Možná si vzpomenete, že začátkem února jsme informovali o tom, že zakladatel týmu Re-Logic, Andrew Spinks, se potýkal s velice nepříjemnou skutečností, kdy mu byl zablokován přístup ke Google účtu.
Tato situace s sebou přinesla mnoho nepříjemností pro celý tým, kdy se stále nedařilo problém vyřešit, jelikož Google neposkytl žádné jasné odpovědi.
Nakonec se došlo až do takového bodu, kdy Spinks na svém Twitteru oznámil, že Terraria nevyjde na službu Google Stadia, protože jeho firma nechce mít nic společného se společností, která si svých zákazníků neváží.
I will not be involved with a corporation that values their customers and partners so little. Doing business with you is a liability.
— Andrew Spinks (@Demilogic) February 8, 2021
Nyní se ale již nacházíme na konci února, kdy je situace zase úplně jiná.
V nedávném příspěvku na oficiálním fóru hry totiž bylo oznámeno, že se problém konečně podařilo vyřešit, kdy se nakonec tvůrci rozhodli, že vydání hry na Stadii připustí:
„Jak jste si možná všimli, tak jsme na začátku roku měli spoustu problémů, vyplývajících ze zablokování celého Google účtu Redigita (přezdívka Spinkse) na začátku ledna. Po měsíci aktivní snahy (a s nesmírnou podporou našich fanoušků) se Google konečně ozval a byl schopen poskytnout velkou transparentnost ohledně situace a obnovit přístup ke všem našim účtům.
Kvůli tvrdé práci, kterou tým ze Stadie vynaložil – stejně jako naši partneři z 505 Games – jsme se rozhodli, že umožníme vydání Terrarie na Google Stadia. Stadia verze Terrarie je založena na verzi 1.4.0.5 (nejnovější) a v současné době se nachází v Googlu v procesu certifikace.“
Ve stejném příspěvku pak bylo ještě oznámeno, že vydání updatu 1.4 s názvem Journey’s End (poslední velká aktualizace, o které si můžete přečíst zde) na konzolích je stále v plánu, avšak vývojáři budou potřebovat ještě nějaké množství času, aby byli schopni doručit odladěný zážitek, kdy se aktuálně zaměřují na uživatelské rozhraní a ovládání.
A aby nám čekání zkrátili, tak se rozhodli vydat ukázku, která nabízí pohled na rozpracovanou verzi upraveného konzolového uživatelského rozhraní.
Co jim na té konzolové verzi Journey’s End tak trvá? Vždyť nejde o novou hru ale jenom o update hry která na konzolích už je.
Hry na konzole prochází zdlouhavý procesem schvalování pokaždé když udělají nějakou změnu tak to chtějí mít maximálně odladěné než to dají ke schválení aby to tam nemuseli dávat opakovaně