O nadcházejícím titulu od mistrů souls-like žánru FromSoftware, Elden Ring, se rozpovídal game director hry Hidetaka Miyazaki v rozhovoru pro magazín Famitsu. Ten přinesl nové informace o chystaném fantasy RPG, z nichž nejzajímavější je asi samotná délka hry. Miyazaki uvádí, že dokončení hlavní dějové linky zabere hráči okolo 30 hodin. Hráči navíc mohou tentokrát očekávat mnohem větší volnost ve srovnání s předchozími hrami od FromSoftware.
Miyazaki rovněž prozradil, že v Elden Ring bude hlavní centrum, případně město, odkud se hráč bude vydávat do dalších lokací. Bossů bude tentokrát omezený počet, avšak nebude stanovené pevné pořadí, v jakém s nimi lze bojovat. Podobně jako v Dark Souls hrách, i zde se bude hráč seznamovat s příběhem a lorem hry skrze popisky jednotlivých předmětů. V případě multiplayeru potom nečekejte možnost jízdy na koni.
Společnost FromSoftware je také přesvědčena, že dodrží cílené datum vydání hry Elden Ring, a tým omezuje poškození způsobené pádem, aby hráče motivoval k prozkoumávání herního světa. Mimo jiné je k dispozici celková mapa světa, nikoli však samotných dungeonů.
Vydání hry Elden Ring je zatím naplánované na 21. leden 2022 a dorazí na platformy PC, Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 a PlayStation 5. Hru si můžete předobjednat skrze obchod Xzone.cz.
Elden Ring budeme schopní dohrát za 30 hodin – za sebe můžu s klidem říct, že určitě ne.
Bude cz titulky
To se zatím neví, ale není to moc pravděpodobné – kromě jiného s ohledem na to, že se jedná o japonskou multiplatformní hru.
No… já určitě Třeba můj padesátihodinový run v DS3 nesouhlasí.
Jsem zvědav na kolik to stáhnou speedrunneři. 😁
Já jsem zase zvědav co tam budu vyvádět já, tenkrát u darksouls 2 (má první souls hra) jsem strávil 80 hodin jenom objevením pár základních lokací v okolí Majuly. A pokud jsem zabil 4 bosse, tak maximálně.
Jestli tohle je na 30 hodin, tak u mě na 100