Aktualizace: do článku jsme doplnili druhé video, které se zaměřuje na zbraně, vybavení a vozidla.
O podobě očekávaného Far Cry 6 jste si mohli udělat poměrně dobrý obrázek před dvěma týdny, kdy Ubisoft zveřejnil několik gameplay trailerů. Nyní se k nám díky Youtube kanálu Cycu1 dostávají nové záběry z hraní. Ty z části vychází ze starších materiálů, ale obsahují i dosud neviděné pasáže. Hlavní prostor je věnován prostředí tropického ostrova Yara, kam nás hra vezme.
Zajímavou informaci ohledně kamery prozradili rozhovoru pro Gamespot i vývojáři. Kromě pro sérii Far Cry tradičního pohledu z první osoby nabídne šestý díl také pohled ze třetí osoby. Po vzoru jiných titulů však nebude možné mezi pohledy volně přepínat.
Změnu perspektivy si vždy vynutí samotná hra. Podle autorů tuto změnu pocítíte především v cut-scénách. Výsledkem by měl být filmovější zážitek a větší pouto s hlavním hrdinou/hrdinkou. Do pohledu ze třetí osoby vás hra přepne rovněž při použití raketového batohu Supremo a při vstupu do partyzánských táborů, které budou fungovat jako základna.
Další materiály a informace o Far Cry 6 nám vývojáři nepochybně naservírují tuto sobotu během akce Ubisoft Forward. Hra vychází 7. října na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Jak se vám zatím nové Far Cry zamlouvá?
Far Cry 6 si můžete předobjednat v Xzone. K dostání je běžná, zlatá i ultimátní edice.
No vypadá to fakt nádherně. I když na hru nadávám a furt se mě na ni některé věci nelíbí. Tak si myslim že jim to zežeru i s navyjákem. Prostě mě uhýčkaj a pomažou hubu krásnou grafikou a nakonec si hru koupim.
Hry ubisoftu hraju posledních 10 let jen kvůli naprosto famóznímu zasazení a pečlivě vybudovaným světům, které jsou plné detailů. S Far Cry 6 to nebude jinak. Prostředí je opět nádherné. Zrovna hraju podruhé FC5 a Montana byla naprosto nádherná. Ty lesy, rozbřesky… Stačí mrknout a člověk by hned vyrazil do přírody (jsem rád, že všechny hry od ubi už mají standardně fotomód): https://corvus-collector.rajce.idnes.cz/Far_Cry_5/
Jinak ještě podotek k možnosti schovat zbraň a mít prakticky „neomezený“ přístup po herní mapě. Napíšu jen: KONEČNĚ! Jestli mě něco vyloženě na pětce a čtyřce sra*o, tak jsou to NEUSTÁLÉ přerušované výlety do přírody/za misemi. Opravdu mě lezlo doslova krkem, že jsem nemohl popojít ani deset metrů, aniž by mě členové sekty nezačali nahánět. V kombinaci s agresivním medojedem, pumou a krůtou to byl fakt jeden velký opruz. Couuugááááár!!! Tahle věčná přerušování, dělající z Montany na každém kroku válečnou zónu, byla zábavná asi jako přerušovaná soulož. Takže konečně autoři umožňují schovat kvér a užívat si kubánského sluníčka a krás ostrova. Za mě super fičura.
Záleželo na situaci, někdy mě to sralo, jindy vyhovovalo, protože nic jiného, než to zabíjení nepřátel na té cestě dělat nešlo. Jinak FC5 projeto 2x v kooperaci a peckovní zábava.
Naprosto souhlasím. Far Cry vnímám jako fast-food herního byznysu. Ale občas si ho dám a pochutnám si. Hrál jsem trojku a čtyřku a s radostí jsem je dohrál. Už rok mi na PSN účtě leží ve slevě koupená pětka, takže na ní taky dojde. Stejně jako tobě mi ale vadí, jak měli vývojáři zřejmou panickou hrůzu z toho, že by se ve hrách třeba jen na minutu „nic nedělo“. Takže buď po vás pořád jdou vojáci nebo místní fauna, nebo vám hra pořád připomíná, že je někde nějaký „interest point“, nebo je poblíž nějaký „challenge“ a tak podobně. To dělají všechny open-world hry (viz. Horizon, kdy člověk nemohl sjet z cesty, aby po něm nešel nějaký robot) — je to únavné.
