V pondělí večer dostane Zing jako jeden ze dvou vybraných českých herních magazínů příležitost vyzpovídat zástupce vývojářů očekávané hry Ghost of Tsushima.
Bude jím Creative Director Nate Fox (a možná nepřijde sám).
V redakci jsme sesbírali mnoho našich vlastních otázek, ale protože jde o docela unikátní příležitost dozvědět se víc o jedné z největších her léta přímo od jednoho z jejích klíčových autorů, rádi bychom dali příležitost i vám, čtenářům Zingu, abyste navrhli své otázky a dali najevo, co by vás o hře nejvíce zajímalo.
Pro osvěžení si můžete pustit parádních 18 minut komentovaných ukázek z hraní a přečíst si naše dojmy z nich.
Své otázky pro rozhovor prosím pište do diskuze pod článkem.
V úkázce ze State of Play jsme mohli vidět, že se objective v mongolském táboře mění v zavislosti na tom jestli jsme samuraj nebo ghost. Bude tato mechanika převedena i do story misí. A popřípadě budeme moci ovlivňovat jestli budeme reprezentovat samuraje nebo ghosta, anebo tato proměna bude probíhat automaticky v závislosti, jak budeme postupovat příběhem.
– Stealth vypadá celkem zábavně, ale co ten soubojový systém? Asi jsem to z té ukázky moc nepobral. Vypadá to strašně jednoduše.
– Chci moc pochválit zasazení! Jen doufám, že se ve hře neobjeví mytologie. Nechystají „překvápko“, že ne?
Proč animace vypadají tak kostrbatě? Děkuji
Bude možné mít ve hře romance? Bude možné projít celou jen stealth? Dá se dohrát hra bez zabití? Ve hře bude k dopravě sloužit jen kůň? Bude mít počasí vliv na hratelnost? Plánuji se i DLC? Budeme si moct vybrat obtížnost?Budou ve hře bossfighty? Bude ve hře větší customizace postavy než byla do ted prezentována?Bude moct mít hrdina fousy (budou mu růst a možnost holit je? ) Bude hráč moct ovlivnit dialogy a dej? Je ve hře nahota?A kolik hodin cca hra bude mít? Chtěl bych aby jste vývojáře pochválili a řekli můj vděk za českou lokalizaci.
Bez zabití určitě ne pochybuji že by se mongolové při invazi nechaly ukecat že nikoho nezabijí.
– Jak je ve hře řešen progression systém? Závisí na vedlejších misích nebo je možné hrát jen ty příběhové?
– Jsou ve hře rozdílné obtížnosti, případně bylo by možné přiblížit soubojový systém? Z ukázky vypadá hra příliš snadně.
Pár otázek pro vývojáře:
– Kdo přišel s nápadem na hru a jaká byla původní vize, jestli přiblížit hráčům dobu samurajů, jestli převést do videoherní podoby klasické samurajské filmy, nebo něco úplně jiného, a jestli a jak se tato vize během vývoje proměňovala?
– Jaké to bylo pro tým po spoustě let vývoje sci-fi série, která se nebere až tak vážně, najednou vytvářet docela realistickou hru založenou na skutečné historické události?
– Jak se designérům herního světa podařilo vytvořit openworld, ve kterém hráč nepotřebuje pomoc klasických navigačních UI prvků jako minimapa či kompas, jak postupovali při jeho koncepci?
– Jakou roli hrála pro tvůrce při vývoji japonská mytologie, legendy a tradice a jakou měrou jsou tyto vlivy obsaženy ve finální hře?
– Jestli vývojáři našli pro svou hru inspiraci i v jiných historických hrách či hrách z japonského prostředí, a které to případně byly?
Bude ve hře multiplayer (kooperace)?
Stránka hry v obchodě PS Store potvrzuje, že hra bude pouze pro jednoho hráče.
Mě by zajímalo proč hrdina používá meč řádově z 16. století (katana) místo klasických mečů té doby (tachi)?
Podle té zahnuté rukojeti a délce to Tachi je (má i menší Kodachi)
Máš pravdu ze příslušenství vypada jako k tachi, nicmene to se nosi zasadne ostřím dolu na závěsu, coz tam ani u ozbrojencu videt nebylo. Odpovídalo to tehdejsimu typu boje.
To zní, jako že si vývojáři prostě trochu ohnuli realitu, aby zachovali tradiční herní mechanismy.
Tradiční herní mechanismy by se tím určitě nezměnily. Dokážu změnu reality pochopit pokud to má nějakej účel (třeba v AC), ale v tomhle případě by nemuseli měnit žádnou mechaniku a díky tomu by to vypadalo ještě o chlup lépe.
Mňa zaujímajú herné možnosti + herná doba a že ked človek hru prejde či sa bude dat pokračovať dalej vedlajšie ulohy a prieskum
Který film, od Akira Kurusawy, byl pro Vás nejzajímavější z hlediska inspirace pro hru?
Bude Ghost of Tsushima k dispozici i na PS5?
Bude, už o to někde psali.
Na jakém herním enginu hra běží?
Grafika prvni a druhe ukazky ze hry se vyrazne lisila? Mame ocekavat graficky downgrade (smerem ke druhe ukazce)? Bude ve hre kostym ninji (i ruzne barvy)?
Já bych se rád zeptal, na velikost ostrova, z ukazky mapy se mi nezdal nijak velký a s tim me napadá i herni doba , dekuji
Já bych se rád zeptal, jak to bude s vývojem postavy a vybavení. Například, budou nějaké zbroje či meče uzavřené za úrovní?