Naposled jsme ve spojení s hrou Atomic Heart psali před pěti měsíci, kdy se na stránkách webu IGN objevil oficiální filmeček z herního enginu. Od té doby bylo kolem hry poměrně mrtvolné ticho, k jehož prolomení došlo až koncem ledna, kdy se na ruském youtube kanále 4game objevilo více než čtyřicetiminutové video, které opravdu zevrubně představuje tuto připravovanou hru a její mechaniky.
Video je k dispozici pouze v ruštině s anglickými titulky.
O pár dní později se následně opět na oficiálním kanále webu IGN objevilo další video. Tentokrát se jedná o krátkou ukázku hratelnosti, napěchovanou do necelých padesáti sekund.
Nutno říci, že z dostupných záběrů hra vypadá jednoduše parádně. Bude se odehrávat v úžasném (dieselpunkovém?) světě, jenž je zamořen roboty roztodivných tvarů a účelů. Vy, v roli agenta KGB, s nimi následně budete bojovat za pomoci palných či chladných zbraních, které si zřejmě budete moci podle ukázky přivolat zpět pomocí telekineze. A aby toho nebylo málo, čas od času pravděpodobně narazíte i na nějakého toho mohutného bosse, u něhož se rozhodně nemálo zapotíte.
Bohužel stále nebylo upřesněno datum vydání (ani rok), takže si musíme vystačit s informací, že až hra vyjde, tak to nejspíše bude na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
design prostředí (architektura, hightech) je naprostá bomba.. navíc odkazy z ruskýho neokonstruktivismu, a to taky můžu!
defakto nám před očima vzniká nový, herní vizuální styl..
mimochodem pojem dieselpunk je jako co? má to (dieselpunk) oporu v designu? celkem o tom pochybuju, pač nic podobnýho se v odborných kruzích nepoužívá..
Dieselpunk je něco jako Steampunk, jenž místo parních strojů kombinuje estetiku meziválečných technologií s retrofuturistickými technologiemi, což mi právě přislo zvolenému stylu nejblíže.
Nicmémě pořád to není úplně vhodný termín pro popis toho, co zde vidíme, proto jsem ho dal do závorek a ještě uvedl s otázníkem.
hm.. tohle je kříženec konstruktivismu, socialistickyho realismu a klidně i toho futurismu.. diesel a ani steam punk nemají oporu v designu.. jedná se o označení, který se stalo v průběhu posledních let trendy, ale v reálu je bezobsažný/vyprázdněný – srandovní, jak se tím slovem každý ohání, ale nikdo nemá reálnou představu, nezná odkazy na styly/slohy, ze kterých postmoderní tvůrci (třeba her) čerpají.. což je důležitý, protože design = analýza minulosti..
ale nic ve zlým, jen mě to vždycky nasere (:
Rozhodně se nebudu hádat, jelikož o tom zcela jistě víte více než já.
Každopádně děkujeme za super a osvícený vhled do této problematiky.
Tady pujde hlavne o to, aby se zvladla optimalizace. Zatim v kazdem videu je citit jak je obraz trhany a skace snimkova frekvence.
Dle záběrů (combat s chladnými zbraněmi) to na mě působí že aktuálně to je ještě silně nedodělané (vydání tak možná na konci 2021) a má to špatnou optimalizaci
Tohle je jedna z těch her co si užiju i když bude průměrná, protože je zajímavá. Třeba jako The Outer Worlds nebo druhý Bioshock.
Jn už jen to prostředí a haluzivní enemy
spiš něco jako SINGULARITY si myslel
Taky v té hře vidím Singularity :D, téměr zapomenutá hra v dnešní době.