Další díl série Overwatch už pomaličku klepe na vrata. Jeho vydání je již opravdu blízko, avšak ještě před ním už vzbuzuje v hráčích, kteří se na něj chystají negativní reakce. Důvodem proč se komunita kolem slavné hrdinské střílečky bouří je fakt, že nedostanou koncept, s jakým pracoval první Overwatch. Namísto toho, aby každý dostal k dispozici všechny hrdiny hned po zapnutí hry, bude zde přítomen battle pass, skrze nějž si je půjde otevřít buď za pomoci hraní, nebo tím, že vytáhnete peněženku a cestu k vytouženým šampionům si trošku ukrátíte.
overwatch players waiting almost 4 years for a new support hero only for her to be paywalled or a battle pass grind if you dont pay. fucking incredible.
— Zach Sharpe (@cursedsirkai) September 8, 2022
Důkazem tohoto tvrzení má být Watchpoint Pack, který má dát hráčům přístup nejen k řadě kosmetických úprav a herní měně, ale také k hrdince Kiriko, s čímž komunita nesouhlasí. Na jednu stranu takováto cesta v rámci otevírání hrdinů z dlouhodobého hlediska může hráčům značně znepříjemnit život, protože jakmile přestanou hrát automaticky nebudou mít po určitou dobu přístup ke všem postavám. Na druhou je však nutné uznat, že se bude jednat o free-to-play titul a s tímto formátem jsou prostě spojeny různé formy jak získat finance. Osobně by se mi líbil přístup jaký zvolil Fortnite. Veškerý hru definující obsah zdarma, zatímco kosmetické úpravy za peníze. Taková alternativa by jistě nikoho ze židle nenadzvedla.
Overwatch 2 on Day 1 https://t.co/22OYHpRsDu pic.twitter.com/WGG9hOW4Rs
— Castle (STUCK IN THE EDITING ROOM) (@ActualCastle) September 8, 2022
tak je to stejny pristup jako v codkach .. nic spatnyho na tom nevidim . ale ano fortnite to ma vyreseny paradne . a celkove ukoly , milniky apod . jsou tam zabavny a je ta fakt co delat . furt se neco pridava .
ty milniky jsou teda (aspon nektery) na hoooodne dlouho . ale hej … i battlepass ma bonusovy odmeny . ktery mi k otevreni vseho zabraly skoro 200levelu , ale kdyz me to bavi tak hraju jen tu jednu mp hru a dotoho si obcas zapnu nejakej singl .
CoD jsem dlouho nehrál, ale podle mě to stejný přístup není. CoD má v BP pouze „skiny“, respektive ti operátoři nebo jak postavy nazvat, nemají vliv na hratelnost. Kdežto hrdinové v OW mají na změnu hratelnosti zásadní vliv. Pokud tedy za BP uzamknou jakéhokoli hrdinu a ne pouze skin, bude to dost velký problém. A nedá se to omlouvat F2P modelem. Myslím si, že by skalní fanoušci raději zaplatili za hru než za BP, kde můžeš při vynechání prakticky přijít o nějakého hrdinu.
V prvním díle mám kolem 1800 hodin playtime. Tohle osobně podporovat nechci a nebudu.
Mám na to zcela stejný názor, asi bych si hru raději také koupil. Navíc je zde možný budoucí problém v rámci hodnocených zápasů atd.
Problem matchmakingu a balancu v rankedech je prave duvod toho to mit v BP. Kdyz te bude nekdo sundavat nejakou postavou ktera je za penize, tak je hrc nacyhlny si ji koupit aby na tom byl stejne. Tohle reseni cause a problem to solve a problem je vzdy jasnym cilem velkych spolecnosti.
nema tam jen skiny ale i operatori ktery jinak mit nebudes pokud si bp nekoupis . je to stejnej princip , to ze typek v OW je bud tank nebo healer nema s tim principem koupeni operatora nic spolecnyho . kdyby to byl jen skin na zakladniho nic nereknu ..
ale jinak souhlasim .
Otázkou asi je, o jakém CoD mluví. Třeba Warzone má jen skiny ne? Nebo je měla naposledy, když jsem jí hrál.
Asi se nechápeme. Operátor nemá jiné herní „vlastnosti“ nebo nějaké ultimátní útoky. To je ten rozdíl a to o čem tu mluvím.
V CoD ale nemá tvoje postava žádný vliv na hratelnost. V Overwatch je tvoje postava TO co ovlivňuje hratelnost.
Je mi až ouzko, co se stalo z mé oblíbené firmy. Blizz pro me měl vždy takový ten punc kvality. Teď je to hnůj.