Jednou z neočekávanějších prezentací na konferenci Ubisoft Forward byla prezentace Assassin’s Creed Valhalla. Podle očekávání jsme se dočkali vydání prvního obsáhlého gameplay traileru, na který hned po skončení akce navázali komentovaným představením 30minutové ukázky hratelnosti.
Zároveň začaly krátce po konferenci vycházet preview od vybraných médií a tím se potvrdilo, že druhý sedmi minutový únik souboje s bossem skutečně pocházel z nedávné preview akce. Prvotní dojmy jsou prozatím veskrze pozitivní, a ačkoliv hra silně vychází z předchozích dílů a objevují se názory, že pokud vás nebavily předchozí díly, tak Valhalla nic nezmění, stále v ní nalezneme spoustu vylepšení. Tím hlavním je určitě soubojový systém, který je mnohem brutálnější a designovaný tak, aby byly jednotlivé údery opravdu cítit. Spokojené reakce adresovaly také variabilitu vedlejších úkolů a implementaci mnoha miniher. Ve finální hře pak bude dostupná i možnost výstavby vlastní vesnice.
Hra vyjde 17. listopadu na PC, PS4, PS5, Xbox Series X, Xbox One a také na Google Stadia.
Assassin’s Creed Valhalla si můžete ve verzích pro konzole zakoupit v Xzone.
Stejný jako předchozí dva díly akorát jiné zasazení ale vypadá to celkem dobře. 😊
všichni tu frflají na to že v tom není CZ. dřív hry také nebyl s titulky nebo lokalizací a hrálo se dobře. Story už u AC nehraje roli a každý pochopí kdo je zlý hodný a zbytek omáčky je jako UHO není třeba vědět do podrobna. A existují streameři a youtube který vám lore objasní
Já prostě nechápu jak může dneska někdo neumět anglicky z mladších ročníků. Angličtina je všude. Nerozumět jí je pro mě nepochopitelný.
No já bych tě opravil, dřív snad titulky měla každá hra a hodně jich mělo dokonce i český dabing.
Absence češtiny je pro mě velká rána, takže s mou naprosto základní angličtinou si příběh neužiji. Nicméně prostředí, severská mytologie a vikingové mě možná donutí ke koupi v nějaké akci. Uvidíme podle recenzí hratelnosti. Nicméně v listopadu stejně vychází Cyberpunk, a ten budu vyzobávat dlouho, a ten mě snad dostatečně nasytí žánrem rpg. Tak možná vezmu potom Assasinem zavděk jako takovou jednohubkou na nenáročný průzkum.
Bramborový salát 100krát jinak… To samé Far Cry 6
Takže ted budeme mít na vyber chlapa a mužatku, to mohli klidně chlapa vynechat, když ten „shemale“ obsahuje obě pohlaví. Když koukám na ten trailer (a to je vesměs pekne sestříhaný), tak jsem rad, ze to nakonec není ocekavane Japonsko/Cina. Stale je tak šance, ze na PS5/XBX vyjde něco lepšího.
Snad jediný co se mi na tom líbilo, byly combat finishe a místama prostředí, ale vše ostatní prostě neodpovídá hře, která má vyjít koncem roku 2020, když vemu v potaz jak velký studio na tom dělá. Problém není tolik v tom, že hra se moc nezměnila, takových her může být víc, ale když je to u open-world RPG, která má desítky hodin herní doby, tak je to prostě špatně. Tímhle způsobem tu pak máme postavy, které mají tak málo osobnosti, že si je člověk nepamatuje, ničím zajímavé side-questy, gameplay se místy seká i jim a OK příběh. Ubi je sice velká značka, ale když rozjíždějí vývoj 10 her najednou, tak za ten rok nebo 2 se toho nedá moc udělat. Doufal jsem, že ta roční pauza přinese podobný posun jako ze Syndicate na Origins, ale bohužel.
Táák, ještě 2 díly a ti lidé co říkaj jak je to úžasné že je to RPG budou plakat že je to furt to samé..
Čekám už jen až změní žánr třeba na sport, ale pohoda, atlet bude předek Desmonda takže je to pořád AC Lore!
Ja nevím. Je to sračka, ale je mi líto si to nezahrát. Nejlepší bude počkat na fanouškovskou češtinu a nějákou pěknou slevu. Tohle si za plnou cenu kupovat nebudu.
Přesně tak to vidim já. Nějak mě to nenadchlo jako předchozí díly.
Ty animace obličeje sou furt příšerný.A ono vlastně animace obecně až na ty brutal finishery. Assety použijou z jinejch her a má to bejt i na PS5 tak na čem dělaj takovou dobu
Mě ty nový RPG AC prostě baví. Mam k nim kupu připomínek, ale hry jsou to skvělý. Těšim se.
Taky tak, kromě jiného ten nelineární příběh v ACO, kde jsem mohl pořádně ovlivňovat osobní/rodinný život své postavy i příslušnost ke stranám konfliktu byl super
Mě to taky baví. Odysea byla super a Origins taky, ale Valhalla už na dnešní dobu nevypadá nějak extra dobře, když to srovnám třeba s Tsushimou.
