Série The Elder Scrolls včera oslavila 30 let od vydání prvního dílu s podtitulem Arena, který byl uveden přesně 25. března roku 1994. V rámci oslav tohoto kulatého výročí představitelé Bethesdy zveřejnili krátkou zprávu, ve které se zmínili také o připravovaném šestém díle. V příspěvku je uvedeno, že práce na The Elder Scrolls 6 pokračují a vývojáři aktuálně testují hratelné verze raných buildů.
„Už teď nás návrat do Tamrielu a hraní raných verzí hry naplňuje stejnou radostí, vzrušením a příslibem dobrodružství,“ dodávají vývojáři z Bethesdy k aktuálnímu stavu The Elder Scrolls 6.
Navzdory zmínkám o hratelných buildech je nutné upozornit na to, že se stále jedná o rané verze, jejichž testování rozhodně nenaznačuje, že je příchod samotné hry blízko. Vzhledem k aktuálnímu stavu a předpokládanému rozsahu nelze vydání očekávat dříve než za několik let. Dřívější odhady zmiňovaly například rok 2028. Dá se však předpokládat, že se k vývoji nového The Elder Scrolls v dohledné době připojí nebo již připojili vývojáři, kteří se v minulosti věnovali vývoji Starfieldu.
Happy 30 years of The Elder Scrolls: pic.twitter.com/dvCiFnZo6T
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) March 25, 2024
Okamžitě mně to déte!
Jestli to bude opět na starém enginu, tak to prostě vynechám, protože po Starfieldu, který jsem ještě ani nedohrál, už to nedám.
100% to bude na starém enginu nechtějí se zbavit moddingu který „prodává“ jejich hry
Bez modu jsou jejich hry průměrné a ještě k tomu špatně optimalizované a plné bugů
Bethesda zase použije jejich 50 let starý engine a bude to Starfield 2.0. Mark my words.
Jsem zvědav, zda se kopnou do hlavy a zkusí už moderní přístup nebo to bude Starfield 2.0
Vzhledem tomu jak se rozestupy mezi díly natahuje bude tohle asi poslední elder scrolls kterého se doziju
Pochybuji, že to stihne současnou generaci konzolí.
Pokud to bude běhat na tom zastaralým enginu tak potěš…
Dle mě hra v pokročilejším stavu než se čeká. Hned po vydání Starfieldu se měla většina týmu přesunout právě na TES6. Dle mě se bude TES6 vydávat v roce 2026.
Vzhledem k tomu, že budou chtít udělat strašně moc obrovskou hru, pravděpodobně na svém starém enginu, který bude moc komunita dobře namodovat, tak se budou nejspíš potýkat se spousty problémů a rok 2026 mi příjde skoro až nereálný.
Myslím že Starfield je vyléčil ze snah dělat obří světy.
Tyhle nevýlečí nic. SF je nevylečil ani z velkých světů a už vůbec ne ze zastaralého enginu. Tomu fakt nevěřim.
Melneor Ti se tam navzájem plácají po zádech, jaký byl Starfield úspěch. Todd, to je takový Zack Snyder herního průmyslu.