Vývojáři z Techlandu dnes zveřejnili třetí epizodu pořadu Dying 2 Know, ve kterém postupně představují základní prvky očekávaného Dying Light 2 Stay Human. Jednotliví členové týmu se postupně věnovali zejména parkouru a soubojovému systému.
Právě prvky parkouru se budou dle slov autorů hodin při přesunu městem Villedor i během soubojů s různými nepřáteli. Důležité bude také kreativní využívání okolního prostředí. Co se týče zbraní, tak ty si budete postupně vylepšovat. Různých upgradů se časem dočká také vaše postava.
Výše zmíněné prvky byly prezentované i v úterním gameplay traileru. V závěru povídání vedoucí herní designér Tymon Smektala rovněž oficiálně potvrdil chystanou verzi prvního dílu pro Nintendo Switch.
Dying Light 2 Stay Human vychází 7. prosince na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Dying Light 2 Stay Human si můžete předobjednat v Xzone.
Jako těším se fakt moc, ale ty vývojářské deníky jsou u mě téměř na hranici koukatelnosti. Ať už je to angličtinou s brutálním polským šišloidním akcentem a hlavně tedy neskutečně negativně působící nepřirozeností a nabiflováním odstavců a to úplně všech zúčastněných. Působí to na mě naprosto otřesným dojmem. Fakt by mě zajímalo, kolik pokusů měli, aby tohle natočili ASPOŇ takhle
Ale samozřejmě jsem rád, že se podařilo Techlandu za poslední tři měsíce totálně vyvrátit a zlomit ty pomluvy o tom, že hra je v dezolátu (podobně jako prokletý Vampire: Masquerade Bloodlines 2) a nic na ní není hotového. Sběratelku mám zaplacenou a netrpělivě vyhlížím prosinec. Parkur a prostředí vypadá fantasticky a evidentně se tam člověk solidně vyřádí
A jak říká Tymon Smektala: „Ól saundz very džusís!“