ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

  • Recenze
    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Přehled novinek z Japonska 25. týdne

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

    Ashfall od veteránů The Last of Us a Days Gone bude stát na NFT

  • Recenze
    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Proč se pro Final Fantasy VII Remake přestavěl Midgar

Producent Jošinori Kitase a pomocný režisér Naoki Hamaguči promluvili o nutnosti přepracovat město.

Ivan Jeziorek autor: Ivan Jeziorek
19. 3. 2020
v sekci Novinky, PlayStation 4
0
Final Fantasy VII Remake​ představuje ikonickou scénu
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Producent hry Final Fantasy VII Remake Jošinori Kitase a pomocný režisér Naoki Hamaguči promluvili rozhodnutí přepracovat město Midgar do „uvěřitelnější“ podoby.

Hned v úvodní scéně hry, můžeme vidět okolí města, kde nežije moc lidí. Hned tady Kitase prozradil, že chtěli velmi decentně ukázat, jak Midgar poškozuje okolní oblasti. Vyvstala otázka, zda vývojářský tým použil modely z filmu Final Fantasy VII: Advent Children jako referenční materiál pro přestavbu Midgaru. Hamaguchi proto uvedl, že při přestavbě Midgaru vycházeli z Advent Children, ale i dalších předchozích dílů série.

Jednou z hlavních věcí, na kterou se zaměřili, bylo měřítko samotného města. Originál nebyl tak realistický a pokud vezmete v úvahu velikost jednotlivých budov, a následně jejich velikost ve srovnání s celkovým městem, bylo město hodně zhuštěné a působilo až kondenzovaně. Proto se tvůrci rozhodli vytvořit Midgar realistický. Velikost mezi budovami, hustota staveb a lidí, to byla jedna z věcí, které se rozhodli výrazně změnit.

https://thumbs.gfycat.com/IncredibleCommonAsiantrumpetfish-mobile.mp4

Další dotaz směřoval na to, zda měl vývojový tým navrženou kompletní topografickou mapu Midgaru. Hamaguchi řekl: „Neudělali jsme ji celou ve stejné kvalitě nebo se stejným množstvím podrobností, jako třeba ty oblasti, které ve hře přímo navštívíte, ale vytvořili jsme mapu celého města a co je v každé z jeho jednotlivých oblastí.“

Hamaguči ještě ale dodal, že pokud by měl být Midgar v navrženém designu vytvořen v reálném světě, bylo by to snad i proveditelné. Strukturu Midgaru podpírá velký centrální pilíř a každý sektor je podepřen dalším svým vlastním dílčím pilířem. Vytvořili proto takovou velikost a konstrukci sloupů, aby dokázaly fyzicky unést hmotnost desek nad nimi. Podobně byla vytvořena i vnitřní struktura sloupů a místa, kam by musely tunely vést, aby fungovaly jako skutečná fyzická rozvodná síť. Vše bylo zmapováno a navrženo taky, aby mohl být Midgar postaven jako skutečné město.

https://thumbs.gfycat.com/EdiblePertinentBlesbok-mobile.mp4

Kitase se zmínil také o každodenním životu v Midgaru, ve kterém chtěli ukázat obyčejný život občanů. Částečně chtěli ukázat, jak se v tomto masivním městě poháněném energií Mako žije, a jak a kdy ji používají. Tento aspekt bude i součástí příběhu. Původní verze hry Final Fantasy VII přešla přímo k bombové misi. Nyní chtěli vytvořit pocit, že už je vše v pohybu a že jste již někde uprostřed akce a v živoucím městě. Kdyby takto začínal i nový remake, dostali byste se po útoku do místa, které by se díky vaší misi propadlo do paniky a vy byste nedokázali pochopit, jak se místní lidé budou cítit a jaký to bude mít dopad na každodenní život. Proto remake začíná scénou s ukázkou prostého života.

Dalším architektonickým prvkem města je představa, že bylo budováno od svého středu směrem ven. Díky tomu si můžete prohlédnout různé architektonické styly, měnící se směrem od centrálního sloupu. Dokonce si můžete všimnout, že se město směrem ven stává čím dál tím víc modernějším. V každém sektoru najdete i rozdíl mezi bohatými a chudými částmi. Každá část je tak trochu svým vlastním městem. V některých oblastech jsou starší a rozbité oblasti.

https://thumbs.gfycat.com/ParallelPhysicalCirriped-mobile.mp4

Pokud jde o reaktor Mako, vždycky působil jako věc, která přináší do života hlavně výhody a podporuje pohodlný životní styl lidí ve městě. Ukázka zapnutého reaktoru Mako je ve hře proto, aby hráči pochopili, že se nejedná pouze o krásné sluneční paprsky a duhu, ale že má Mako i svou temnější stránku. Loveless Street, která je v Midgaru něco jako zábavní centrum města, a která je hodně blízko reaktoru č.1, je ve hře vykreslena hodně podrobně proto, aby hráči plně pocítili účinky jejich jednání.

