Na oficiálním blogu BioWare vyšlo od vývojářů hry Anthem oznámení, které se týká budoucnosti hry a zároveň potvrzuje zvěsti, které odhalil loni v listopadu Jason Schreier z Kotaku.
Ve zprávě BioWare vzpomíná na dobu při vydání hry, děkuje hráčům za trpělivost a veškerou odezvu, a prohlašuje, že si jsou stále vědomi, že je na hře spousta práce, která ale nemůže vyjít jen ve formě updatu nebo expanze.
V následujících několika měsících se vývojáři zaměří na dlouhodobější přepracování zážitku ze hry, konkrétně předělání jádra opakující se hratelnosti s jasnými cíli, předělání motivačních výzev a postupu ve hře se smysluplnými odměnami bez zásahu do systémů létání nebo boje ve hře.
Hra zatím poběží bez nových sezónních odměn a aktivit, ale nabídka v obchodě se bude nadále měnit, mimořádné události se ve hře dále budou dít a BioWare zpřístupní starší obsah ze sezón, které již jsou za námi a obsah z události Cataclysm, který proběhl loni v srpnu.
BioWare confirms Kotaku's November scoop that Anthem is getting a complete overhaul: https://t.co/rYN6lc953C
— Jason Schreier (@jasonschreier) February 10, 2020
Jak je již výše zmíněno, Jason Schreier o těchto plánech věděl už dřív. V jeho článku na toto téma se píše, že podle jeho zdrojů mělo opravdu dojít k předělání Anthemu. Někteří ve studiu tento projekt nazývali „Anthem Next“ nebo „Anthem 2.0“. V té době taky ještě nebylo jisté, jak bude tato úprava hry distribuovaná, ale ani z této nové zprávy BIoWare jsme se to nedozvěděli. Jason Schreier tehdy tvrdil, že BioWare i přemýšlelo vydat „Anthem 2.0“ jako novou hru, což by asi nesklidilo mnoho pozitivních ohlasů.
BioWare ztratilo spousty zaměstnanců od doby vydání hry a mnoho hráčů na studio zanevřela, ale oni se i tak ze zbývajících sil obdivuhodně snaží hru dostat zpět do sedla. Dali byste „Anthem 2.0“ po tom všem šanci?
Very cool that we’re getting a bunch of classic games remade this year.
From Final Fantasy 7 Remake to Resident Evil 3 Remake to Anthem Remake.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) February 10, 2020
Potenciál z ní přímo stříká. Pár prvních hodin bylo fajn,než se vše začalo opakovat. Jen bych se styděl vůbec říct,že se zamysleli nad tím,že by to mohli podat jako novou hru,že bysme se placly přes kapsu a to co podelali bysme si koupili hned 2x. Koukejte to dát jako update když ste to zkonili.
Uvidime No Man sky se vykoupil i Star wars Battlefront 2 je super . Tak že by i Athem konečne ?
Co že je na té hře tak špatně? Podle toho co vím by mělo jít o blbost typu destiny kde je αω loot a ztrácení času u ničeho?
Problém je, že ani to, co popisuješ to nedělalo dobře + mega technických problémů.
Doufám že jim to vyjde,byla by škoda zahodit tak slibný potenciál.
Překvapuje mě, že tady už není 150 tisíc hejtujících příspěvků. Za mě je to jednoznačně dobrá zpráva. Anthem, ať si říká většina, co chce, má neuvěřitelný potenciál. Předně: vynikající svět, parádní lore, nádhernou grafiku, skvělý soundtrack, který lze (narozdíl od mnoha jiných herních OST) poslouchat i samostatně. Gunplay a schopnosti obleků vůbec nejsou špatné, létání je přímo skvělý požiteček. Za mě vede především hodně pestrý a opravdu krásně navržený svět. Mají rozhodně na čem stavět. Osobně bych byl nejraději, kdyby z toho udělali RPGčko, což se samozřejmě nestane, ale pokud dodají lepší questy a poladí především odměny, aby jedna zbraň nebyla jako druhá, vůbec mi nebude vadit se do světa Anthem vrátit.
Protože tahle mrtvola nestojí už ani za to kopnutí si do ní
jn
EA sice nemusím, ale pokud udělají zábavnou hru bez mikrotransakcí, tak si ji zahraju.
No mans sky se vykoupilo… podaří se to Anthemu? uvidíme
Pozdě ! O 12 měsíců pozdě !
Nikdy není pozdě, náhodou, poletování jako Iron-Man mě bavilo, gunplay taky fajn, ničení a zabíjení uspokojující, grafika parádní, jen vylepšit tu omáčku kolem a může to být solidní zábava, Bioware umí, EA to brzdí
Za mě to má nejvíc uspokojující mordování enemy ale jen s melee buildem. Ze začátku byly ty zbraně totálně nepoužitelný a od ty doby co odešel ten hlavní šašek tak došlo trochu ke změnám a už jsou použitelný aji zbraně. Ta hra má obří potenciál tak to snad znovu neposerou.
Potenciál má obrovský, ale musí ho využít.
Až na to že tady to byla chyba Bioware a ne EA. Bioware mělo peníze i čas, ale neměly vizi. Proto hra dopadla jak dopadla. Nebýt EA tak v té hře není ani to lítání.