Vydání hry Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition se nesetkalo s takovým pozitivním přijetím, jaké autoři asi čekali. Kromě špatného technického stavu remasteru slavné gangsterské trilogie, fanoušci také kritizovali Rockstar Games za to, že s vydáním definitivní trilogie byly odstraněny původní verze her. To se teď změní, neboť Rockstar je vrací zpět.
Klasické hry by měly být přidány zpátky co nejdříve. Na svých webových stránkách se Rockstar Games vyjádřili také k nespokojenosti fanoušků ohledně remastrované definitivní trilogie. „Nejprve se chceme upřímně omluvit všem, kteří se při hraní těchto her setkali s problémy. Série Grand Theft Auto – a hry, které tvoří tuto kultovní trilogii – jsou pro nás stejně výjimečné, jako víme, že jsou pro fanoušky po celém světě. Aktualizované verze těchto klasických her nebyly uvedeny na trh ve stavu, který by splňoval naše vlastní standardy kvality nebo standardy, které naši fanoušci očekávají,“ píše se v příspěvku.
Rockstar ovšem s Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition nekončí a dál bude pracovat na opravách. Ty by měly přijít v budoucích, blíže neupřesněných aktualizacích. A co víc, každý, kdo vlastní trilogii GTA nebo si ji zakoupí do 30. června 2022, dostane původní hry zdarma. Zatím ovšem není jisté, zdali se balíček kultovních Grand Theft Auto her vrátí na platformu Steam.
Jednou jsem původní trilogii koupil na Steamu. Ale hrat budu pirátské verze, bez úprav a bez upravených licencí. To je problem s DRM. U DE to ukázali, stáhli hru a překopali vnitřek, uživatel tomu zabránit nemůže…
R* / T2 se ze Cyberpunku nepoučili a vznikl tenhle bordel. A milované hry nechali na mobilních portovačích.
A je to tady, R* to pos*al, tak teď bude napravovat škody, hlavně že to museli odstranit. Já být na místě R* a vědět, že remastery svěřím studiu, které už jednou zklamalo a má za sebou jenom samé porty na mobily, tak rozhodně nic z prodeje nestahuji, protože bych tušil jak to asi dopadne Každopádně se tak stalo a jsem hodně zvědav, co všechno si můžeme představit pod slovem oprava, jestli budou opravovat i ty hrozné modely postav, špatné textury atd.
Nic zásadního dělat nebudou (viz. osud mobilních portů), nechají to vyšumět.
Stejně jako Microids s XIII Remake.
Ja to na Steame vlastním a prinútilo ma to tam napísať recenziu. Ono fakt nie je za čím smútiť. Tie hry neobstáli v skúške času. Najlepším príkladom je Vice City. Roky čítam na internete aké bolo Vice City skvelé, ako ľudia chcú bolo GTA VI opäť v 80. rokoch…
Ale soundtrack je asi jediná vec, čo dnes zaujme. Grafika bola priemer už v dobe vydania, no hrateľnosť je archaická. Zbieranie hviezdičiek na úteku pred fízlami, strieľanie a la Rambo postav sa medzi dvere a kos, malá mapa bez nejakých zaujímavostí, žiaden end-game obsah. Vice City je hra, ktorá sa môže dať do slovníka pod spomienkový optimizmus.
Naprostý souhlas.. Ale nejen Vice City, ale třeba takové San Andreas je mezi hráči neskutečná modla, přitom hra sází na jednoduchou a arkádovou hratelnost, do které se během minuty dostane snad i sedmdesátiletý děda v důchodu. To je samozřejmě ale na té hře plus – jednoduchost, přímočarost a z toho pramenící zábavnost. Ale technicky ty hry byly zastaralé už v té době.. Animace, grafika, umělá inteligence. A to byl při tom už rok 2004! To je tak když vydáváš hru primárně na PS2.
A přesto ta zaostalá hra z roku 2004 porazí technickým zpracováním i Cyberpunk 2077.
https://www.youtube.com/watch?v=HDJdCljK_q0
Taky je mi záhadou proč má tolik lidí nejradši Vice City. Nejlepší je San Andreas a to naprosto ve všem. Asi hudba z 80s dělá dobrou hru nebo já nevim.
Nostalgie, já když jsem byl malej jsem nahrál stovky hodin ve Vice City a San Andreas skoro nic
Vice City byla úžasná hra když vyšla, ale když si to zahraješ zpětně, tak působí vedle San Andreas jako strašná blbost. Pohyb postavy katastrofa. Malinká mapa s pár ulicema. Mise akurát k nasrání. Auta jak z papíru, jenom do někoho trochu narazíš a auto ti buď hodí hodiny nebo odletí jako by vážilo 50kg. Strašně to VC zestárlo. Za to San Andreas se hraje pořád dobře, až teda na to střílení, to mohli víc překopat.
GTA III i Vice City by zkrátka potřebovali pořádný remake se zlepšenými animacemi a jízdním modelem. Taky by do VC mohli přidat chůzi v přikrčení a kotouly (jako u SA), plavání (u slunného a plážového Vice City je ta absence schopnosti plavání strašný bizár) a přelézání překážek, interiéry všech safehousů, obchody s oblečením, přidat vodní skútry, možná trochu zvětšit mapu a některé minihry jako byli v SA (biliárd…). U GTA III by zase mohli přidat motorky, vrtulníky, interiéry safehousů, šatník a nějaké outfity. Třetí díl by potřeboval krapet přepsat příběh a nadabovat hlavní postavu.
Myslím že to bylo proto že vyšlo po temném a celkově ponurém třetím díle něco co bylo hodně barevné, celkově odlehčené se skvělou hudbou, na tu dobu zapamatovatelnými misemi a spoustou novinek jako třeba létání atd. SA už bylo v podstatě jen větší pokračování kde největší revoluce byla posilka nebo kadeřník. Což je samozřejmě nadsázka ale pamatuju si jak jsme na to s klukama čuměli že můžeme hrát za tlouštíka.
Takže nakonec tenhle průjem měl za účel jen zvednout prodeje originálů. Proto to vypadá že na tom dělali jen týden a né ty prezentované dva roky.
Tady na fotce jsou videt lidi, ktery delali na tomhle odpadu. Kdyby se radsi soustredili na hru a ne na nejaky posahany progresivisticky ho*na.
Not cool… not cool man
Však jsem psal dříve ,že vedoucího jim tam dělal ten pes,😂 no možná by to dopadlo lépe.
Tahle parta vypadá jako zaměstnanci lehce hipsterské kavárny v San Franciscu na inventuře…
Aha. A kdo že z nich vypadá jako hipster?
Ta kavárna je lehce hipsterská. Přesně v těch pracují takovéhle typy. Nebo je taky jde ještě vidět v donut/cupcake shopech.
Vypadají přesně jak lidi ze kterých si v GTA V dělal R* srandu během mise, kde Michael dával výbušninu do telefonu v kancelářích Lifeinvaderu.
Ani bych se nedivil, že hlavní director byl ten pes … kvalita by odpovídala
Vracet si můžou co chtějí, dokud to nevyjde na Steamu a nebude to opravené tak nezájem. A to nebude ještě dlouho