Vývojáři z Torn Banner Studios na tento víkend naplánovali spuštění otevřené bety chystané multiplayerovou akce Chivalry 2, která navazuje na první díl z roku 2012. Betaverze je zdarma dostupná na PC (Epic Games Store) i konzolích PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Vzhledem k tomu, že plná verze vychází už 8. června, tak jde spíše o časově omezené demo v zásadě už hotové hry. V rámci bety tak můžete s přáteli otestovat třeba cross-play multiplayer mezi všemi výše zmíněnými platformami.
Chivalry 2 Open Beta starts TODAY!
May 27 (11am ET) to June 1 (11am ET): FREE Cross-Play Open Beta on PC, Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 and PlayStation 5. Preload available now.
Enjoy some crazy highlights from last month's Closed Beta while you wait. pic.twitter.com/O6rUr3kTf7
— Chivalry 2 (@ChivalryGame) May 27, 2021
Co se týče obsahu, tak beta nabízí trojici herních režimů v podobě Team Deathmatch, Team Objective a Free For All. K dispozici je dále třeba editor postavy. Otevřená beta končí v úterý 1. června v 17:00 našeho času. Vyzkoušíte si Chivalry 2?
Krabicovou verzi Chivalry 2 si můžete předobjednat v Xzone.
První je třeba přijmout fakt, že vše je tu podřízeno zábavě, zasazením začínaje, kde jsou skoky jak v architektuře tak ve výzbroji napříč několika staletími, tak snahou o realističnost. Jenže nevidím v tom osobně nic špatného a naopak to spíš oceňuji, házet po někom useknuté hlavy nebo kolo od vozu je prostě sranda
Co mě osobně spíš vadí, tak na konzolích jsou tlačítka strašně blbě namapována a taková výměna zbraní je fakt za trest, stejně tak speciální útok je naprostá zbytečnost když se ve své podstatě jedná o trochu jiný heavy, stejně tak ta pěst je sice fajn ale klidně stejnou funkci šlo dát na kop atd..
Dále mi osobně víc sedí 20vs20 než 30vs30 kde už je to moc velký chaos a většina soubojů je jen o tom, kdo zformuje cikánskou férovku dřív V těch 40 mi to přijde o dost lepší a i časteji si tam člověk dá takou pravou férovku.
U téhle hry hraje prim zábava a myslím že té i přes drobný chybky dopřává plnou náloží, takže rozhodně beru a věřím, že tohle si svojí komunitu najde. Je to přístupný ale ovládnout bojiště už potřebuje cvik. Za mě spokojenost.
Odzkoušeno, líbí se mi to, hezká grafika, animace, bojové pokřiky, usekané hlavy a končetiny super. Nemám pomalý internet, ale když mě to po čtvrté vykoplo vždy po 4 minutách pro ztracení připojení k serveru, tak mi to trochu zkazilo první dojem, ovšem to je závada kterou určitě odstraní. Vyzkouším tedy ještě co hra vyjde. Dám tomu šanci, i když mě mrzí, že je téměř jisté, že za půl roku po vydání to bude hrát málo lidí. Dobře, nebudu malovat pěšky na zeď, uvidíme. Jinak bych se tak na půl připojil ke kolegům níže v diskuzi, je těžké zpracovat ovládání soubojů s mečem, je spousty her které se o to pokouší a drtivá většina z nich je spíše arkádová napodobenina. KCD tohle zvládlo na jedničku i když v jiných oblastech může být trochu pozadu, pořád se mu v tomto směru nic nevyrovná (kor na ovladači, klávesnice a myš je trochu chaotická, ale s páčkama zase neotevřeš těžší zámky… Prostě to nejde!!) každopádně Chivalry2 je opět ta arkádová záležitost, ale zvládá to např. oproti ForHonor fakt dobře. Dá se říci, že pokud plánuješ ve hře multiplayer nemůžeš použit mechaniky KCD jelikož je to spíše určené na duely a kvalitu duelového souboje, souboj s více nepřáteli je téměř nemožný, proto musíš taktizovat a na nepřítele vyzrát. Na to v multiplayerové hře není čas, chuť a hráči prostě budou vždy rushovat pokud nedostanou do ruky odstřelovačku. Krásně nám to předvedl Hood:Outlaws, Krásná optimalizovaná hra, se skvělou myšlenkou. Ale chce těžší AI a Roleplay, což je jen pro úzkou skupinu lidí, co je ochotna se tomu věnovat. Většina z nás, se nechce věnovat své postavě v jedné hře natolik, abych ji vytvořil vlastní život. 😁
Díky za upozornění, hned jdu vyzkoušet na PS5..
No, ta obrana s nožem proti halapartnám a sekyrám..RIP Chivalry, i když ono si to svý hráče najde…jako CoD a další
Kdyz vyslo KCD, byl to svezi zavan neceho, co tu uz dlouho nebylo, jestli kdy vubec. Byla tu nadeje, ze se dalsi inspiruji timto pristupem. A vznikla spousta her s podobnym zasazenim, ale jinym zanrem. Bohuzel, vysledkem bylo, ze vznikaly predevsim splacaniny stredoveku a moderniho battle royale, coz muze byt recesisticka zabava, ale historicky pristup, ktery by se dal usuzovat ze snahy o zobrazeni stredoveku bez magie a nadprirozenych bytosti, place opustene v koutku. Z traileru na me Chivalry 2 pusobi spise jako COD se zbranemi na blizko. To uz mi pripada lepsi Mordhau, ktery se tvari mnohem realisticteji.
Já jsem třeba fanda do středověku, mečů a vůbec, ale KCD ač realističtější, mi přišlo hrozně utahaný a místama vyloženě nudný. V tomhle směru upřednostňuju zábavu před realističností. Osobně bych fakt nebyl rád kdyby všechny hry z období středověku byly spíš simulace, než hry. Je třeba dát prostor oběma směrům.
A co když je KCD obojí – realistický a zároveň zábavný? Hra má realistický „nádech“, ale vyloženě realismus tam nevidím. Ve skutečnosti, když si člověk zvykne na ovládání (byť uznávám, někdy je neohrabané – viz. combat), se to změní v některých aspektech až na arkádu (v závislosti na lvl schopností postavy).
Samozřejmě chápu, že pro každého znamená zábava něco jiného, ale za ty mraky hodin hraní mohu říct, že KCD je dobře vybalancovaný, co se realismu a zábavy týče.
Třeba u Chivalry 2 si myslím, že nedokáže uspokojit fandy do středověku a věci s tím spojený. Zde „zábavě“ ustupuje prakticky veškerá autentičnost, čím narážím na komentáře výše, kde tuhle hru připodobňují CODku (taky si to myslím, jedná se vlastně o „pouhé“ cod v medieval kabátku, jako odpočinková zábava ale plně dostačující).
tak on popsal co mu vadi ta utahanost a ja s tim souhlasim , ale jak rikas ty kazdy ma svoje chute .