Před týdnem vyšla první ambiciózní hra od Amazonu, kterou je Crucible. Tato týmová akční střílečka nepůsobila z ukázek vůbec špatně a ačkoliv se o ní příliš nemluvilo, měla jednoznačný potenciál. Od vydání, které bylo o několik hodin opožděno kvůli serverům však čelí drtivé kritice a na Steamu hru doporučuje pouze 45% hráčů.
Největším problémem je dle hráčů absence chatu, voice chatu, nudný gameplay a pouze jedna mapa. Tvůrci se již nechali slyšet, že první dva problémy brzy vyřeší a hráči ta spolu budou moci v blízké době komunikovat. Je však otázkou, zda se díky aktualizacím do hry někteří hráči vrátí, jelikož v době psaní tohoto článku ji podle Stemu hraje jen 1 798 hráčů, což je několikanásobně méně než v prvním dni po vydání.
Dle informací, které na Twitteru publikoval uživatel Yang byl vývoj hry až překvapivě drahý. Na hře měl pracovat 250 členný tým více než čtyři roky a celkové náklady se měli vyšplhat na těžko uvěřitelných 300 milionů dolarů.
Hra je dostupná ve free-to-play modelu a vyzkoušet si ji můžete na Steamu.
Crucible:
250 man team
~$300M (un-cited) development budget, sans marketing
4+ years development5,000 peak CCU on Steam
44% positive ratings pic.twitter.com/ifA4oFMRMS
— Yang (@YangCLiu) May 26, 2020
porad se jeste divim, ze si nekdo dovoli vydat takovou srajdu, ktera existuje jen proto, ze se kravaťák podival do excelu na aktualni trendy a tam videl „kompetetivni strilecka“ na prvnich pozicich nejvydelecnejsich titulu…
Kravaťák asi netušil, že skončí jak Battleborn, Lawbreakers, nebo Anthem