Aktualizace 4. 9.
Citát z rozhovoru s technickým ředitelem Markem Jamesem ze Striking Distance, byl podle tvůrců interview chybně napsán. Ve finále se bude jednat o celoroční podporu.
Původní zpráva z 3. 9.
The Callisto Protocol měl na Gamescom 2022 své místo, kde se na něj přišlo podívat nemalé procento návštěvníků akce. Tyto velké události krom možnosti si na hry sáhnout, dávají novinářům také možnost vyzpovídat samotné tvůrce. Webu TrueTrophies se to povedlo, díky čemuž nám přináší řadu zajímavých informací. Chief Technology Officer ze Striking Distance Studios Mark James jim kupříkladu na dotaz zacílený na to, jak na tom hra bude s podporou řekl, že se jedná o dílo s dlouhodobou podporou. Díky tomu se prý můžeme těšit na to, že hra bude podporována minimálně čtyři roky po vydání dodatečným obsahem, který bude přidáván jak bezplatně tak primárně skrze zpoplatněné DLC balíčky.
Samotný svět The Callisto Protocol má být natolik rozsáhlý, že v něm bude dostatek prostoru na prezentaci dalších příběhů, které se zřejmě stanou předmětem placených datadisků. Nač se dodatečné dějové linky zaměří je zatím věcí, která ještě není jasná. Dílo však chtějí prezentovat jak dlouhodobou značku, takže vydáním The Callisto Protocol její cesta rozhodně neskončí. Těšit se můžeme na další hry z tohoto vesmíru, mezi nimiž by nemusela scházet třeba budovatelská strategie zaměřená na chov příšerek a následné řešení problém, jež způsobí, když náhodou utečou ze svých kotců. Možností má být opravdu hodně.
Pokud jde o projet a tempo vývoje, ten stále probíhá ve velmi rychlém procesu. Tvůrci pracují šest až sedm dní v týdnů. Každý den své práci věnují 12-15 hodin, aby titul stihl datum vydání. To je stanoveno na 2. prosince 2022 na PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S a Xbox One.
The Callisto Protocol has 4 years worth of support lined up, including DLC plans in the works 👀
Our interview: https://t.co/ehbUfHT8es#TheCallistoProtocol #horror #PS5 pic.twitter.com/Pa77uBWqkJ
— TrueTrophies (@TrueTrophy) September 2, 2022
…Díky tomu se prý můžeme těšit na to, že hra bude podporována minimálně čtyři roky…
Z mého pohledu hráče zákazníka je to zcela zbytečné. Her je tak moc, že je nestačím hrát. Nepotřebuju, aby hru „podporovali“. Jestli mají autoři co víc ukázat, ať to dají do té hry rovnou, nebo ať udělají dvojku.
Nakonec byla chyba na straně autorů rozhovoru. Hra bude mít celoroční podporu, takže taková klasika u příběhových her.
To je jedině dobře. Bál jsem se, že by nás zase zasypávali nějakými skiny a různými DLC.