Včerejší zprávu o akvizici Zenimaxu přišly na scénu také vyjádření Todda Howarda. V něm mimo jiné nastínil i technologii, na níž Bethesda své hry staví. Podle Howarda se navíc jedná o doposud největší mezigenerační skok a jeho vyjádření si můžete přečíst níže.
Naše nové technologie jsou optimalizovány pro vývoj velkých otevřených světů, které natolik rádi vyvíjíme. Generační skok nepocítíte pouze v grafickém zpracování, ale i v kvalitě streamování dat. Jedná se o největší úpravu enginu od dob Oblivionu a máme připravených spoustu technologických vychytávek, které naplno pocítíte při hraní nadcházejícího Starfieldu (což je mimochodem naše první nová značka za posledních 25let) a The Elder Scrolls VI.
Za vypíchnutí stojí, že Creation engine, který Bethesda Games Studios pro hry využívá byl od svého vylepšení pro Skyrim několikrát modifikován. Značných vylepšení se dočkal pro vývoj Falloutu 4 a ačkoliv to mnozí neradi slyší i pro Fallout 76 (online služby, nový systém nasvícení atp.)
Datum vydání Starfieldu prozatím bohužel stále neznáme, i když po včerejší akvizici je zřejmé, že hra bude představena na akci spojené s Xboxem. Od vydání teaser traileru už uplynuly téměř dva roky, a tak bychom na další ukázku nemuseli dlouho čekat.
To gamebryo vypadá strašně, to že vám do hry někdo udělá módy aby ta hra vypadala k světu se nepočítá jako dobrý engine. Ale Todd je rád, že znovu prodal Skyrim za 7,5 b dolarů a může v klidu spát.
V tomhle je Bethesda strašně schizofrenní, na jednu stranu má úžasnej a krásnej idTech 7, na druhou stranu 20 let zastaralej Creation
Možná by bylo rozumnější ho už spíš zahodit. Ten engine je šílenej a čím víc se v něm vrtaj tím víc bude rozbitej. Nemluvě o tom že graficky je to prostě hnusný. Myslím hlavně Esteticky, takový „prázdný.“
jo to tak, to zas Todd přijde na podium a bude vykládat jak je to všechno super mega genialní a po vydání to bude zase ten starej trash no uvidíme Bethesda by se měla začít hodně otáčet
Tell me lies, tell me sweet little lies.
budou mít šestnáctkrát více detailů? budou čtyřikrát větší než Fallout 4? a všechno to bude fungovat?
Ano, Ano, Ne.
Hmm mezigeneracni skok. Vzhledem k tomu, ze byli minimalne o jednu generaci opozdeni, ceka nas skok na kvalitu alespon Xbox One/PS4.
To byl taky jeden z vtípků – že s penězmi od MS si budou moct konečně dovolit nový engine. Jak to ale vypadá tak ho zase jen upravili. Vím že je to je šílená práce na roky ale co takhle udělat nový? Trochu se bojím aby to nedopadlo jako restaurace španělského ježíše.
novej engine nepotrebujes staci ho upravit a doplnit o novy funkce unreal to dela stejne
neni engine jako engine
nemůžeš porovnávat ten hroznej engine, kterej má základy někde v morrowindu s masterpiece typu unreal
Je hezký, že si engine upravili, ale ty 20 let starý bugu tam budou pořád
Osobně jsem s grafickou podobou her od bethesdy nemel nikdy problem, svemu ucelu to postacilo (ale samozrejme nejsem proti, aby jejich hry vypadaly lepe) co mi ale vadilo je to nekdy az brutalni mnozstvi loadingu pri vstupu do kazdy budovy, toho by se měli zbavit uz konecne, protoze konkurence uz to davno vyresila…
Jako naprosty laik co se tyce like/dislike her od Bethesdy za sebe reknu ze jsem hral jak Oblivion tak i muj milovany Skyrim a celkove se mi jejich open world moc libil, nehlede na nejake bugy. Co me ale strasi dodnes ty odporne zenske obliceje, jako chlap muze bejt skaredej, ale videt skaredou zenskou ve hre (mnozne cislo…) je za trest. Horsi uz bylo jen GTA IV s temi ksichty
„Údajně jde o největší mezigenerační skok od dob Oblivionu.“ -Jakto údajně, vždyť právě od dob Oblivionu vůbec žádný skok nebyl.