Co se týče ústředí Shinry, nechtěl Hamaguči nijak zásadně měnit vnější vzhled budovy, protože by to mohlo ovlivnit vzpomínky hráčů na to, jak v původní hře Midgar vypadal. Na druhou stranu vnitřní struktura prošla masivní rekonstrukcí zvlášť proto, aby hráči mohli uvnitř objevit i něco nového.

Základním konceptem přepracování Midgaru bylo podle Hamagučiho to, aby si hráči mohli průchod města opravdu užít. Každá jednotlivá vnitřní lokalita nabídne výraznou koncepci a také osobnosti. V každém z nich na hráče čeká trochu jiný herní zážitek.

Nakonec se Hamaguči zmínil i o použití nové technologie ke zlepšení osvětlení hry tak, aby město Midgar vypadalo co nejrealističtěji. Tvůrci proto využili více než 100 synchronizovaných počítačů, které provedly rozsáhlé fyzikální simulace, výpočty, které zpracovaly přesnou realistickou reflexi světla a způsob, jakým se ve hře jednotlivé světelné paprsky odrazí od jakéhokoli objektu. „Tím jsme pro toto město dokázali vytvořit úžasné atmosférické osvětlení.“

Final Fantasy VII Remake bude pro PlayStation 4 vydán 10. dubna 2020 a vy si jej už nyní můžete předobjednávat v našich obchodech Xzone.cz a Gameexpres.sk.

Zdroj: PlayStation Blog

Štítky: Final Fantasy VII Remake
Předchozí článek

Objednávkový bonus a demo Moving Out

Další článek

Velký sestřih 20 her pro Intellivision Amico

Související články

Final Fantasy VII Rebirth, remaster Crisis Core a remake FF7 na Steamu
Novinky

Final Fantasy VII Rebirth, remaster Crisis Core a remake FF7 na Steamu

před 1 týdnem
Přehled novinek z Japonska 23. týdne
Novinky

Přehled novinek z Japonska 23. týdne

před 2 týdny
Yoshinori Kitase a Tetsuya Nomura o 25. výročí Final Fantasy VII
Novinky

Yoshinori Kitase a Tetsuya Nomura o 25. výročí Final Fantasy VII

před 5 měsíci
Další článek
Konzole Intellivision se vrací jako Amico

Velký sestřih 20 her pro Intellivision Amico

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Epic rozdává dvě hry

      Epic rozdává dvě hry

      23. 6. 2022
      Steam oznámil datum konání letního výprodeje

      Steam oznámil datum konání letního výprodeje

      21. 6. 2022
      Boti zaživa požírají Lost Ark

      Boti zaživa požírají Lost Ark

      16. 6. 2022
      GOG nabízí zdarma Beautiful Desolation

      GOG nabízí zdarma Beautiful Desolation

      17. 6. 2022
      The Last of Us Part II slaví dva roky od vydání

      The Last of Us Part II slaví dva roky od vydání

      79
      Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám

      Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám

      32
      Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

      Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

      20
      Forza Motorsport se prezentuje na nových obrázcích a v porovnávacím videu

      Forza Motorsport se prezentuje na nových obrázcích a v porovnávacím videu

      18
      Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

      Vyšla kolekce bojovkových klasik od Capcomu

      25. 6. 2022
      Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

      Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

      25. 6. 2022
      Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

      Dead Cells se v novém updatu zaměřilo na přístupnost

      25. 6. 2022
      Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

      Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

      25. 6. 2022

      Nejnovější komentáře

      • Lukas: Přehled novinek z Japonska 25. týdne
      • Ashen: Epic rozdává dvě hry
      • Ivan Jeziorek: Přehled novinek z Japonska 25. týdne
      • Lukas: Přehled novinek z Japonska 25. týdne
      • martin: Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám
      • Ondřej Partl: GOG nabízí zdarma kyberpunkovou depresi
      V Rising slaví dosáhnutí dalšího milníku

      V Rising slaví dosáhnutí dalšího milníku

      20. 6. 2022
      Podívejte se na 10 minut z hraní Evil West

      Podívejte se na 10 minut z hraní Evil West

      20. 6. 2022
      Blade Runner: Enhanced Edition vychází dnes

      Blade Runner: Enhanced Edition vychází dnes

      23. 6. 2022
      LEGO Star Wars: The Skywalker Saga slaví pět miliónů

      LEGO Star Wars: The Skywalker Saga slaví pět miliónů

      20. 6. 2022
      Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

      Lovecký simulátor Way of the Hunter dostal datum vydání

      25. 6. 2022
      Into the Breach dostane novou edici a míří na mobily

      Into the Breach dostane novou edici a míří na mobily

      24. 6. 2022
      World of Warcraft: Dragonflight vyjde letos

      World of Warcraft: Dragonflight vyjde letos

      23. 6. 2022

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář