Anthem je jednou z těch her, které dlouhodobě slouží jako ukázka toho, že projekt s velkým potenciálem se může stát obrovskou katastrofou. A nyní tu máme i důvod, proč se start tohoto díla nevyvedl. Podle jednoho z vývojářů Iana Saterdalena měl vývoj tohoto projektu trvat pouhých 15 měsíců, což je fascinující vzhledem k tomu, že produkce her je často rozložena do řady let. Krátký vývoj však nebyl tím jediným, o čem tvůrce promluvil. Tým měl podle všeho dostatečné povědomí o tom, v jak nedopečeném stavu je jejich výtvor a přesto jej pustil do světa. Myslí si však, že kdyby se studiu podařilo realizovat pokračování, bylo by „skvělé“.
Přemýšlíte-li nad tím, jak je možné, že vývoj trval pouze 15 měsíců, mělo to být podle Saterdalena způsobeno tím, že řada členů týmu pracovala týdně 90 hodin. Upřímně věřil i v to, že by se mohl Anthem dostat do lepšího stavu, jenže k úplnému odladění nakonec nikdy nedošlo, protože pracovní síla byla potřeba jinde.
I learned a lot on this project. We knew it wasn't ready, as this game was literally created in 15 months. Which is unheard of for a game that scope. Anthem 2 would have been great! https://t.co/HHK29rpVbr pic.twitter.com/JJkpUf9DqX
— Ian Saterdalen (@Vekyo) May 28, 2023
1: Anthem mohla být nástupce Destiny
2: Nevím jestli není problém na straně, ale text není zarovnán do jednoho odstavce
Děkujeme za upozornění. Pro jistotu jsem text upravil.
Neskutečně promarněný potenciál
Přesně tak těch prvních 10h bylo super pak došel content :/ a story bylo težké Bčko.