Ve středu jsme vám přinesli novinku o velkém úniku informací o chystaném GTA 6. Zpráva pochází od známého novináře Jasona Schreiera, který ve svém článku pro Bloomberg například prozradil, že GTA 6 nabídne dvě hratelné postavy (jednou z nich bude žena) a město inspirované Miami.
Schreier rovněž poměrně do hloubky popsal změny ve fungování samotného studia Rockstaru, které měly vliv na podobu chystaného GTA 6. Původně se prý počítalo s vytvořením mapy o rozloze velkých oblastí Severní a Jižní Ameriky. Nakonec ale z těchto ambicí sešlo a místo toho se hlavní mapa zmenšila na fiktivní verzi Miami a jeho okolí.
Na tento popis původní vize GTA 6 zareagoval novinář Stephen Totilo, který ve svém sloupku pro magazín Axios doplnil, že podle jeho zdrojů mělo GTA 6 původně nabídnout hned čtveřici hlavních protagonistů a tři velká města. Schreier i Totilo se shodují v tom, že vývojáři z této nesmírně ambiciózní vize nakonec ustoupili. Kromě pandemie koronaviru měly být hlavním důvodem právě Schreierem popisované změny ve struktuře a fungování Rockstaru.
Já bych si u GTA VI klidně dokázal představit pouze jednu postavu.
Pamatuju si, když někdy v roce 2011 vycházely na povrch různé rumors a leaky ohledně tří postav v GTA V, tak jsem byl nadšený a říkal jsem si, jak ta pětka bude obří hra. No, nakonec jsem tomu nepřišel na chuť a nepřišlo mi to kdovíjak skvělý. Jasně, některé mise přepínání postav ozvláštnily, ale jinak na tom nic nevidím. A ty jejich „superschopnosti“ jsou vesměs useless (snad kromě zpomalování času za jízdy u Franklina).
A absence větších částí Ameriky a vícero měst v GTA VI mě taky moc nevadí. Hlavně, aby mapa byla zajímavá. Třeba mapa San Andreas v pětce se rychle okoukala a pak mi i přišla docela malá (cca 10 reálných minut trvá objet mapu autem po dálnici).
Každopádně nevěřím v postupném přidávání SP obsahu prostřednictvím DLC. Podle mě se zase zaměří na Online a na SP budou kašlat.
Jako byla to bída i z toho důvodu že měli velice slabé příběhy a rozvoj charakterů. Co jsem čekal že bude mít každá postava tak vlastních 30 misí plus speciální vedlejší mise kriminálního charakteru jen tak pro zábavu pro tu specifickou postavu, tak jako to bylo u EFLC a plus ty společné mise.
Nic z toho nebylo, velice ploché vedlejší mise. Nemluvě Trevor v jedné hlavní misi zničí všechnu konkurenci, což by vydalo na misí několik. Taky ty mise nebyly kolikrát ani zábavné yoga, scouting the port za mnohé. Na jednu akční misi bylo tak 5 doslova nudných misí.
Tu hru jsem dohrál s odporem, FIB linka mě štvala, linka s rodinou taky. Nejlepší byla první třetina hry.
Jinak k těm speciálním abilitám, no třeba Trevor byl nesmrtelný na minutu a to už bylo docela přehnané. Neříkám že mě to nebavilo když jsem měl střílečky.
tak snad ty další rozšíření neskončí jen v online režimu
Ty města potom vydají jako DLC.
Já teda nevim jak to maj ostatní, ale radši hraju za JEDNU postavu, alespoň je pak šance si k ní vytvořit nějakej vztah.
u GTA V bylo osvěžující naopak přepínat mezi postavama a hrát různé styly, hrát za Trevora a dělat prasečiny bylo osvěžující, naopak v RDR by mi to spíš vadilo
V dnešní době není sranda něco takového udělat. Protože pak se vyrojí vymaštěný hive-mind Twitteru a dalších slůjí, který tě nařkne z -ismů
Já myslím, že GTAček už je dost, co takhle trochu zariskovat a vytvořit něco nového a unikátního, hmm Rockstar? Jenže to by asi museli utratit pár peněz, tím by o něco málo klesl zisk a to přeci nejde, kde potom veme CEO na každoroční nákup nové jachty?
Si v ťažkej menšine. Ale že takej, že podobný názor má možno ešte 5 ľudí na svete. Celá herná verejnosť napäto čaká, kedy po vyše dekáde výjde nové GTA. Stále je to špička open-world žánru a finančne najnáročnejší projekt Rockstaru, takže minú na GTA VI o niečo málo viac, než „pár peněz“ ako za novú značku.
Hmmm tak to je nas sest. To ze par decek co maji pocit ze jsou gangsta chce dalsi dil neznamena ze na to vsichni cekaji. Budes se divit ale svet se netocinpodle toho coty si myslis. A hlavne se vsadim ze kuli korektnosti bude gta6 sranec ktery hraci nebudou chtit.
Utratit par peněz. Zvláštní že rozpočtem každou hrou nastavuje R* laťku.😅😅
Něco takového měla být hra Agent, která nikdy nevyšla. Co jsem četl z nějakého rozhovoru, tak si Dan Houser vysnil hru mix Profesionálů a Jamese Bonda, americké studiou naprosto nechápalo o co gou a kam to má celé směrovat. A nakonec se vývoj změnil na Red dead.
Rockstar Games: „Kašleme na sérii s nejprodávanějším multimediálním produktem v historii a začneme dělat vyvíjet něco úplně nového.“
:DDDD
GTA 5 a online jsem přestal hrát hlavně z toho důvodu, že tam mapa je prostě malá a okoukaná. Takže doufám že GTA 6 bude aspoň 4x větší.
Čím víc protagonistů, tím víc adidas. Už pětka tím trpěla, když každý samostaný příběh jednoho protagonisty měl tak pouhých 15 misí a v podstatě se každá aktivita dělala třikrát, umělé natahování herní doby.To i protagonisté z dlcéček ze čtyřky měli daleko lepší příběh do hloubky.
Celé mě to nechává kladným, ten hype co byl u předešlých dílů po tom všem co studio dokázalo negativního vůči komunitě tu prostě není.
Postavy by mi klidně stačily 2, ale tě mapy je trochu škoda. Průzkum světa v RDR2 nebo i GTA V, IV či San Andreas mě neskutečně bavilo a vždycky si říkám, že je škoda, že toho není ještě víc (obzvláště u té GTA V).
Open world u her od Rockstaru působí živě, zažitě a uvěřitelně.