Ačkoliv byl v době svého vydání nový díl ze série Ghost Recon s podtitulem Breakpoint přijat poněkud vlažně, rozhodně se musí autorům nechat, že se o něj i nadále starají, kdy v rámci několika bezplatných aktualizací titul značně vylepšili.
To znamená, že jsme se postupně dočkali vylepšení plížení, přidáni byli parťáci řízeni umělou inteligencí, a také přišla řada na cross-over, díky němuž se ve hře objevil Sam Fisher ze série Splinter Cell.
Pokud jste tedy této hře nakonec dali šanci a třeba vás i docela chytla, tak si pro vás vývojáři připravili milou zprávu, jelikož přislíbili vydávání nového obsahu i v rámci roku 2021.
To bylo oznámeno skrze oficiální twitterový příspěvek:
„Ahoj Ghosti,
po vzrušujícím roce a půl aktualizací a vylepšování hry s potěšením oznamujeme, že budeme přinášet nový obsah do Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint po celý rok 2021!
Od spuštění bylo naší prioritou řešit zpětnou vazbu od vás, našich hráčů. Do hry jsme přidali několik aktualizací, které například přinesly možnost lákání nepřátel střelami, ještě temnější noci, možnost průzkumu ostrova Golem či několik „world“ modifikátorů. Dali jsme vám veškeré možnosti proto, abyste si mohli Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint doladit tak, aby vyhovoval vašim potřebám a přáním.
Přidání některých známých tváří, jako je Sam Fisher, Scott Mitchell a operativci Rainbow, přineslo zábavný obsah, o němž jsme si byli jisti, že se vám bude líbit. Nezapomeňme ale také na velký event Terminator, který na ostrov Auroa přidal T-800. Byla to hodně tvrdá práce a jsme hrdí na to, čeho tým dosáhl. Ale nemohli bychom to udělat bez vás, naší komunity.
Chtěli bychom ještě jednou poděkovat všem, kteří si našli čas a poskytli nám zpětnou vazbu a pomohli nám dostat Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint do stavu, u nějž doufáme, že ho všichni oceníte a užijete si ho.“
Jako dovětek je následně uvedeno, že se již brzy dočkáme detailnějších informací o tom, na co se letos můžeme těšit, kdy v nejbližších dnech bude uveřejněn podrobný plán.
Asi předevčírem jsem slyšel v práci v radiu, že někde v Asii mají stavět na nějakém ostrově, výzkumné středisko kde se budou vyvíjet technologie na bázi umělé inteligence atd. Hned jsem si vzpomněl na breakpoint. 😁
Skvělá zpráva, v BP mám něco přes 120 hodin a stále se k němu občas vracím (solo i s přáteli). Strašně mě baví, že si můžu zvolit jak kterou základnu zničím – sniper z dálky, plížení a jeden po druhém kudlou, nebo tam vletět rambo styl, případně ze vzduchu vrtulníkem, atd…
Navíc ty DLC byly dosud skvělé.
Wildlands jsem hrál cca 60 hodin a nic mě neláká se k němu vracet.
Wildlands je fakticky dal, ale treba pribeh – spis odkryvani pozadi ostrova (pokud se to da vubec takhle nazvat) mi prijde propracovanejsi u Breakpointu..
Obecne Breakpoint narazi na limity fikce (utopicka technokraticka spolecnost – trochu jurasic park naruby) , kdy oproti tomu wildlands bere z realny situace.
No rad bych videl navrat splintera nebo variaci splinter+ghost recon – vic pribeh, otevrenejsi lokace (tomb raider) – verim ze na to lidi od ubi maji.
Připojím se ke kolegům níže. Breakpoint je hratelnostně skvělá hra, ale kazí to i za mě prostředí, zasazení. Kdyby udělali něco jako remaster Wildlands s hratelností Breakpoint, nebo DLC kde se přesunu do Bolívie, případně třeba například Mexiko a pokračovalo se s tématem narko, nebo třeba něco ve smyslu občanské války kdekoliv v Africe, nebo třeba aktuálně Myanmar (Barma), tak to bych si chrochtal blahem. Takhle hraju pořád Wildlands, občas si odskočím k Breakpointu.
Jedna věc se Breakpointu nemůže upřít, jeho hratelnostní nastavení je tak vsestrané a komplexní, že si v něm tu „svou“ oblíbenou hratrlnost najde téměř každý. Líbí se mi na tom i to, že tento styl nastavení (ovšem už ne tak složitý, ale přesto komplexní) použili i ve Valhalle, což jsem musel ubisoftu smeknout, můžete si díky tomu nastavit AC:Valhalla tak, že bude hratelnostně připomínat starší díly série nebo ty nové (origins, odyssey).
Jako, že sundám kohokoliv čepelí na jednu ránu nebo že tam nebudou pobihat npc s hořícím mečem?