Tohle mi na pětce ani nevadilo. Přeci jen jsi v okupované oblasti. Spíš mě vytáčelo že mě hra nenechala hrát hru. Vesele si řádím s vrtulníkem, všechno je parádní. Ničím outposty a obecně enemáky a najednou se po mě někomu zasteskne tak z ničeho nic zmizím z helikoptéry a objevím se na křesílku kde musím hrát jednu stupidní pasáž pořád dokola protože prý nějaký příběh… Jak líný design tohle je.
souhlasim
Tyhle ty ukázky ze hry nenaplňují to ořechové“pravé “
Hra vypadá dobře, a možnosti, hratelnosti taky.
Každý díl měl něco do sebe. A šestý díl vypadá, že by mohl pokročit o kus dál ve všem.
Nedá se přeci tvrdit, že tohle je špatný apod..
Aspoň se snaží každý díl obohatit něčim jiným, udělat změnu, možnostech, zlepšit grafiku, hratelnost, je toho hodně a určitě bych rád zahrál už teď.
Vzpomeň te si třeba na FarCry Primal, příběh toho dílu a srovnat ho s timhle?
Vytváří snad každým 1-2 rokem další díl a proto se snaží o změnu a každý nový má hold něco do sebe, ale někdo od toho očekává asi 2.S.VÁLKU se stylu FC?
Nemám rád zdlouhavé ukázky, sem spíš pro zahrání, že budu hrát dokuď to půjde.
Většinou naskočí ve hrách načitaní ve stylu ukázky a po chvilce možnost zas hrát.
Nebo ukázka, kterou je možnost přeskočit, výhoda pro to, že už sem třeba hru dohral, a hraju znova.
Když hraji hru poprvé, a chci o tom příběhu něco vědět, tak vše nechám běžet.
Já sem třeba rád za ten nový díl, protože pokuď serii FC člověk snese, tak tu máme zas další díl.
Ty jo, to je super nápad, WWII FarCry ve stylu hanebných panchartů. To by bylo super!
Budu asi v tomhle naprosto jediný, ale já preferuju hry, respektive perspektivu ve stylu Half-Life. Čili žádné filmečky z třetího pohledu, místo filmečků pouze rozhovory s volným pohybem a němá hlavní postava. Já se naopak sžiju s takovou postavou, která nemele něco, s čím třeba nesouhlasím (co bych v dané situaci neřekl) apod. Preferuju, když vývojáři tvoří němé postavy, vlastně se dá říct neutrální. Každý hráč si vlastně určuje, zda bude rozhovory ignorovat nebo je poslouchat a mít na ně různé názory. Sice to gameplay vlastně nemění, ale i tak je to za mě lepší.
Dále nemusím, když mě hra přeruší k vůli nějaké cutscéně. Já mám raději styl, kde tě hra nechá se „volně“ pohybovat, zatímco ti někdo něco říká a sám určíš, zda ho budeš poslouchat či nikoliv (jako ve zmíněném HL).
Samozřejmě záleží na hře. Třeba u KCD a podobných hrách jsou filmečky super (navíc je lze když tak přeskočit), ale u stříleček typu FC moc ne. Jasně, úvodní filmeček a ty nejdůležitější jsou ok, ale jinak za mě nee.
Ale jak říkám, v tomhle budu naprostá minorita.
Třeba němý Artyom v Metro Exodus mě akorát štval. V rádiu „Artyom can you hear me? Artyom?!“ A nic ticho
Uznávám, že v Metru to působilo místy srandovně. Ale za mě pořád lepší, než kdyby začal cosi kecat i on. Stačí, že jsou ukecaní i ostatní
Mě nevadí němá postava ve hrách, kde je možnost volby odpovědi – Skyrim, The Outer Worlds apod.
Ve hrách jako je Metro to na mě působí divně, protože celý „dialog“ je jednostranný bez možnosti reakce a často to vede k nesmyslným situacím viz ten příklad.
