelová grafika je v podstatě jednoduší a levnější, můžeš se nabídnout jim dělat investora nasypat jim prachy a třeba ti udělaj i hru v lepší grafice, je třeba si uvědomit že stuio o pár lidech nemá rozpočet jak ubisoft, ea atd.
Dobrá snaha o logickou úvahu, ale nemáte pravdu a vůbec tomu nerozumíte.
tak to objasni proč potom tým o 5 lidech používá pixel art grafiku místo třeba unrealu atd., kolik mají na hru rozpočet, kdo je financuje atd.