V Odysey slo neco ovlivnit? Za 70 hodin sem si niceho nevsiml.
Tak například jste se mohl rozhodnout, zda se vlastním rodičům pomstíte nebo se s nimi naopak udobříte, nebo ke které straně konfliktu se přidáte (případně zda budete těžit z obou) a hlavně: zda hlavního zloducha ušetříte nebo zabijete.
ty linky se vždy v jedne vete rozpojily a v nasledujici hned zase spojily. Zkoušel jsem některé hrát 2x různě a bylo to fakt trapně okaté. Kdyby se raději zaměřili na jeden (mnohem kratší) poradny pribeh a ne na nudné nekonečno.
Kdyby se měnily jen věty, tak by mě to taky nebavilo, ale naštěstí tam byly i odlišné filmové sekvence apod.
Tak to nejsou zadny extra volby, to je standard. A to ke ktere strane konfliktu se clovek prida je uplne jedno, protoze ve hre nato nikdo nereaguje.
Celkove je tam jeden quest co se zajimave vetvi (s babkou co se vydava za lecitelku) jinak sou to linearni hloupy questy.
Az nato ze to neni rpg, ale chapu ze v dnesni dobe je rpg vsechno co ma nejaky dovednostni body a strom schopnosti
Cituji z wikipedie:
„Hra na hrdiny, rolová hra, anglicky role-playing game zkracované na RPG je druh hry, ve které hráči zaujímají role fiktivních postav, za které podle daných pravidel v samotné hře jednají. Hra může mít podobu stolní hry, počítačové hry nebo kostýmové hry nazývané larp.“
Ten výklad podle mého otevřený interpretaci, ale za sebe považuji hru za RPG pokud mi umožňuje zásadním způsobem ovlivňovat postavy a příběh, pokud možno za podpory maximální customizace vzhledu i schopností.
Spíš se to snaží hrát na rpg. Bohužel vývojáři pořádný rpg neumí a proto to vypadá tak lacině a bezduše.
Kupodivu to bylo mnohem víc RPG než poslední hra od Bioware
Tak Bioware už je dnes kapitola sama o sobě… Za nějaké mistry v žánru RPG už bych je nepovažoval.
Stealth zmíněný jen tak mimochodem. Splývání s davem prezentováno jako něco revolučního a nového v sérii.
Ale hlavně že můžeme mít 2 štíty
AC je mrtvý.
AC je mrtvý už dávno, ale ty hry co si hrajou na AC nejsou špatné.
Jedno vím jistě
Jdu do mužského Eivora 
Taky tak, nechápu proč tu ženskou variantu udělali tak nesympatickou
a přitom za Kassandru se hrálo dobře 🤔
Tak já to mám spíš naopak, mužský protagonista mi už od pohledu je strašně nesympatický na rozdíl od ní, možná je to tím že mi až moc připomíná Ragnara
Ale pohlaví hrdiny jde změnit kdokoliv během hry, takže minimálně je oba porovnám.
Pardon za to šťouchnutí, ale neobhajoval jste tu náhodou po několik týdnů, že Abby vypadá úplně normálně a k světu? Přece jen, proti ní je Eivor pořád neskutečná krasavice.
Rozdíl mezi nimi vidím v tom, že Abby vypadá jako člověk, zatímco Eivor vypadá jako hrubá polygonová splácanina z před-minulé generace konzolí
Na artworcích vypadá skvěle, ale ve hře je prostě… ani nevím, jak to pojmenovat. Umělá. Bez osobnosti. Vyloženě graficky nekvalitní.
Zlatá Kassandra.
Kassandra byla celkem v pohodě, seděla mi dabérka, jedno z mála pozitiv na Odyssey.
Neřešil jsem technickou stránku věci, tam Last of Us zcela jasně vede, jde mi jen o sympatie- taková Alyx Vance z Half-Life 2 je mi stokrát sympatičtější než všechny 3 zmíněné postavy dohromady, přestože má jen pár polygonů. 
Rozhodně jsou tyhle věci o ososbním vkusu a díky bohu za to, protože to kromě jiného znamená, že každý z nás má šanci najít někoho, komu se bude líbit
Jako pokud vím tak kamenné hrady v takovém velkém měřítku ( v Anglii) v té době fakt ještě nebyly
Jelikož tam jsou kouzla a všelijaký bytosti tak tohohle nikoho asi zajímat nebude. Hra se neprezentuje jako historicky přesná.
Tak bral jsem to že to prostředí bylo víceméně to poslední co bylo relativně přesné
budovy, památky a tak …
Zrovna na historicky přesném světě si vždy nechali záležet, proto Unity slouží jako pomůcka při opravě Notre Dammu a v Origins a Odyssey jsou rovnou celé výukové režimy. I v předchozích dílech byl vždy alespoň kodex s významnými budovami a jejich co nejpřesnějším vzhledem i historií.