Chystané rozšíření Dawn of the Dukes pro Age of Empires II: Definitive Edition bude pro našince obzvlášť lákavé. Vůbec poprvé v sérii si v něm totiž zahrajeme za Čechy. Těšit se můžete na dvě unikátní jednotky v podobě houfnice a husitského bojového vozu.
V kampani bude hrát hlavní roli Jan Žižka. Vývojáři tuto známou postavu našich dějin popisují jako neobyčejného vojevůdce, který z obyčejných sedláků vytvořil disciplinované a obávané jednotky.
Age of Empires II: Definitive Edition – Dawn of the Dukes vyjde během srpna. Kromě českých nabídne i polské jednotky. K hraní budete potřebovat základní hru. Pokud jste si předobjednali Age of Empires IV, tak se k DLC dostane bez dalšího placení.
Tahle hra je prostě nesmrtelná. Kdyby mi někdo v roce dejme tomu 2000 řekl, že budou po více než 20 letech stále vycházet do AoE 2 přídavky, tak bych těžce nevěřil.
O co, že se v budoucnu dočkáme ještě dalších DLC.
Takováhle podpora je vskutku unikátní.
Tuhle sérii miluju a každý další přídavek je skvělá zpráva a pro mě osobně must buy.
AOE jsem si koupil dvakrát- původní verzi a pak i DE.
Za AOE2 jsem utratil fakt hodně peněz (původní hra a k ní datadisk Conquerors, pak Age of Empires II HD, datadisky Forgotten, African Kingdoms i Rise of the Rajas, a nakonec samozřejmě i Definitive Edition včetně The Last Khans a Lords of the West), takže Dawn of the Dukes rozhodně nesmí chybět též…
AOE3 mám též původní i DE edici, zrovna tenhle měsíc jsem dokončoval sérii misí abych si odemkl USA jakožto hratelný národ do Skirmishe :).
Stejně tak i Age of Mythology mám v původní i Extended verzi, jsou to prostě srdcovky :).
Jsem rád že tyhle pecky vydavatel nenechává spát a dodává stále nový obsah, jsem opravdu zvědav jak se bude hrát AOE4.
BTW: Co-Op for Age of Empires II: Definitive Edition has arrived! Launching today in the Public Update Preview on Steam.
VOZOVÁ HRADBA! Veverka z Bítýšky
Za Žižky to bylo naposled kdy se nás Němci báli, vlastně ještě letos za koronaviru .
Nejen za Žižky, ale i z První republiky a vadila i Československá socialistická republika, ovšem Ceterum censeo ČSSR esse delendam. Ovšem nyní jsme přesně tam jak to západu vyhovuje. My totiž nepatříme na západ. My západu PATŘÍME.
jsem jedinej koho začíná frustrovat ta malá armáda??
jsem snad zhýčkaný Total War 2 ??
prostě bitka 20 vojáků vs. 20 vojáků mi přijde dost bizarní na dnešní dobu…
nemluvím jen o AOE2 ale i o AOE4 , kde jsme viděli stejně početné „armády“…
10 pěšáků + 10 jezdců a poďme do sebe
války jak svině… spíš takové oťukávání …
když v reálu to byly desítky tisíc proti sobě …
Prostě totální lenost hru někam posunout
A jelikož jim to lidi budou takhle kupovat i dál, tak se dá jen těžko čekat nějakej posun kupředu.
Hry podobného stylu prostě zamrzli v minulosti. Bez dvojsmyslu.
Proč chceš posouvat něco, co očividně funguje. Ty by jsi taky Starcraft překopal na velký bitvy? Vždycky šlo o správu pár desítek jednotek.
Protože se hry přece mají vyvíjet ne?
Proč třeba Larian nezůstal u toho jak vypadal DOS 1 a každou svojí hru postupně posunuje na nový level gameplaye ať už z grafického hlediska, nebo toho co jde ve hře dělat.
Tohle je dle mě to o co by mělo jít firmám hlavně. Posovat daný žánr nějak kupředu.
Jinak i z toho důvodu hry stojí pořád více a lidi si kupují pořád výkonnější sestavy.
Hlavně je potřeba si uvědomit, že takhle hra i po tolika letech je schopná mít stabilní základnu několika desítek tisíc hráčů, což si některé nové hry můžou nechat zdát i pár měsíců po vydání.
Je zde vyvážený koncept pro casual i pro hráče, který je udělaný tak, aby rozšíření, nebo patche, které do této hry přichází nezměnili zavedené typologie stylu hraní. Pokud se člověk ohlíží o posunu, neměl by to spíše očekávat od AoE4?
To určitě ano, ale já u nich právě velkej posun neočekávám.
Klasický RTS patří do klasického RTS AoE, Starcraft, CnC, a další mnohé tituly tam prostě patří a kdyby změnily formát, tak rozdělí fanouškovskou základnu.
Jediné rozumné řešení jak tohle udělat a zachovat obě strany mince je to, že podobně jako v CnC tiberium wars se může v RTS hrách na místo jednoho pěšáka dá vyprodukovat skupina dejme tomu 8 pěšáků, kteří jsou braní jako jeden celek, ale stále tenhle jediný celek vyžaduje přísné individuální zádávání rozkazů v reálném čase.
Je mi putno co chceš vyvíjet nebo ne. Když vyjde nový AoE nebo Starcraft čekám, že se budu u micro powerplayí potit až na kost. Formát grand strategií přenech titulům a studiím, které na tom budují a do milovaných RTS mi nešahej.
no jo ale Starcraft a CaC jsou zrovna Sci-fi …
tam pochopím když si vymýšlí …
ale historická hra AoE kde každý ví jak to probíhalo…
prostě bizár na rok 2021
Stejně pak ve výsledku ovládáš podobný počet skupin vojáků. Tady by si prostě musel udělat prakticky to stejný, jinak by to byl neovládatelný chaos. Museli by to řešit nějak podobně no. Buď velké skupiny ve stylu Total War nebo menší na styl Rise of Nations.
Běž si radši pustit Hollywood
Si zahrej Cossacks 3, tam můžeš jednotkama zahltit celou mapu.
Zrovna ve středověku byla reálná velikost armád pod 5000. zbytek je nadsazené. Vem si že přesné počty máme až z 30ti leté války, kdy průměrná armáda měla 20K.
Pořád tomu nemůžu ověřit. Dvacet let stará hra a dostává nová rozšíření. Myslím, že nebýt týmu, co před lety vytvořil The Forgotten Empires, tak bychom se do tohodle bodu nikdy nedostali. A za to jím mnohokrát děkuji, protože AoE2 dodnes hrajeme s kamarády pravidelně a dle mého se jedná o jednu z nejlepších strategií, která kdy vyšla. Né-li ta nejlepší.
I po art stylové stránce to prostě pořád zapadá do toho původníhu stylu. Fakt prostě po všech stránkách super.