Zajímavé, že to takhle někomu vyhovuje. Já osobně považuji němé hrdiny za přežitek a u her jako Metro je to spíše nějaký dozvuk minulosti. Osobně jsem rád, že jsou hlavní hrdinové dabovaní/ukecaní. Mě ta jejich němota vždy vytrhávala z nějakého ponoření do příběhu či do daného rozhovoru.
To tedy slyším prvně, že by tohle někdo preferoval, ale proč by ne. Ve hrách mám osobně raději postavy co mluví. Jsou třeba chvíle, kdy by postava měla třeba řvát, smát se, brečet, zkrátka projevit nějaké emoce. A takové Metro, tam je to směšné skoro pokaždé, když někdo na Artyoma mluví. Ale třeba když je němá postava v hororu, tak tam to umocňuje ten strach. Třeba v prvním Dead Space o tomhle měli jasno hned ze začátku a vůbec mi to nevadilo.
Co se tyce mluveni hlavnich hrdinu, vidim to podobne, ale ne stejne.
Muj nazor je takovy, ze pokud dostanu uz predem vytvorenou postavu s charakterem, tak at si mluvi. Hlas je soucast charakteru te postavy. Rekneme, ze treba Geralt ze Zaklinace je takovym prikladem.
Pokud ale postavu vytvarim sam a upravuji si jeji vzhled, take bych nechtel, aby se sama vyjadrovala, protoze ma reprezentovat mne a ja si to muzu komentovat sam pro sebe, pripadne vybrat dialogovou volbu z nabidky. U tohoto pristupu bych zminil treba Drakorozeneho ze Skyrimu.
Většina lidi na to už teď nadává ale až to vyjde tak všichni nad tím budou honit a Ubi bude mít masivní prodeje jako vždy.
Mně to přijde docela zajimavý a to ani extra nemusím Far Cry serii ale pochybuju že se gameplay nějak výrazně posune
To bude asi dlouhá hra, když se tam chodí tak pomalu
od far cry 3 je to horší a horší shit stejný jako s Ac
Sice Far Cry repetetivnost ještě snesu, ale musím souhlasit. S trochou nadsázky se dá říct, že ten, kdo hrál Far Cry 3, tak hrál zároveň i všechny novější Far Cry (včetně šestky – ano, věřím, že to bude hratelnostně na chlup stejné) a když si ještě víc zapřeháním, tak lze tvrdit, že ten, kdo hrál FC 3, tak hrál vlastně veškeré novější Ubi hry.
Jasně, protože ve Far Cry 3 jsem se mohl prohánět ve vrtulníku a střílet rakety na nepřátelský kemp. Nebo jsem Far Cry 3 mohl komplet projet v kooperaci. Nebo jsem v FC3 mohl házet kopí po mamutech…
nechapes co tim myslel , akorat ses urazil a obhajujes neco cemu nerozumis .
Máte v článku špatnej odkaz na video. Místo prostýho odkazu na video tam máte odkaz na konkrétní čas videa.
+ Jak se vás zatím nové Far Cry zamlouvá? Má být váM
Opraveno, děkujeme za upozornění
Far Cry 6 se mi nezamlouvá, kupovat tedy rozhodně nebudu. Grafika je pěkná, ale to je asi tak vše a grafiku má dnes pěknou skoro každá hra. Chce to víc snahy a pak možná budou penízky.
Tak Far Cry 5 se jim docela povedla, počkám na recenze a pak budu možná něco blekotat, že si hru nekoupím.
Když se mi nelíbí pojetí hry(které jde poznat už z traileru a „gameplay“ ukázek), tak nejde o žádné blekotání BTW FC5 se mi opravdu nelíbilo, ale sto lidí, sto chutí.
Podívej se na prodeje far Cry 5 trdlo
Prodeje neznamenají dobrou hru a zrovna u Ubi to platí dvojnásobně.
Přesně tak
omg co to je za reakci? co mají prodeje společného s kvalitou? a hlavně, co má prodej společného s tím, že se mi hra nelíbí? ty sis taky koupil všechny hry, co mám já? to jsou odpovědi jak od pětiletého děcka, co nezná souvislosti, ale má potřebu se ke všemu vyjadřovat. Evidentně ti došly argumenty, tak už trousíš blbosti, tak to radši zabal, tuhle bitvu si prohrál