Nové a fanoušky, úspěšného free-2-play akčního RPG Warframe, velmi očekávané rozšíření The New War se pomalu blíží k vydání. Jeho datum nedávno oznámili tvůrci z DIgital Extremes na speciálním streamu, kde také představili strhující filmový trailer. Studio toto rozšíření představuje jako dosud nejrozsáhlejší příběhovou kampaň.
Příběh v The New War se odehrává ve třech aktech a obsahuje různé mise zasazené do nových prostředí, včetně otevřených světů obležených Sentienty. Chybět nebudou ani věci, které vám budou připadat povědomé. Společnost Digital Extremes vysvětluje, že se „ujmete kontroly“ nad postavami jako jsou Kahl-175 Grineer, Veso Corpus Tech a Dax: Teshin, kteří se snaží zatlačit invazní síly Sentientů. Podrobnosti o příběhu ale nejsou nyní z důvodu spoilerů příliš detailní.
Digital Extremes tvrdí, že bez ohledu na to, zda jste nový nebo vracející se hráč, byste se nyní měli snáze orientovat v úkolové linii Warframe díky průvodci Tenno Guide, což je vylepšení uživatelského rozhraní, které bylo nedávno představeno.
Datum vydání rozšíření The New War je naplánovaná na 15. prosince tohoto roku.
No, asi mam v porovnani s autorem dost odlisne vnimani. Nekomu trailer muze pripadat pusobivy, ale kdyz vidim hlavni hrdinku, ktera bez jedineho skrabnuti bezi vstric salve vystrelu skupiny protivniku, vsechny je naprosto neohrozene pobije a pak se na scene objevi jeden jediny protivnik, ktery vystreli jen jednou jedinkrat, ale jelikoz on jediny „je predurcen“, tak hrdinku (ktera stoji a ceka) zasahne … tomu ja nerikam pusobive, tomu ja rikam pateticke. Podobne „hero landing“, ktery udela takove „zemetreseni“, ze vymrsti do vzduchu vsechny protivniky kolem … atd.
Ten trailer mi pripada zhruba tak pusobivy (pateticky) jako „What a time to be alive“ trailer na BF2042.
Samozrejme, ruzni lide vidi ruzne veci jinak, ale uprimne by me zajimalo, co presne je na tom traileru „pusobive“? Me napriklad ten trailer prehnanou pateticnosti odpuzuje. Cimz druhym neberu, ze pro ne muze byt pusobivy, jen me zajima, co na nem povazuji za pusobive.
To je jen díky tomu že neznáš lore a nevíš kdo to je, co to je Warframe vůbec a nevíš jak funguje.
Je legendarni „muska stormtrooperu“, kteri hromadne pali „ostosest“ na skupinku v koridoru, ktera nema kam uhnout ani se za co schovat a muze pouze postupovat vpred nebo vzad, soucasti lore? Je fungovani „podlahy“ toho objektu, kde se nachazeji, coby castecne trampoliny soucasti lore? Je „ztuhnuti a snad i meditovani“ hlavni hrdinky uprostred bojove situace soucasti lore?
Proc je celou dobu v pohybu, ale najednou, kdyz stoji ve scenari, „hlavni hrdinka dostava zasah“, pripomina prislovecnou „sedici kachnu“, ktera ceka na ranu? Nepripadala mi jako novicka v boji a cekal bych, ze pokud si potrebuje uprostred bojove situace „oddechnout“, najde si nejaky alespon castecny ukryt a nebude stat uprostred cesty, kudy nutne budou prichazet nepratelske posily a to jeste zady k predpokladanemu smeru, ze ktereho budou prichazet. Cekal bych, ze behem bojove situace se bude snazit, mit o bojisti porad prehled. Vzdyt ten „protivnik, ktery hrdinku strelil“ nebyl v pripravene palebne pozici. On pomalu a ztezka prikracel na scenu, pomalu zamiril svou tezkou zbran a vystrelil „raketku“, ktera se pohybovala pomaleji nez predchozi strelba „stormtrooperu, kteri by netrefili stodolu“.
Pokud je vsechno tohle soucasti lore, identity hlavni hrdinky a zpusobu fungovani Warframe, uznam, ze pateticnost nevychazi primo z traileru, ale ze vychazi ze hry, jejiho fungovani, jejiho lore a identity hrdinky.
Bez urazky, ale to je jako scena z Django Unchained, kde doktor Schultz streli Candyho, ten nekolik sekund ustupuje vravorave dozadu, pak padne na zem. Pote se cerny majordomus chodici o holi rozbehne z vedlejsi mistnosti do mistnosti s Candym, dorazi k nemu a klekne k nemu na zem a spusti plac. Az po tom vsem, coz trva nekolik sekund se Schultz otoci celem do druhe mistnosti, rozprahne rukama a prohodi hlasku, ze si nemohl pomoci. Candyho poskok, ktery se zacal otacet spolecne se Schultzem az po nekolikasekundove prodleve poslusne pocka na Schultzovu repliku dokud ji nerekne celou a pak teprve streli Schultze …
Proste to strasne moc „susti papirem a smrdi scenarem“. Postavy delaji prilis okate to, co po nich chtel scenarista a to zasadne shledavam silne telenovelovsky patetickym. Pochybuji, ze lore s tim ma cokoliv do cineni.
Jenom potvrzuješ, že vůbec nevíš o čem píšeš. Rozebíráš cinematic trailer pro DLC bez jakýchkoliv znalostí gameplaye nebo hry samotné.
Navíc podobné „chyby“ bys našel prakticky ve všech trailerech, filmech, hrách atd. – proto se tomu obvykle říká fikce.
Musim s vami zasadne nesouhlasit. Nekterym delum (trailery, filmy, hry, atd.) se nerika fikce proto, aby mohly obsahovat chyby a to oznaceni slouzilo jako ospravedlneni. To, cemu se rika fikce, je neco vymysleneho, co se nestalo, ale nemusi to nutne odporovat logice. Dokonce jsou fikce, ktere pusobi velmi verohodne. To je take jeden z duvodu, proc je nekdy tezke poznat co je pravda a co fikce. Kdyby platilo vase tvrzeni, byla by prakticky kazda fikce relativne snadno rozpoznatelna (alespon pro nektere lidi) a dost mozna by bylo jeji odhaleni i algoritmizovatelne.
Rovnez nesouhlasim s tim, ze podobne chyby jsou prakticky ve vsech trailerech, filmech, hrach, atd. Nemyslim si ani, ze by „postavy zmitane scenarem“, ktere se chovaji nelogicky a neprirozene jen proto, ze to potrebuje scenarista pro dalsi deni, byly pritomny ve velke vetsine takovychto del.
A urcite bych necekal takoveto „postavy zmitane scenarem“ v necem, co je oznaceno privlastkem pusobive. Mimochodem, pouziti takoveho privlastku zvysuje ocekavani od zmineneho dila a pusobi jako spoustec jevu, kteremu se „vulgarne“ rika „hype“. To pak uz by melo dane dilo opravdu byt nadprumerne v mnoha smerech, protoze tim, ze je predstaveno jako svym zpusobem vyjimecne, bude na nej pohlizeno prisneji, protoze to dilo udajne neni jen tak nejake tuctove.
Dodatek:
TheEvo povazujete na tom traileru za pusobive?
Nicmene, uprimne me zajimaji nazory druhych. Co vy