Vydavatelská společnost Konami si pro své fanoušky a vlastníky nových next-gen konzolí nachystala příjemné překvapení. Metal Gear Solid V dostane zpětnou kompatibilitu na nové konzole, a to jak na Xbox Series X|S, tak na PlayStation 5.
For those who have been asking, we can confirm that Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Ground Zeroes, The Definitive Experience and Metal Gear Survive are backwards compatible on PS5 and Xbox Series X/S! (1/3) pic.twitter.com/oG3ZRtEC1S
— METAL GEAR OFFICIAL (@Metalgear) November 12, 2020
Zpětně kompatibilní budou tedy tituly Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, velmi oblíbená stealth hra s otevřeným světem z produkce Hideo Kojimy, Ground Zeroes, The Definitive Experience a Metal Gear Survive.
Příběh The Phantom Pain se odehrává v roce 1984, tedy devět let po událostech v Ground Zeroes a jedenáct let před událostmi původního Metal Gear. Hlavní postavou je žoldnéř Venom Snake, který se vydává do Sověty okupovaného Afghánistánu, aby se pomstil lidem, kteří zničili jeho jednotku.
Za Metal Gear Solid V: Ground Zeroes opět stojí Hideo Kojima a tato hra funguje jako prolog k hlavnímu dílu. Metal Gear Survive je potom survival akční adventura, kterou vyvíjelo vývojářské studio Konami Digital Entertainment. Příběh je zasazený mezi událostmi v Ground Zeroes a The Phantom Pain.
Hráči a fanoušci si budou moct převést své data do nových konzolí skrze USB disk, nebo Cloudové úložiště. Pokud jste nikdy nehráli jakýkoliv z výše zmíněných titulů, Konami nabízí tyto hry v PlayStation Store až s 80% slevou. Tato sleva končí 20. listopadu tohoto roku.
Ako veľký fanúšik MGS série je tento polotovar pre mňa niečo nepochopiteľné. Teda hra ako taká je pochopiteľná prečo je aká je… ale tie recenzie. Úplne mimo. Kúpil som to v masívnej zľave, pretože od začiatku mi to smrdelo, ale cena bola taká, že to skúsím. A to platené demo… Ground Zeroes fakt prekvapilo. Keby je taký aj Phantom Pain nemám problém. Príbehová misia, je tam jasný cieľ, všetko má zmysel, dokonca aj nejaký ten pseudointeriér tam je. A tie vedľajšie nepovinné misie boli fajn. Najväčšie mínus je to, že navnadí na Phantom Pain. A ten je blbosť od začiatku do konca. Prestal som to hrať po 10 hodinách, tesne po stretnutí s Quiet.
Najrepetetívnejšia hra akú som kedy zažil. Nezmyselné misie, hlúpy príbeh, gameplay veľmi rýchlo omrzí… Je to niečo ako prvý AC, 3-4 veci dookola. Žiadne kodek rozhovory, som zvedavý koľko Sutherland dostal za dabing, pretože tá jeho postava fakt povie asi 20 viet dokopy. Nie sú tam ani dialógy, iba monológy. Venom Snake tam iba stojí, počúva, hmkne si a ide ďalej. Rozmýšlaľ som či to dohrať… nakoniec som pozrel zvyšok zostrihaný na YT a ĎAKOVAL som herným bohom, že som to nehral! Tak neuspokojivý a zbytočný koniec… Každý kto tomu 7 a viac by sa mal nad sebou zamyslieť, že či naozaj by mal robiť videoherného kritika s tak nízkou laťkou.
Asi tu budu za trapáka, ale mě tenhle díl hodně bavil. Možná protože to byl taky můj jediný díl co jsem hrál.
Za mě byl příběh vcelku zajímavý a gameplay mě neomrzel. Místy a hlavně později ve hře to ale repetitivní bylo. Za mě byla první kapitola hry velmi dobrá a užil jsem si ji, ale ve druhé kapitole bylo asi 15 misí z kapitoly první, jen v těžším modu. To pro mě bylo zklamaním. Podle všeho měla být i kapitola třetí a příběh lépe ukončit, ale bohužel se to vydalo tak jak se to vydalo…
Geralte nebudeš, MG série je pro mě srdcovka, odehrány všechny hry i přečtena kniha atd.. Osobně PP považuji za nejlepší díl od MGS3, příběh byl dobrý ale podaný naprosto jiným způsobem než bylo v sérii zvykem, místo cutscén bylo potřeba i poslouchat kazety. Pro mě to byl skvělý tah, protože MGS4 už to místy s cutscénami přeháněl, člověk tam vlastně samotným hraním strávil minimum času. PP tak byl skvělý kompromis, kde stále byl příběh ale i hratelnost. Co se týká repetičnosti, tak hodně záleželo na fantazii hráče a jak si je ochotný hrát, využívat všechny ty udělátka atd.
Upřímně lituji že došlo k té rozepři mezi Konami a Kojimou, což mělo za následek že hra nebyla dokončená.
Vidím to stejně, MGS V PP mě bavil neskutečně, zařadil bych ho do nejlepších her, které jsem hrál, možná dokonce na první příčku, přestože toho tolik chybělo/nebylo dokončeno. I právě to podání příběhu formou kazet se mi právě líbilo a co jsem se naposlouchal osmdesátkových hitů. Lidi, co ohrnovali nos nad příběhem z kazet, asi nikdy neviděli hry, v kterých, a teď se podržte, byl děj vyprávěn formou textu, který musel člověk číst. No neskutečné!
Mluvíš mi přímo z duše. A i přesně na stejném místě jsem skončil já, chvíli po souboji s Quiet. Nejzajímavější na celé hře byl asi ten hodinový úvod a Ground Zeroes, jinak velký kopec nudy. A celkem vtipná byla ta ultranízká obtížnost v masce kohouta.
nevím asi budu taky za trapáka, ale MGS V je jedna z mých nejoblíbenějších her VŮBEC
Doufám, že se dočkáme remaku celé série nebo alespoň prvních třech dílů.
Mě by stačil první a třetí díl, u třetího bylo super prostředí, dokonce bych ani nedával moderní 3rd pohled jak u novějších dílů.