Rozhodně, insta-kill hidden bladem, nebo health nepřátel jsou to hlavní, co díly v sérii odlišuje. Jinak příběhem či zasazením se mohou pyšnit téměř všechny dily série.
Mě prostě strašně, ale fakt hodně odrazuje prostředí… S různými biomy Bolívie se to absolutně nedá srovnávat. Hrál jsem u Breakpoint alfu, otevřenou betu i plnou hru a prostě ne… nedokázal jsem do smyšlenehé tropického ráje naskočit. Nebavilo mě to… Zasazení mě doslova sr*lo… Dám tomu šanci ještě po všech těch GB kvant aktualizací, ale obávám se, že Wildlands pro mě bude už navždy na prvním místě (ostatně mám jí na disku pořád). Wildlands mělo xicht, spolupráce s parťáky byla skvělá (kdo se je naučil 100% využívat, nemohl si stěžovat), dokonce i to narko zasazení bylo fajn. Tohle je prostě divný. Jo, to je asi to nejlepší slovo.
Také hraji raději Wildlands, vše je tam tak nějak působivější a uvěřitelnější. Breakpoint se zase přesouvá do budoucnosti a já ty drony a všemožné roboty fakt nemám rád. Kor na konzoli, kdy střílečky od ubisoftu nejsou prostě něco co si extra uziješ, když ti před očima létá dron ze strany na stranu a ty než ho zaměříš už je někde jinde. 😁 Breakpoint je víc survival což Ghost recon nikdy nebylo. Vždy to bylo o tom, že jsi velitel speciálních jednotek a máš zlikvidovat nepřátele, za pomoci tři parťáků, ne o tom že se každé dvě minuty ukrýváš před dronem/helikoptérou. Neříkám, některé prvky hlavně hratelnostní a grafické bych určitě oproti wildlands vypíchnul, ale celkově mám z wildlands mnohem intenzivnější pocit, že tam jsem. 😁
Partaci funguji v BP troufam si rict snad jeste lepe nez v predchudci..
No hrál jsem při jejich releasu a když mi naskočili do lodi vyletěl jsem asi 3km do vzduchu. Je fakt že jsem to půl roku nezapl a určitě to zlepšili, ale když je tam přidali tak to nešlo. 😁
tak to jsou spis takove sranda zazitky ((: je fakt, ze kdyz je cerstve pridali (AI), tak jsem na hru nemel vubec naladu a rozehral ji az po par tydnech.. ted se chovaj relativne seriozne (: zda se mi, ze i vice reaguji na prostredi, nepratele a dokonce se mi ani jednou nestalo, ze by se nekde kousli a treba me nezvedli .. zkratka pusobi vic jako spoluhraci hh
Opravili i to střílení skrz kopec? To mě štve i na wildlands, že když dáš synchro střelbu tak nezaujmou pozici která by byla reálná, ale klidně střílí skrz kopec, ale co je horší, že i skrze ten kopec zasáhnou. 😁 Každopádně jsem byl přesvědčen k tomu si to znovu stáhnout. 😁
Prilisny ocekavani ((: ja uz radeji pri synchro zaviram oci hh tohle je ulet, kterej asi nikdy neodstranej (AI lehce cheatuje) ale nadruhou stranu se ne vzdy trefi, a to mi prislo dobry + obcas je vidi i nepritel a spusti se akce!
Nez se to rozjede, tak tomu musi dat clovek aspon tech 10h.
Musím uznat, že za Breakpointem je hodně práce od chvíle co jsem ho hrál naposledy tak před půl rokem. Už jdou i omezit drony na stanovištích, nebo hlídky vrtulníků a dronů. AI Parťáci taky super. Za mě paráda, konečně to plnohodnotně nahradí Wildlands. 😁
No Wildlands bylo mnohem lepsi. Hlavne ta krajina pusobila tak nejak realneji a vic tomu sedla. Breakpoint je takovej umelej mi prijde, ale to je muj nazor.
Přesně tak!
Uplnej pruser to neni.. Ted sem si od hry dal opet na par mesicu pauzu (nahrano cca. 40h) a spokojenost. Je to takova lootershooter oddechovka ala division a vlastne jako celej spektakl her od ubi..
Fakt sem zvedavej na dobu, ve ktery prijdou s nejakou linearnejsi hrou. Treba ten splintercell blacklist byl ve sve dobe hodne fajn s relativne novatorskym gamedesignem.
To je těžký no, on totiž loot a RPG prvky natahují herní dobu, takže mi je naprosto jasné, proč je cpou do všech svých her
Jinak mě Brakpoint s kamarády také docela bavil, a speciálně raid má myslím jeden z nejlepších v rámci akční her
https://www.zing.cz/specialy/96130042/jeden-z-nejlepsich-raidu-v-akcnich-hrach/
To verim (: ale na raidy nemam partaky.. o tohle sem ochuzenej