Turecký nezávislý vývojář Burak Dabak oznámil pokračování jeho předchozího titulu SpaceBourne.
Druhý díl bude opět postaven na Unreal Enginu 4, kdy se jedná o vesmírnou otevřenou střílečku s RPG prvky, která navíc nabízí i elementy z third-person her.
Příběhově se bude navazovat přímo na předchozí titul, kdy tentokrát hlavním cílem bude, abyste vybudovali nové impérium v galaxii.
Z pohledu průzkumu se pak můžete těšit na několik tisíc procedurálně generovaných slunečních soustav, kdy každá z nich bude mít trochu odlišnou strukturu a planety, jež lze objevovat.
Kromě toho na vás čeká nový editor postav, vylepšování vašeho kosmického plavidla, nějaká ta diplomacie s jednotlivými frakcemi i hvězdnými lordy, obchodování či těžení.
Každopádně při tom všem nebudete sami, kdy vás hrou budou doprovázet společníci, jimž lze na lodi přiřadit různé role, ale dva z nich si také můžete vzít s sebou na povrch planet do akce.
Titul by měl v předběžném přístupu na Steamu vyjít už 1. listopadu, kdy produktovou stránku hry naleznete zde.
Každopádně taktéž můžete zamířit na Kickstarter, kde naleznete doprovodnou crowdfundingovou kampaň a vznik hry můžete podpořit.
Pokud se ji navíc podaří vybrat větší finanční obnos, tak je možné, že dojde i na přidání dodatečných unikátních modelů jednotlivých lodí, nových forem života či možností tvorby základny.
V únoru by pak mělo už dorazit hratelné demo, zatímco ve třetím kvartálu roku 2022 bude dostupná uzavřená alfa i beta.
Na plné vydání by mělo dojít v prvním kvartálu roku 2023.