Titul Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint navazoval na předchozí Wildlands, avšak se při vydání nedočkal příliš vřelého přijetí.
Časem ovšem do hry vyšlo několik větších či menších updatů, které přidaly nové funkce, jenž zážitek ze hry vylepšily.
V únoru tohoto roku hráčům navíc bylo přislíbeno, že s vydáváním těchto aktualizací se počítá i letos.
A nyní se na oficiálních stránkách objevil plán, z něhož zjišťujeme, že se dočkáme dvou velkých updatů.
První z nich se jmenuje Teammate Experience Update a nese označení 4.0.0.
Vyjde na konci jara a bude se zaměřovat na parťáky řízené umělou inteligencí, kteří se tak dočkají nového systému progrese či nových pasivních schopností a možností.
Druhá aktualizace prozatím jméno nemá a její označení je 4.1.0.
Dorazí na podzim a máme se v ní dočkat nové operace, která dodá další obsah, kdy by mohlo třeba dojít na nový raid.
Hru lze zakoupit v obchodě Xzone.
Zahral jsem to sólo i Al atak s kamosama hra je to dobra ale nema co nabídnout ja ji prodal to před chozi dil je oneco lepší co se týká příběhu atd Ghost Recon Breakpoint mi spiz přijde strašně studeni a hra zažívá nachvili mohli by to zlepšit ohodne jako ta hra má fakt potenciál jen to zmrvili a to mne mrzí jsem fanoušek Ghoustu hral jsem sechny díly ale tohle mne zamrzelo
Byl jsem stejného názoru. Ovšem teď po nějakém tom roce podpory breakpoint, wildlands předčí. Jde hlavně o to jaké zvolíš nastavení hry. 😉
Skvělá zpráva, bez spojenců mě to nebavilo, ale těsně co je do breakpointu přidali to byla hrůza. Nicméně od té doby je na AI parťácích kus práce, avšak stále je dost věcí co by přidalo na reálnosti. Např. že když nepočkáš na Parťáky tak by museli za tebou dorazit sami, vozidlem, pěšky to je jedno, ne že se ti krátce po rozjezdu objeví ve vozidle. Nebo synchro střelba, že by zaujímali reálné pozice pro zásah cíle. Rozhodně by to přidalo na reálnosti i když za úkor delšího čekání na výkon povelu.
Prostě blbosti blbosti blbosti. Stále repetetivní dělání toho stejného, jen na jiný způsob. Raději si vždy zahraji dobrou hru znovu, než další hodiny toho stejného obsahu… Valhallu jsem po 40 hodinách hraní (cca jsem byl v polovině hry) prodal… Ubisoft u mě asi skončil :/
Běž a udělej svou hru ..
Potřebuješ čas na nový engine , musíš platit zaměstnance, reklamy, herce nebo jak se jim řiká atd atd … Kdyby vydali hru jednou za 3 roky asi by tu dlouho nebyli .. S tím, že použijí stejné mechaniky a udělají nový přiběh se prostě počítá než vydají zbrusu nový engine s novými mechanikami.
Není to jednoduchý dělat hry jako „špička“ na trhu. Recyklují , protože se to z finančního hlediska vyplatí. Hráči mají co hrát a my máme čas udělat nový engine, nové mechaniky, nové nápady a právě ty dvě hry, které jsou „recyklované“ jim pomohou nahrabat peníze aby mohli financovat vyvoj někde jinde.
Jn, vizualni pocit opakovani umocnuje predevsim pouzitej engine… nekteri diskutujici maji predstavu, ze asi neni problem delat co kazdej dil novej engine ((: uplna ptakovina a do doby nez jej neposunou o tridu vys, serie vypada zkratka podobne, tak to je – proste vyvoj…