Nedávno vydané MMORPG Lost Ark, dostane během března obsahový update, který přinese rozšíření příběhu prvního lovce guardianů – Kadana, a to ve formě dvou nových ostrovů – Isteri a Illusion Bamboo. Hráči musí mít splněnou dějovou linku kontinentu Feiton (konec druhého tieru). Doporučený level vybavení pro oba nové ostrovy činí 1100. Jedná se tedy o přelom mezi druhým a třetím tierem. Do hry také dorazí nová aktivita, která potrápí nejednoho dobrodruha. Řeč je o Abyss Raidu, v němž se utkáme s guardianem Argem. Systém je velice podobný klasickým guardianům, tedy bojujete na čas. Velkou změnou je ale počet hráčů. Argos jich vyzve celkem osm a k jeho pokoření bude potřeba notná dávka kooperace. Samotný raid je pak rozdělen do tří oddělených částí. S každým přechodem se zvyšují nároky na vybavení a samozřejmě i celková obtížnost. Datum updatu ještě není zcela přesně určeno. Více informací bychom se měli dozvědět brzy.
Amazon Games Studios stále bojují s frontami, které trápí centrální evropské servery. Situace se ale pomalu zlepšuje. Velkým problémem jsou nicméně boti, kteří spamují chat hry a prodávají herní zlaťáky. Jako nejkritičtější se pak jeví denně nefungující matchmaking. V herní špičce je prakticky nemožné připojit se do obsahu pro více hráčů. Tedy pokud nemáte obrovskou dávku trpělivosti. Hru stále sužuje mnoho problémů ze strany Amazonu, ale situace se malými krůčky posouvá k únosné mezi. Pomáhá tomu i odliv hráčů, které tento měsíc pravděpodobně zaměstnal druhý díl Horizon a soulsovka Elden Ring. Lost Ark i přes všechny problémy oslovil stovky tisíc hráčů a zařadil se mezi aktuálně nejhranější tituly žánru. Budoucnost nezná nikdo, ale doufám, že bude pro hru pozitivní. V redakci již chystáme naše dojmy z aktuálního endgame obsahu.
Spadnul jsem do toho po hlavě a takhle jsem se nebavil od dob WoWka.
Včera jsem přešel na T3 a teď se snažím plnit Adventure’s Tome, ikdyž udělat 100% je strašnej grind a zatím to nemám nikde, většinou kolem 90%. Jde to rychle, snad budou i rychle sypat content…
Ked hram tuto hru, si pripadam, ako keby som v 39 rokoch pozeral v televizii na teletubbies. Tie primitivne questy, ktore maju ciel par metrov od zadavatela ulohy a neustale chodenie hore dole od NPC ku NPC k tomu tie rozhovory, ktore ludia aj tak vacsinou preskakuju, ma uz fakt unudili k smrti. Suboje pekne spracovane, ale co sa tyka ich obtiaznosti, ked vidim enemy az mi ich je luto ako cakaju na to, pokial ich vybombim svojou OP postavou, nevidim ani motivaciu hladat a grindit lepsiu vybavu. Ano su v hre aj tazke pasaze, ale cakat a hrat tento nudny tutorial do 50 lvl je pre mna fakt otrava a hrozna nuda.
tak to uz zalezi na kazdym jak to hraje, co ho bavi jestli pretrpi tech 50 levelu a neco nebo s tim sekne, ja si cetl s prvnim charem, kazdej quest co sem potkal delal sem i vedlejsi po ceste zkousel i nejaky collectibles a na 45 levelu sem mel neco pres 60 hodin odehranych, kvuli frontam sem presel na zapad s novym charem sem sel jen rychle dopredu bez cteni a 50 sem mel za chvilku
Přesně vystihuješ, to co je s tou hrou špatně. Jinak podrobnější komentář k tomu mám přímo tady pod článkem s recenzí.
jenze ja na tom nic spatnyho nevidim, kdo chce si ty questy muze cist, kde nechce to preskace, me to cteni bavi osobne, jinak ta 50 je jen cislo a neni nijak podstatny uplne stejne tam muze bejt level 10 nebo nemusi bejt level system vubec, primarne to slouzi jen k tomu aby cloveka nezahltili obsahem hned na zacatku, ale kazdych 5 levleu +- ukazou nejaky novy mechaniky
počet hráčů není taková změna, protože už teď tam jsou abyss dungeony co potřebují 8 hráčů rozdělených do dvou týmu. Jsem ale zvědav kde seženou lidi s dostatečně velkým ilvl
imao celá moje guilda už má itlv přes 1000 XD z itlv 600 můžeš mít za 15m 1050 pokud jsi dělal určité ostrovy na honing