Pokud se chystáte do nádherného světa hry Horizon Forbidden West, tak vězte, že odemknutí jedné z trofejí může mít reálný dopad ve světě našem.
Sony totiž ve spolupráci s Arbor Day Foundation oznámilo spuštění programu „Play and Plant“, jehož účelem je pomoci snaze o znovuzalesnění Kalifornie, Floridy a Wisconsinu.
To znamená, že Sony za každého člověka, který v samotné hře odemkne trofej „Reached the Daunt“, zasadí strom v rámci třech zalesňovacích projektů.
Tato akce pak poběží buď do 25. března, nebo do chvíle, kdy se podaří tímto způsobem zasadit zhruba 288 000 stromků. Každopádně vzhledem k tomu, jak moc je titul očekáván, se dá předpokládat, že ke splnění druhé podmínky dojde poměrně rychle (pokud se tedy nejedná o nějakou náročnější trofej). Proto by asi ve skutečnosti bylo ještě trochu milejší, kdyby se tímto společnost nelimitovala a zasadila tolik stromků, kolik padne trofejí. Avšak stále se jedná o velice milé gesto.
Horizon Forbidden West vychází na PlayStation 4 a PlayStation 5 už tento pátek, tedy 18. února.
Předobjednávku stále lze vytvořit v Xzone.
Na základce jsem sázel stromky, abych posílil mír.
a posílils?
Hraním zasaď strom, krásné Ještě štěstí, že ty servery, montovny a továrny na součástky, vývojářské společnosti atd. atd. jedou na vodu z knedlíků.
na místě nezáleží.. každej strom navíc ovlivní životní prostředí v globálním měřítku stejně tak,
jako každej novej komín… problémy nezmizí tím, že je nevidíme
280k stromů je dost málo, Sony má peněz jak sraček, tak by mohli zasadit stromů jako sraček.
MS má peněz víc a co z toho, než lamentovat nad málem by bylo lepší ocenit alespoň něco.
A kolík jsi ty vysadil stromů, mentále?
Tak to sis pěkně naběhl, sadil sem stromky brigádně za mlada, dohromady jsem jich určitě tak 10k zasadil
Možná by hráči mohli i sami zasadit strom, kdyby chtěli.
jako fyzicky jo, tak to už chceš moc..
Něco podobného je ve hře Anno 1800, respektive v jeho třetí sezóně s DLC Plant a Tree. Z každé kopie jde jedno euro, či dolar nějaké nadaci co se snaží zachránit svět. Dnes se da vydělat na všem…
Nebo v Ghost Recon Breakpoint byla akce, že ve hře bylo místo kde jsi mohl zasadit strom a v reálu ho za tebe zasadil Ubisoft. 😁
Americka hra z prostredi ameriky, pro americany a ted uz i s americkou trofeji. Ano, zivotni prostredi je globalne ovlivnitelne, ale nejvetsi efekt je vzdy lokalni.
Vzpomnel jsem si jak v minulosti byla nekolikrat moznost, ze hraci Magic the Gathering mohli hlasovanim vytvorit komunitni kartu, ktera byla pak vydana v nektere edici. Hacek byl v tom, ze hlasovat jste mohli pouze pokud jste byli obcany USA nebo Kanady.
Nejsou vsichni americane stejni, ale pokud se da ztvarnit stereotyp americana, jednou z charakteristickych vlastnosti je sebestrednost a predstava mapy se Spojenymi staty, Kanadou, Mexikem, Ruskem a Cinou a na zbytku sveta je neprozkoumane uzemi s napisem „tady jsou lvi“.
Děkujeme za pěkný příspěvek do diskuze pro ruskýtrole. M
Tu manipulativni nalepku jste si, prosim, vycucal z ceho?
Co je na konstatování faktu, že jsou Američané sebestřední a neumí zeměpis proruského?
Guerilla games je Holandská firma
To nepopiram. Ale vy chapete, proc maji jit penize na 3 ruzne zalesnovaci projekty a vsechny 3 jsou na uzemi USA?
Možná kvůli každoročním lesním požárům ve jmenovaných oblastech?
Asi tak. Další hra v americkém stylu, určená Američanům, ve kterém zachraňuje svět jedna Američanka. Už to začíná být poněkud ohrané. Místo toho, aby se vývojáři snažili přijít s originální zápletkou a vložili do toho některé vlastní kulturní aspekty, často jen kopírují americký hollywoodský styl.
Odpovedi jsou prekvapive penize. Amerika je obrovzky trh kde se mluvi anglicky+ kanada ktera prida dalsich nekolik milionu. Tak je jasne ze to delaj pro jejich trh. Evropa ma nekolil statu s nekolika jazyky a kulturami. Pak i asie ma nekolik idnoai jazyku a kultur. Oroto je jednodussi udelat hru kterou budou kupovat miliony a rozumet ji. Nez delat treba Hru o sveskackovi (pohadkova postava v nemecku) kde kupni sila by nebyla tak velka
Hmm, kdyby tak mysleli všichni vývojáři, tak by zřejmě nikdy nevznikl Zaklínač, Kingdom Come (až na ten dabing) nebo Plague Tale. Zaklínač tedy není zasazený do skutečných reálií, ale je inspirován slovanskou mytologií. Ty východoevropské státy zase neměli a nemají překvapivě problém zasadit hru do svých končin, když mohli vzniknout hry jako Metro, STALKER, nějaká ruská RTS ve stylu Commandosu a ve vývoji je ruské sci-fi Atomic Heart. I na tom slavném Silent Hillu (těch starších dílech) je vidět, že to není typická americká hra. Když si vývojáři zvolí správné téma a umí ho dobře prodat, tak mají šanci uspět i bez podlézání Amíkům. Když budou však vývojáři stále chodit po prošlapaných cestičkách, tak sice možná uspějí, ale stejně nic nového neobjeví.
Já bych třeba ocenil, kdyby čeští vývojáři přišli s nějakou akční adventurou ve stylu Sabotéra zasazenou do českých končin nebo s nějakou RTS třeba z dob husitských nebo z jedné z dvou válek ve 20. století, ale je fakt, že se na tom asi nedá nahrabat fůra peněz.
Nerikam ze nejsounel je jich jak safranu a musi v nejakych vecech brat ohledy na us trh. Dalsi vec jaou imvestorinkter8 chteji mit jistotu a pokud nemas backgroundnjakonuspesnou knihu/film 9 kterou se muzes oprit tak sahnout po klasice.
A kdo říká, že ty hry musí být tříáčkové. Takové riskantnější nápady by více seděly na dvojáčkové tituly. Koneckonců takový Plague Tale je AA titul a Kingdom Come také patřil také spíše mezi levnější AAA tituly. Ta ruská strategie byla také projektem s nižším rozpočtem. Zaklínač rovněž nezačínal ve velkém stylu, to přišlo až časem. Ono to jde.
Jojo skvela sony. A co ty ojebavky s verzi pro ps4 vs. Ps5? Pry for the players. No to urcite.
Ojebavky?
Asi ma na mysli ten free uprgade zdarma pro ps4. Coz je od sony nehoraznost
Má na mysli nemožnost koupě PS4 verze na PS5 konzoli aby lidé koupili dražší verzi. Prostě klasicky nekalé praktiky, za které je čeká v USA zřejmě žaloba