Casey Hudson, bývalý generální manažer a producent studia BioWare a klíčová osoba, která stála u zrodu původní trilogie Mass Effect, ale také u Star Wars: Knights of the Old Republic a Jade Empire, včera na svém Twitteru oznámil, že společně s několika kolegy vytvořili nové kanadské videoherní studio Humanoid, jejichž oficiální stránku můžete navštívit na tomto odkazu.
We are Humanoid Studios. This is the first tiny step in our journey, and we hope you'll come along with us on the adventure. https://t.co/b77Z2hbKFG
— Casey Hudson (@CaseyDHudson) June 29, 2021
Tento nezávislý tým je pak podle jeho slov postaven na tom, aby umožnil „kreativní svobodu vývojářům, kteří se pokusí přinést hráčům inovace a umění skrze novou herní značku„.
Více informací se dozvíme později, avšak studio aktuálně najímá pracovníky do několika pozic, kdy z inzerátů vyplývá, že jejich titul nejspíše bude fungovat na Unreal Enginu a klíčový bude příběh. Kromě toho je zde možnost, že jejich značka pronikne i do filmu, televize či knih.
Příliš dalších indicií pak k dispozici není, ale rozhodně se těšíme na to, co nám tento tým v budoucnosti přinese.
Pán ABC Jsem zvědav, co za pár let z toho vznikne ale moc nečekám.
Tady se pozná ignorance. Herní režisér jedné z nejlepších herních trilogií všech dob „moc nečekám“. Radši si běž zahrát nějakej levičáckej progresivní odpad od Druckmanna…
Osobně taky nic moc nečekám. Kolikáté je tohle studio založené podobnou personou? Asi tak padesáté? Vždyť se o tom píše furt jak nové studio zakládá hlavní tvář AC, Far Cry, tvůrci Diabla, tvůrcí WoWka, tvůrce Dragon Age, scénárista Mass Effectu, tvůrčí ředitel Mass Effectu… reálně bych asi spočítal na prstech jedné ruky kolik z takových pokusů vzniklo opravdu kvalitních her. Většinou to vypadá jen jako vábnička pro sponzory dalšího tuctového vývojářského studia.
Já teda sleduju převážně BioWare, ale ty hromadné odchody jsou tam posledních několik let (rozhodně pod dekádu) a než se založí studio, další měsíce až roky trvá. Pak se buduje tým a ještě se musí ta hra vyprodukovat. Plus aktuálně už nám dva roky situaci ztěžuje covid.
Ono holt chvíli trvá, než můžeme nějakou větší hru od těchto nových studií vidět. Jestli to tyhle studia někam dotáhnou uvidíme spíš až v této herní dekádě.
Myslíš ten režisér, co zatrhnul v závěru původní plot z pera Drew Karpyshyna protože by ho hráči nepochopily a byl by na ně moc složitý. Takže místo toho tam dali to největší klišé v sci-fi, které naprosto není konzistentní s dvěma díly předtím a působí naprosto nelogicky. Včetně toho, že se museli uchýlit k Deus Ex Machině aby to okecali. Osekaný gameplay, kde spousta vedlejších questů je až zoufale odfláknutá, jak nestíhali a přepisovali ten příběh a ořezané dialogy na minimum voleb. Ano, potenciál pro nejlepší herní Space Operu tam byl, než ho tenhle pán zabil a nebudu zmiňovat jeho slavná prohlášení o ABC koncích
Dejte tomu ještě pár měsíců a, dle náznaků z posledního rozhovoru s Markem Darrah, tu máme další studio založené veteránem z BioWare.
Nj, když už starou gardu nikdo v EA neposlouchal, tak si holt šli za svým.
To je stejné jako Mike Morhaim z Blizzardu a další. Tak snad EA a Activisionu ty jejich AAA hry ještě bude někdo hrát, když oblíbení autoři začnou tvořit jinde
Dokud jim lidi a hlavne deti budou utracet za ctrl+c hry s mikrotransakcemi. Tak jim nejaka nova studia a odliv kvalitnich lidi nemusi delat vrasky. Obri vydavatele chteji jen zisk s jakz takz kvalitou. Takze druim palce at sdudio vzkveta, avsak pokud ho nekoupi sony nebo MS tak zaplacou v budoucnu.